Ne güzel akşamdan kalmayım çok güzel uyuyorum babasının kuzusu hiç te üşenmemiş çıkmış dolabın tepesine uykunun hani şu en tatlı yeri vardır ya tam orda üzerime atladı
Ev arkadaşımın bir kedisi vardı, evin içinde oynarken bir poşetin içine girdi, hiç çıkmadı kımıldamadı bir şey oldu diye korkmaya başladık ki poşette kendini bir attı, dalga geçti resmen bizimle.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
453Cevap
Ne güzel akşamdan kalmayım çok güzel uyuyorum babasının kuzusu hiç te üşenmemiş çıkmış dolabın tepesine uykunun hani şu en tatlı yeri vardır ya tam orda üzerime atladı
Ev arkadaşımın bir kedisi vardı, evin içinde oynarken bir poşetin içine girdi, hiç çıkmadı kımıldamadı bir şey oldu diye korkmaya başladık ki poşette kendini bir attı, dalga geçti resmen bizimle.
mahallede duran yaramaz yavru bir kedi var. arabaların altına saklanıp kaldırımdan geçen insanların paçasına atlıyor. Balkonda oturup onu izliyorum :)
Halının altına girmiş görmeden üstüne bastık salak çocuk 🤣
Hiç kedim olmadı ama arkadaşın var çok sessiz sakin
Holdeki duvarın arkasına saklanıp pusu kurup her geçişimizde üzerimize atlıyor çılgın 🤣
Kedi beslemiyorum... Bütün kedilere başarılar dilerim...
Yavrularıni emzirmemek için odaya bir aslan edasıyla hirlayarak giren bir kedim var arka fona gerilim müziği eksik sadece
Benim değil ama üst komşumun kedisi var ve beni çok seviyor evden çıkarken bahçede karşılaşıyoruz ve hep oyun oynamak istiyor çok tatlı
En son bana doğru koştu sevdirdi kendini sonra ortadan kayboldu. 2 sene oldu. Gelmedi. Vedalaşmayi da unutmadı bitanem :((
İşte bu benim garibanım :)
benım kendim apartmana izin vermiyorlar alayım
Yazık :(
Kapıyı actigim gibi dışarı çıkmak istiyor sen özelsin ve sorumluluğum var gidemezsin diyorum içeri kaçıyor
Güzel ve akıllı kedilerden hangisini birinci kabul etsek diğerlerine haksızlık etmiş oluruz. Karar vermenin zor olacağı kesin.
Açıkçası kedim vardı şu an yok fakat 1 sene önce bütün kapıların içinden geçmişti hepsinde tırmık izi vardı
Oyuncağı yerine benim bacağımı yakalamaya çalışıyor sıpa, tabi birde saklanıp bir anda çıkarak korkutmaya bayılıyor😂
Bir adet kedim bile yok. Ama dünyalar tatlısı bir köpeğim var.
Tek yaptığı yatmak başka bişey yaptığını görmedim hatta şu an bile yatıyor
bu sıcaklarda pek bir şey yapmaya niyeti yok bizimkinin.
Kedim yok ama seviyorum kedileri
Karnı doyunca kalan ciğeri patileriyle havaya atmisti, haliyle ciğer tavana yapıştırmışti:)
Erken uyanmam için kafamı ip yumağı olarak hayal edip dalıyor
Benim kedim, kendisini lavaboda unuttum diye ölü taklidi yapmıştı.
Hergün yemeği yedikten sonra uyumaya geçiyor sonra şişko kedi olup çıkacak
Miyavım yok, miyavım olsun istiyorum artık :)
Üç eni yavru doğdu sahiplendircez birini gel al😄
Kıyamam yaaa sütten kesilmemeleri gerekmiyomu?
Evet 2 ay sonra gelip alabilirsin
Ayagımı ısırdı ve tırnakladı. Ondan hemen sonra tırnaklarıni kesmek zorunda kaldım. Çünku acı verici can yakıyor
Terastan karşı komşunun evine geçmiş. Karşı komşuda gece karanlıkta iki tane parlayan göz görünce hırsız sanıp bastı çığlığı.
en son çorabımlla oynuyorduk onu yırttı bırde tomnik bir kediydi ve açtı çorba yapmıştık onun içine atladı oyun oynarken
Kedim kızgınlık döneminde evde durmuyo kapıya bırakıyoruz dolanıyo kapıya geliyo eve alıyoruz bizi dövüyo
Her çakıl dedigimde ya dolabin ustunde ya da bana dik dik bakiyor. Biraz serseri serbest stil msssmsmmdm
Kedileri çok seviyorum ama kedim yok çünkü kardeşim acayip kediden korkuyor ne var korkucak anlamıyorum aslında çok tatlı şey:)
yıkama zamanı gelsin gör kediden çok kaplana dönüşüyorlar
Daha önce kedim oldu besleyip büyütüp serbest bıraktım hâlâ daha mahallede görürüm onlarda beni görünce tanırlar
Bazen kulaklarını havaya dikip telefonla konuşurken beni dinlemesi ve bir şey yapmama izin vermiyecek gibi bakması😂
Geceleri koltuğun arkasına saklanıp ben yürürken ayaklarıma atlatıp beni korkutan sevimli tatlı 🐈 bayılıyorum
Maalesef benim kedim yok ama geçen gece kuzenimin kedisi tüm gece boyunca kendi kuyruğunu kovaladı. Anlam veremedim açıkçası çok normal görünmedi bana
ilk defa kedi sahiplendim bir kaç gündür benle beraber ama geceleri hiç uyutmuyor hiç uyuyamıyorum ne yapmam gerek
Kızgınlığa girmiş olabilir ya da korkmuştur kac yaş? Kısır mi
kısır mı bilmiyorum ama yavru oyun için atlıyor
Eve alışamamış olabilir korkmus olabilir sakin ol zaman tani ona. Ağrısı da olabilir çok miyavlarsa veteriner e götür mutlaka
Hiç kedim olmadı ama kütüphanede bol bol üzerimize başımıza atlarlardi ders çalışmaya müsade etmezlerdi :)
Kedim yok keşke olsa :( Eskiden bir tane vardı şimdi o da kaçtı sürekli elimi okşarmış gibi yapıp havaya kaldırınca elimin altına girerdi
Sokak kedilerini besliyorum sayıları fazla ama beni gördükleri zaman hemen gelip ustume çıkmaya çalışıyorlar o zaman daha bir tatlılar
Ağır abimiz her an çizebilir 😉
Maalesef kesim yok ama çok ilginç bulduğum canlılar o yüzden bir gün bir tane sahiplenmeyi düşünüyorum
Film izlerken bisikletin sıçrattığı sudan korkup sehpadan düşmüştü.
Benimde sütümü içmişti sonra firar etti 😂
Kedilere bayılıyorum ben delici seviyor kedim cidden
Benim sokaktaki kedi takla atiyordu kendi kendine canım ♡♡
Burnuma saldırıyor sürekli. Gece uyurken odama almıyorum o yüzden
Kedim şu anda yok maalesef ama en yakın zamanda almayı düşünüyorum
Kedim yok maalesef ama her kedinin kendine özgü hareketi oluyor.
Evde baktığım bir kedim yok ama sokakta baktığım 100lerce kendim var hagisinden bahsedeyim kiiii
Ah kedi tüyü alerjim, beni böyle güzelliklerden mahrum bırakıyorsun 🙄😅
Arkadaşın kedisi rakı içerken üzerime atladı mahvoldum
Tontigim geçen sene vefat etti. Ama çok muzip bir kediydi😢😐
Benim kedim yok maalesef olsaydı çok iyi yetiştirirdim
Kediler nankör olur derler ama bilmiyorum ben kedilerden çok ürküyorum çok da acıyorum
Asla nankör değiller 😊
1. Kattaki erkek kediyle gece 5 de balkonda yakaladım
Ya kiyamam onlara ne yapsalar hoş görüyorum 😂
Ayağıma sarılıyor yürürken
Ben 4 kelime yazdım kabul etmedi sen 3 kelime ile nasıl görüş paylastin
😂😂😂
felix seni benim kedimle tanıştırayımmı? :):)
Kedim yok😢artık olmalı 😇
Bir kediye sahip değilim ne yazık ki
Kedim yok. Bakamam. Ama çok seviyorum.
yatağımı sahiplenmeyi çok sever :)