Ev arkadaşımın bir kedisi vardı, evin içinde oynarken bir poşetin içine girdi, hiç çıkmadı kımıldamadı bir şey oldu diye korkmaya başladık ki poşette kendini bir attı, dalga geçti resmen bizimle 😂😂😂😂
Benim oğlan da poşetin içine girmeyi çok seviyor. Bir keresinde gece poşetin içine girip uyumuş. Ben de her yerde onu aradım bulamadım. Sabah pcyi açacağım zaman yanındaki poşetin içinde hala uyurken buldum. Arkadaş hiç mi rahatsız olmazsın ya 😂 geceden beri aynı şekil uyumayı nasıl beceriyor?
Aşırı zaafı var poşete. Mesela poşeti açıp biraz oynayıp ses çıkarıyorum. Uyuyor olsa bile uyanıp koşarak geliyor ve uçarak poşetin içine giriyor. Bence kediler gerçekten uzaylı 😂😂
😅😅😅Hahahha olabilir. Nedir bu poşet sevdası kardeşim. Yalnız bizimki bazen aşırı bihterleşip balkona behlülleri de topluyordu. Bence kediler işlerine gelince uzaylı gelmeyince insandan daha insan 😅😅😅😅😅
Benimki de erkekti ama ne yaptıysak Behlül olmadı. Hep pısırık oldu anlaşamadı dişilerle. Biz de kısırlaştırmak zorunda kaldık. Gerçekten de çok rahatladık. Önceden sürekli evden kaçardı ama şimdi emekli amca gibi sürekli balkonda 😂😂
Yaa bizimki ciddi ciddi Bihterdi balkonda bazen esmer sarışın iki üç kedi olurdu. Yavruyken sahiplendiğimiz için kısırlaştırmakta istemedik. Sıkıntı oldu hakikaten 😅😅😅
En son babam uyurken yüzüne atlamıştı. Gerçekten o anı görmeliydiniz aşırı komikti. 😂 Babam bir irkildi.. Ne olduğunu anlamadığı için eliyle tersledi. Dört ayağı üzerine düştü Allah'tan. Her bahsettigimizde gülmekten alıkoyamayız kendimizi. 😂
yıkama zamanı çelik yelek giyip yıkarım içimden geçer düşman bile acır ya. yemke konusunda mama sevmez hiç yemedi et falan ne varsa. pisikopat dövmediği köpek kalmamıştır.
Bende bir kedi var dusman basına ne 3 yıldır birlikteyiz ne yapsam ne etsem bir türlü yıldızımız barışmadı eve her gelmemde kendi evime değil de onun evine gelmiş gibi hissediyorum
Benim canım kedim balkondan erkek kedilere kur yaptı gece saat 4 de şikayet üzerine kapıya polis geldi neyseki polisin de kedisi vardı konuyu kapattık 😂
Kediler keyifleri ne isterse onu yapar asla uslanmazlar kendi kedim var biliyorum ama aslında kediden kediye değişir öyle şeyler kimi akıllı kimi yaramaz olur
Benim ki adını ogrendi ona bile agzim acik bakiyorum ya salondan cagiriyorum miyavlarak geliyor, her sabah selam veriyor evdekilere. Konuşuyor gibiyiz resmen.
Felixin yavru kedi tavuklu yaş maması için kurşun atar kurşun yer o derece seviyor kedilerim en ufak paketi bile yaş mama paketi sanıyorlar tam anlamıyla aşıklar yaş mamalara
Kedim yok ama bahçemizde bir sokak kedisi var, besliyorum arada uğrar, adını panter koydum siyah renkli olduğundan. Çok korkar ama aramızda her zaman 5 metre mesafe oluyor.
Eğer kuşu kafeste gördüyse öyle acayip muziplikleri var ki kuşu nasıl yesem diye atmadığı taklalar yok 🤯 O nedenle kuşumuzu yüksek bir yerde bulunduruyoruz.
Kedime felix yediriyorum gayet memnunuz hapır hupur yiyor yavru kedim. Yaramazlıkları gece uyurken ben sürekli yatağımda koşuyor beni çok sinirlendiriyor. ddd
Benim muhabbet kuşum olduğu için kedi besleyemiyorum. Geçen gün birtane sokak kedisini aldık evde biraz besledik zavallı muhabbet kuşu 15 gün pskolojisi bozuldu.
Kedimiz gizlice dolaba girip duruyor ve akşama kadar çıkmıyor sesleniyorum ses yok oyun oynuyor bildiğin farklı farklı yerlere saklanıp bulmamı istiyor canım kedim
Kedim yok ama akıllı köpeğim Laska var, bir kere avladığımız ispinozu bulamamaştı kuyruğunu sallaya sallaya aptal aptal gülümsemeyerek yanıma gelmişti. Ah şapşik Laskam😂
Evim dubleks kedim ne olursa olsun odasin d an kolay kolay çıkmaz iki gün önce odasındaki mama paketini devirmiş ortalıktan kayboldu ve tam yarim saat sonra gardırobumun arkasında buldum😄
Bakın bu garibanlarım yaz kış gece gündüz köydeki evimin balkonundalar. Bunlar 2 kardeş normalde. Biri sürekli camın önünde diğeri geziyo. Hergün yemek istiyolar benden.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
453Cevap
Kedim yok ama şöyle yavru minnoş bir kedim olsun isterim 🥰
Pisiciklerin her hali muzip, hangisini koyalım Felix?
5. Kattan aşağı atladıktan sonra yukarı bakıp bağırdı 🤦♂️🤦♂️
Nasıl yani
Pencereden dışarıyı izlerdi tüm gece bide kanepede gezmeyi çok severdi😊😊😊😁
BEN biraz korkuyorum bu kedilerden ne yapacakları pek belli olmuyor
bayılıyorum bu canlar için üretim yapanlara. #AkıllıKediler
2 tane var. Muziplikde eee küçük olanı halıların altına giriyor büyük olanı elimize saldırıyor. xD
Kedim yok köpeğim var ama küçük çocuklar gibi hep oyun istiyor keratalar 😂
Miyavlayarak gelir. Kendini sevdirmek için sürtünmeye başlar :)
Kedilerden korkuyorum ya uzaktan seviyorum o yüzden 😂
Miyaw diyen bişeyden nasıl korkabilirsiniz yaa
Önceden kedi besliyordum, kaybettim ikisinide bir daha asla dayanamam yaşamının sonlarını görmeye.
Bİlgisayar çantamı ve mouse bir türlü uzak durmuyor 😂 çantanın üstünde uyuyor hep
Almadığım için bilmiyorum kedim varda ekmek et ile besliyorum.
Felix marka yaş mamalar gercekten cok iyi. Simdiye kadar yiyemeyen cins kedi dahi görmedim 😀
Kedilerin tüyüne alerjim olduğu için maalesef hiçbir zaman kedimi olmadı
Bir kedim yok maalesef, sanırım ısınamıyorum kedilere.
Kedim yok ama kedilerin yaptığı bazı şapşik hareketler bana çok tatlı geliyo😂
Kedileri çok seviyorum ama alerjim olduğu için besleyemiyorum😭
Yapışkan hanım mama kokusunu almadan muziplik yapmaz 🙈🤓
Çok şekerler ama bakmak için evim ve ailem uygun değiliz
Kedimi çok seviyorum ya beraber uyuyoruz falan çok uslu ya sakin bir kedi
Kediler gece tırmalamaz mı :)
Ev arkadaşımın bir kedisi vardı, evin içinde oynarken bir poşetin içine girdi, hiç çıkmadı kımıldamadı bir şey oldu diye korkmaya başladık ki poşette kendini bir attı, dalga geçti resmen bizimle 😂😂😂😂
Benim oğlan da poşetin içine girmeyi çok seviyor. Bir keresinde gece poşetin içine girip uyumuş. Ben de her yerde onu aradım bulamadım. Sabah pcyi açacağım zaman yanındaki poşetin içinde hala uyurken buldum. Arkadaş hiç mi rahatsız olmazsın ya 😂 geceden beri aynı şekil uyumayı nasıl beceriyor?
Poşet seviyorlar demek ki 😅😅😅😅
Aşırı zaafı var poşete. Mesela poşeti açıp biraz oynayıp ses çıkarıyorum. Uyuyor olsa bile uyanıp koşarak geliyor ve uçarak poşetin içine giriyor. Bence kediler gerçekten uzaylı 😂😂
😅😅😅Hahahha olabilir. Nedir bu poşet sevdası kardeşim. Yalnız bizimki bazen aşırı bihterleşip balkona behlülleri de topluyordu. Bence kediler işlerine gelince uzaylı gelmeyince insandan daha insan 😅😅😅😅😅
Benimki de erkekti ama ne yaptıysak Behlül olmadı. Hep pısırık oldu anlaşamadı dişilerle. Biz de kısırlaştırmak zorunda kaldık.
Gerçekten de çok rahatladık. Önceden sürekli evden kaçardı ama şimdi emekli amca gibi sürekli balkonda 😂😂
Yaa bizimki ciddi ciddi Bihterdi balkonda bazen esmer sarışın iki üç kedi olurdu. Yavruyken sahiplendiğimiz için kısırlaştırmakta istemedik. Sıkıntı oldu hakikaten 😅😅😅
Ben de yavruyken sokaktan aldım. 😊
Dişi kedinin derdi büyük oluyor gerçekten de 😊
@Paşa_Bey bizimki de sokaktandı, sonra ait olduğu yere geri döndü zaten :)
Kocaya mı kaçtı zilli? 😂😂
@Paşa_Bey Kocalara kaçtı :)
Ah şu Bihterler yok mu? 😅
😅😅😅😅Fena
sıcaktan sanırım sürekli farklı bir şeyler yapıyor benimkiler.
Necati'yi dolaşsın diye bahçeye saldık. Salak herif apartmanın girişindeki tenteye tırmanmış. Saatlerce inmedi. Tırmanıp ensesinden tutarak indirmiştim salağı.
kediler bazıları cok tatlı ama calıstıgım yerde yavru var akıllara zarar peşimden ayrılmıyor cok muzip
Maalesef kedim yok ama bir kesim olsun isterdim seviyorum
Şerefsizin yemediği bok yoktur hakim bey mahalle de torba tutmadığı kaldı bitek
Dışardaki beslediğim kediyle iple oynatırim hiç sıkılmaz benim kızım
Benim 🐈 m Dimitri Gonzales ancak montumun kolunun içine girip yatar. Sabahtan akşama kadar uyur.
En son babam uyurken yüzüne atlamıştı. Gerçekten o anı görmeliydiniz aşırı komikti. 😂 Babam bir irkildi.. Ne olduğunu anlamadığı için eliyle tersledi. Dört ayağı üzerine düştü Allah'tan. Her bahsettigimizde gülmekten alıkoyamayız kendimizi. 😂
Girmediği yer kalmadı.
En son çamaşır makinesinden çıkarken gördüm.
Çok haylaz.
#AkıllıKediler
Yiyip içip yatıyor okula git işe git nebiliyim git bir arkadaşlarinla hava al gel
Benim değil de bana yamanmış kedi: Komşunun bütün piliçlerini teker bitirdi. Komşu çakal yeni sanıyor.
şu an içerde yatıyor benim kedi.. Birazdan kalkar ortalığın anasını ağlatır bir şey yok gibi geri gider yatar.
Sabah tum evde birbirlerini kovaladiktan sonra lavaboda oglen uykusuna bayiliyorlar ♡
yıkama zamanı çelik yelek giyip yıkarım içimden geçer düşman bile acır ya.
yemke konusunda mama sevmez hiç yemedi et falan ne varsa.
pisikopat dövmediği köpek kalmamıştır.
Bende bir kedi var dusman basına ne 3 yıldır birlikteyiz ne yapsam ne etsem bir türlü yıldızımız barışmadı eve her gelmemde kendi evime değil de onun evine gelmiş gibi hissediyorum
İlginç 😄
Bizim. kedi Müslüm Gürses'in kedisi gibi benim. meselem değil diyor her şeye yatıyor camın önünde karı kız kesiyor
Saklanıp birden üzerime atlıyo, valla bir gün tersime denk gelicek dur bakalım 😄
Kedimiz yok maalesef, en kısa zamanda sahipleneceğim.
Ahh yazılanları okurken kıskandım kedisi olanları:(((benim de olmalı
Duşakabinin auyu fiskiyedeyken normale ceviriyor korkup kaciyor
Bir kedim yok malesef ama yakında zamanda edineceği m
Kedinin yüzünden pitbull köpegimden oldum bugün peşine takıldı kedinin köpek firar da
Kedi sevmek guzel sev ogrenci evinde vardi adini Emirhan koymuştum ne guzeldi oyle ya 😊
#Emirhancankir1
Maşallah hiç öyle yaramazlık yapmazlar 7 24 yatıyorlar nerdeyse
Kedim yok kii. Olsa kesinlikle delinin teki olurdu hahah
Benim canım kedim balkondan erkek kedilere kur yaptı gece saat 4 de şikayet üzerine kapıya polis geldi neyseki polisin de kedisi vardı konuyu kapattık 😂
Kediler keyifleri ne isterse onu yapar asla uslanmazlar kendi kedim var biliyorum ama aslında kediden kediye değişir öyle şeyler kimi akıllı kimi yaramaz olur
Benim ki adını ogrendi ona bile agzim acik bakiyorum ya salondan cagiriyorum miyavlarak geliyor, her sabah selam veriyor evdekilere. Konuşuyor gibiyiz resmen.
Felixin yavru kedi tavuklu yaş maması için kurşun atar kurşun yer o derece seviyor kedilerim en ufak paketi bile yaş mama paketi sanıyorlar tam anlamıyla aşıklar yaş mamalara
Kedim yok ama bahçemizde bir sokak kedisi var, besliyorum arada uğrar, adını panter koydum siyah renkli olduğundan. Çok korkar ama aramızda her zaman 5 metre mesafe oluyor.
benimki hervzaman akıllıdır ve kucakta uyumayı da çok sever
Eğer kuşu kafeste gördüyse öyle acayip muziplikleri var ki kuşu nasıl yesem diye atmadığı taklalar yok 🤯
O nedenle kuşumuzu yüksek bir yerde bulunduruyoruz.
Kedime felix yediriyorum gayet memnunuz hapır hupur yiyor yavru kedim. Yaramazlıkları gece uyurken ben sürekli yatağımda koşuyor beni çok sinirlendiriyor. ddd
Benim muhabbet kuşum olduğu için kedi besleyemiyorum. Geçen gün birtane sokak kedisini aldık evde biraz besledik zavallı muhabbet kuşu 15 gün pskolojisi bozuldu.
Yavru bir ev kedisi alırsan kediye de kuşa da zarar gelmez
Kedimiz gizlice dolaba girip duruyor ve akşama kadar çıkmıyor sesleniyorum ses yok oyun oynuyor bildiğin farklı farklı yerlere saklanıp bulmamı istiyor canım kedim
Kedim yok ama akıllı köpeğim Laska var, bir kere avladığımız ispinozu bulamamaştı kuyruğunu sallaya sallaya aptal aptal gülümsemeyerek yanıma gelmişti. Ah şapşik Laskam😂
Evim dubleks kedim ne olursa olsun odasin d an kolay kolay çıkmaz iki gün önce odasındaki mama paketini devirmiş ortalıktan kayboldu ve tam yarim saat sonra gardırobumun arkasında buldum😄
Bakın bu garibanlarım yaz kış gece gündüz köydeki evimin balkonundalar. Bunlar 2 kardeş normalde. Biri sürekli camın önünde diğeri geziyo. Hergün yemek istiyolar benden.