O kadar çok seviyorum ki bir kediye sahip değilim maalesef ama müstakil ev hayalindeyim aldığımda sevimli oyuncu bir minnoş kedi ya da kediler sahiplenecegim sokağımda birbirinden tatli minnoş kedilerim var 💕
İnşallah olur biz ailece hayvan severiz maalesef sitede bu mümkün olmuyor bir de evin içi hem onlar için hem de bizim icin sağlıklı olmaz açık doğal alanlarında bakmak daha kolay olur 👍
Kedimiz 18 yaşında neredeyse, muziplik yapacak hali kalmadı hayvanın :D Bu arada neden yaş mama çeşitlerinizde hiç püre mama yok @Felix Türkiye? Hayvanın ağzında diş kalmadı doğru düzgün, blenderden geçirmeden yiyemiyor artık. Büyük eksiklik..
Valla en son sitedeki kedimiz pamuk sevmem için yanıma geldi ondan sonra ne oldu bilmiyorum ama sonda hastanede kuduz aşısı oldum (önlem amaçlı ) hala geliyor hala seviyoz kediler candır bütün sessiz kullar gibi
Evimde 15 tane kedim var en delisi bu oldu. Kum kabını temizlemiştim. Kurumasını beklerken karton kutuya koymuştuk kumu bir kaç dakikalığına. Sonuç ortada 😂 Bir güzel de poz verdi
Kedim yok ama, bu ve tüm canlılara zarar vermiyorum beslemesem bile saygı duyuyorum. Ama bu tür kurum ve kuruluş veya kendim de mama alıp besleyebilirim. Vede çevremde kötü ve bu tür olaylar görünce engel oluyorum. Çünkü ben bir dostseverim.
Kedim çok hareketli çok hırçın. British shorthair olmasına rağmen ilk defa bu kadar hırçınını gördüm. Normalde uysal oluyordu onlar. Dişi olduğu halde çok yaramaz !
Kedim var ismi Boncuknur. Çok tatlı minnoş bir kedicik. Ama biraz bencil. Yemek yerken arkadaşlarıyla paylaşmıyor. Ama olsun ben diğerlerine de aynı yemekten veriyorum. ✔️
1. kattayız. Aşağımız da kahve var adam tenteyi açık bırakmış bizde kedileri balkonda tutuyoruz. Bu keko da bir sağa bir sola volta atar hep balkonun kenarında. Neyse aşağı tenteye düşmüş oradan da kiriş çıkıntısı var oraya gitmiş 30dk uğraştım almak için. Çılgın kedi...
Yaş mamasının nerde olduğunu biliyor buzdolabı önünde nöbet bekler vermezsen trip atar küser eyvah eyvah sonunda dayanamayız kazanan o olur sonra bir bakarsın pırrrr kedi yok oldu
Önce yere örtü seriyom. Sonra altına uzun bir ip saklayıp, bir ucundan yavaşca çekiyom. Bu örtü üstü kıpırtılarını gören bıdık,örtü üstünde yakalanbaç oynuyor. Bunun adını '' örtü altı kıpırtıları'' oyunu koydum. Kapıı altı lastik çekmece oyunu da var ehhh
Kolumu emiyor şu an annesinin memesiymiş gibi. Hiçbir yaramazlığı yok sahte çiçekleri koparıp oynamak ve annemin süs olarak örttüğü şeyleri avlamış gibi götürmesi dışında.
Bizim burada iki tane yavru var birisi çok masum ve korkak yuvasına gidince kafasını kardeşine sokuyo iyice saklandığını sanıyo garibim çok tatlı serefsiz ndjdj
benim kedim yok... seviyorum ama alerjim var... sadece kediye değil... kavak, söğüt gibi ağaçlara, ev akarlarına, yüne, toza, ev çiçeklerine vs...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Maalesef fotoğrafı yok 😔 Boncuk, özellikle kışın, giysi dolabının içinde en yumuşak kıyafetleri bulup bir araya getirip kendine yuva yapar, ortasına otururdu. Üstelik birçok kedi evi almıştım, ama beğendirememiştim 🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
453Cevap
Kedim çok maalesef, ben daha cins köpeklere bakıyorum. Ve hediyeyi her zaman kaparlar ekstra bişey yapmalarına gerek yok :)
boşnak mısın?
Allahım bu nasıl olur da sevilmez 🥰🥰🥰😍😍😍 aşk bu aşk 😍😍🥰🥰🥰😍
Bu kedi iyiymiş canım ya.. nerede bu sevmeye gelsem olurmu?
@ıssızyaz07 tabiki de sevmeye gidebilirsin ☺️. İstanbul Burgaz Ada da 😁😁 daha nice güzelleri var 😍😍🥰
Papatyam özellikle bu olmalı:))
@ıssızyaz07 ben kulağına fısıldadım abi seni görmeye gelecekmiş diye 😄😅😅 miyavladı. Seni bekleyecek mis 😄😄☺️☺️😍😍😸😸
Papatyam gülümsettin beni çok ince ruhlusun😘😘kelebekler vadisinede gitmiştin dimi)?
@ıssızyaz07 daha uğramadım oraya bayım:) en yakın zamanda uğrayacağım 😄😄🦋🦋
İnşaallah banada nasip olur papatyam burcun ne
@ıssızyaz07 koç burcuyum.
Severim⛧
@ıssızyaz07 demeeee 😄
Evet:/
@ıssızyaz07 😄😄😆😆
🙂🙂🙂🙂
Şımarıyoruz
Benim çok kedim var. Mamaları bana verin. Camdan bir "pişpişpişpiş" yapıyorum 8-10 tane geliyor. Sokak kedileri aç kalmasın 🌸
Benim kedim napsın uyurken bile felix hayali kuruyor. Markanızın kedisiyle kendini çok benzetiyor
Kedisi olmayan bne.
Benim minnoşuuuum 🥰😍 biz henüz bebek diye yaş mamayı çok nadir ödül maması adına veriyoruz felix daha önce denemedik ama neden olmasın denicez
O kadar çok seviyorum ki bir kediye sahip değilim maalesef ama müstakil ev hayalindeyim aldığımda sevimli oyuncu bir minnoş kedi ya da kediler sahiplenecegim sokağımda birbirinden tatli minnoş kedilerim var 💕
Yaa ben de kedimin olmasını çok istiyorum ama annem evde hoşlanmadığı için biz de senin gibi müstakil evi sabırsızlıkla bekliyoruz😍
İnşallah olur biz ailece hayvan severiz maalesef sitede bu mümkün olmuyor bir de evin içi hem onlar için hem de bizim icin sağlıklı olmaz açık doğal alanlarında bakmak daha kolay olur 👍
Benim kedim felix mamasına bayılıyor. Kapı kapalı olduğu halde pencereden eve girip masun bakışlar atıyor.
Kedimiz 18 yaşında neredeyse, muziplik yapacak hali kalmadı hayvanın :D
Bu arada neden yaş mama çeşitlerinizde hiç püre mama yok @Felix Türkiye?
Hayvanın ağzında diş kalmadı doğru düzgün, blenderden geçirmeden yiyemiyor artık. Büyük eksiklik..
Valla en son sitedeki kedimiz pamuk sevmem için yanıma geldi ondan sonra ne oldu bilmiyorum ama sonda hastanede kuduz aşısı oldum (önlem amaçlı ) hala geliyor hala seviyoz kediler candır bütün sessiz kullar gibi
Tırmaladıgı için
Evimde 15 tane kedim var en delisi bu oldu.
Kum kabını temizlemiştim. Kurumasını beklerken karton kutuya koymuştuk kumu bir kaç dakikalığına.
Sonuç ortada 😂
Bir güzel de poz verdi
Afşin'in pek muzipliği yok fakat bensiz uyumaz pek :)
Benim kediciklerim gecenin bir vakti evin içinde dört döndürdü. Eşyalarımızın aralarına girip saklandılar :)
Kedim yok ama, bu ve tüm canlılara zarar vermiyorum beslemesem bile saygı duyuyorum. Ama bu tür kurum ve kuruluş veya kendim de mama alıp besleyebilirim. Vede çevremde kötü ve bu tür olaylar görünce engel oluyorum. Çünkü ben bir dostseverim.
Kedim çok hareketli çok hırçın. British shorthair olmasına rağmen ilk defa bu kadar hırçınını gördüm. Normalde uysal oluyordu onlar. Dişi olduğu halde çok yaramaz !
bir gun icerde radyo caliyordu dedimki ayaginla kapat onu dedim gitti patisini dugmelere surtumustu. Gercekten sasirmistim.
Bu da benim sebegim💕 simarmayi coook sever
Yav çok tatlı be
Dışarı çıkmama izin vermedi, bir de kapıyı kilitlemeye çalışıyor. Pars ne bu haller sen akıllı bir kedisin..
Bayılıyorlar 💖
Başka marka mı asla!
Tatlımız hiçbirşeye hayır demez 😊
Benim kedi en son görünmez bir şey yakaladı havada ve onu yalana yalana yedi. belki de virüsleri yakalayıp yiyordur akıllı oğluşum benim. 😂
Sürekli kendine manita bulup eve getiriyor beni evlendir diyor 🤣
Bir kedim bile yok anlıyor musun😞
Ama bayılırım pisiciklere😻
Miyavım yok ki benim arkadaşımın var ondan nefret ediyom ben
Bizim kedi kesin kapar ama girmez yarismaya
Bu hangi aşiretten tam bir kro tipi var. Adı abdüş olsun
kendi kedim yok ama sokaktaki kedilerle hep oynarım pek tatlılar
Böyle arada değişik değişik pozisyonlarda duruyor 😀
Kedim var ismi Boncuknur. Çok tatlı minnoş bir kedicik. Ama biraz bencil. Yemek yerken arkadaşlarıyla paylaşmıyor. Ama olsun ben diğerlerine de aynı yemekten veriyorum. ✔️
1. kattayız. Aşağımız da kahve var adam tenteyi açık bırakmış bizde kedileri balkonda tutuyoruz. Bu keko da bir sağa bir sola volta atar hep balkonun kenarında. Neyse aşağı tenteye düşmüş oradan da kiriş çıkıntısı var oraya gitmiş 30dk uğraştım almak için. Çılgın kedi...
Elimi uzattığını bir görsün hemen tüner üzerine...
Bu da benim ki. Ama daha çok ben onunmuşum gibi takılıyor🙄
Yaş mamasının nerde olduğunu biliyor buzdolabı önünde nöbet bekler vermezsen trip atar küser eyvah eyvah sonunda dayanamayız kazanan o olur sonra bir bakarsın pırrrr kedi yok oldu
Önce yere örtü seriyom. Sonra altına uzun bir ip saklayıp, bir ucundan yavaşca çekiyom. Bu örtü üstü kıpırtılarını gören bıdık,örtü üstünde yakalanbaç oynuyor. Bunun adını '' örtü altı kıpırtıları'' oyunu koydum. Kapıı altı lastik çekmece oyunu da var ehhh
Ne güzel oyunlar bulmuşsun
Kolumu emiyor şu an annesinin memesiymiş gibi. Hiçbir yaramazlığı yok sahte çiçekleri koparıp oynamak ve annemin süs olarak örttüğü şeyleri avlamış gibi götürmesi dışında.
@AliciaWeb Komik mi bu
Sanırsam kızgınlıkta tüm heryere tuvaletini yapması idi...
O dogal bir durum, muziplik degil ki... Size "Es istiyorum!" demis garibim 😂
Evet öyle ama kıyafetlerime de yapmıştı.
Yapar. O anda secim sansi pek olmuyor. Bizim oglan ozellikle beni secer bu durumlarda. 😂
Yerden ziyade kisi seciyor yani bence erkek kedicikler 😉 Demek ki cok seviyor sizi.
Hahah evet beni seviyordu zannedersem😄
Bizim burada iki tane yavru var birisi çok masum ve korkak yuvasına gidince kafasını kardeşine sokuyo iyice saklandığını sanıyo garibim çok tatlı serefsiz ndjdj
kuyruğa dikkat hshdhd
Benim kedim genelde telefonu elimden alıp özçekim yapar. 📸
En akıllısı onlar :)
Britishler mi?
Evet
Bizimki muziplikten çok şirinlik yaparak mama kazanıyor patisini elime koyar sevdirir kendini.
Banu alkan gibi poz verebiliyor
Yüz verdikçe tepeme çıkıyor
❤️❤️
Benimki feliks beni bozar diyo 😀
Pisim yine bildiğimiz gibi..
Kedilerimi bahçede besliyorum sabah kapıyı açtığımda beni kapının önünde bekliyor olmaları çok mutlu ediyor kapımda yatiyorlar 😅
benim kedim yok...
seviyorum ama alerjim var...
sadece kediye değil...
kavak, söğüt gibi ağaçlara, ev akarlarına, yüne, toza, ev çiçeklerine vs...
Maalesef fotoğrafı yok 😔 Boncuk, özellikle kışın, giysi dolabının içinde en yumuşak kıyafetleri bulup bir araya getirip kendine yuva yapar, ortasına otururdu. Üstelik birçok kedi evi almıştım, ama beğendirememiştim 🌺
Kedimin en son yaptığı muziplik canına mal oldu... Ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.
İkisi birden sırtıma atlayıp orda öyle bana sırnaştılar 🤭 ama güzel cizikler mevcut
Havayla savaşıyor son zamanlarda. kendini. javaya fırlatıyor sjdjdjsjnd
elimle sosis verirken parmağımı da sosis sanıp 3 diş geçirmişti
Benim kedim kablo kemiriyor. Öyle havalı tripleri yok. İki havalı erkek takılıyoruz 😎
Kutuya oturmak için kapağını açmaya çalıştı. O acamadi ben açtım girdi oturdu 😂
Çiçeklerin yaprağıyla oynar hep ve yapraklarını döker, kedi otu aldım ilgilenmedi pek))
Kendi suyunu içmeyip bizim bardaktan isterdi jskdf.
Aaa onu bizimki de yapıyor neden acaba 😂
Kaplar farklı olunca kötü hisediyodur hahaha
Cam bir mama kasesi almak lazım demek ki. Camdan hoşlanıyorlar💕
Kedim yok bir tanecik bol tüylü yavru kediniz varsa alırım oyyş
İki ay sonra gel al birini
@beyazyakalıanarşist yaa çok tatlılar 🥺
Patileri görünen çok ciyaklıyor kesin dişi baksana zaten cırnaklarım her fotoğrafta açık😄
cırnakları
Kertenkele rolü yapıyor