Merhaba 3. ayını doldurmak üzere olan yavru sarman bir kedim var. Fakat bu eşek çok fazla haraketli. şu an yaz ayındayız okul olmadığı için evdeyim ama kedim çok haraketli ve okul açılınca hem ders hem kedi bir arada nasıl olacak bilmiyorum. Tekir-Sarman kediler büyüyünce hiperaktifliğini kaybeder mi. Ayriyetten büyüyünce kısırlaştırcağız o zaman biraz daha tembel oluyorlarmış.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Büyüdükçe biraz daha sakinleşir. Bu süreçte sabırla beklemeniz lazım.
Acilin sarman kedim var. Sarmalar diğerlerinden daha hiperaktif ama büyüdükçe daha sakin oluyor
umarım :C
Güncelleme yapınca up olmuyor burda kardeş bildiğim kadarıyla.
Sarman büyüdükce sakinleşir.
Kucukken nasiksa buyuyuncede ayni kaliyor cogu
LÜTFEN BENLE DALGA GEÇ
Valla dogru maalesef essek kadar olupta haken hasari patilerim var
7-8 ay o şekilde devam eder.
Yapma ya
Ben 7-8 tane büyüttüm, oyun çağı bitmeden durulmuyorlar. Erkekler daha geç duruluyor. Dişiler daha durgun.
Büyüdükçe sakinleşecektir.
Küçükken çok oynuyorlar sakinleşir
kısırlaşması lazım
kısırlaşınca sakinleşecek mi