Kedim ve köpeğim gayet iyi anlaşıyor ben olmasam hayatlarına beraber devam ederler bir arada sürekli oyunlar koşuşturmaca lar kaçışlar yakalamacalar kavgaları eksik olmaz ama birbirlerine asla zarar vermezler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim de tatlis mi tatlis bir minigim bayılıyorum ona her istediğini de alıyorum mutlu etmek hoşuma gidiyor bebeğimi
Hayvanlardan aldigin sevgiyi geri verecek kadar degerli bisey bulunca yazin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Boya, paraben, fosfat, silikon ve klor içermeyen, cilt pH’larına uygun, %100 doğal kaynaklı temizlik aktiflerinden oluşan ürünleriyle evcil hayvan bakımı için ihtiyacın olan her şey Puffy Love için teşekkürler
daha önce kedimiz için kullandığımız bir üründü fakat ithal olması ve fiyatların uçması sebebiyle alternatiflere yöneldik. ülke şartlarına göre fiyatlandırma olsa çok iyi olurdu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Evde beslendiği sürece evet güzel ama iş sokakta mama verince değil.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok tatlı bir yazı olmuş okurken keyif aldım patisever olark
Onlar savunmasız sevip ve sahiplenmek gerek. Beslicek imkanım olsa alır beslerim. O kadar sevgi ve ilgiye açlarki geçen köpek sevdim mutluluktan ne yapacağını şaşırdı
onları düzenli tuvalete çıkarmak mamalarını eksik etmemek bol bol oyun oynamak yaptıkları güzel davranışlarda onları ödüllendirmek ve en önemlisi onları bol bol sevmek
onlara eşya gibi değil evin ferdi olarak yaklaşmalıyız hayvan sahiplenmek değil dost aile üyesi edinmek esas amaç. onlara iyilik yapmıyoruz karşılıklı hayatı paylaşıyoruz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Puffy Love inanılmaz güzel. Denemenizi tavsiye ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Puffy love ne kadar da samimi bir dil olmuş. Ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum.
Bize koşulsuz bir sevgiyle bağlı olan patili dostlarımızı çok seviyoruz! Hâliyle onlardan aldığımız bu koşulsuz sevgiyi onlara geri vermek, sevgimizi hissettirmek istiyoruz. 🥰
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben evcil olsun, olmasın tüm hayvanları seviyorum Bazılarından korkuyorum evet doğru, ama bu onları sevmediğim anlamına gelmez :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Canlarım onlar da bu gezegenin bir üyesi onlara hoşgörülü olmalıyız
evcil hayvan insanın sinir ve stresini alır kesinlikle alerjiniz yoksa alıp bakabılırsınız. mutluluk kaynagı kendılerı. ben hep bir sincabım olsun istemişimdir inş bir gün olur. dd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
346Cevap
Kedimi mıncırdayıp ısırıyorum bazen
Bi tek ben mi manyağım?
Onlar bizim canımız benim de kedim köpeğim var hepsini çok seviyorum iyi ki varlar
Bence de mükemmel bir banyo keyfi yaşatmak koşulsuz sevgiyi pekiştirir
onların bu hayatta olması bile bizim için büyük bir şans
3 kedim var ve en kaliteli ürünleri kullanmaya çalışıyorum.
Çok ponçikler çook 😍 bir evcil hayvanım yok ama olsaydı ilgi manyağı yapardım sanırım
Onlar bizim canımız dostumuz yoldaşımız onlara iyi bakmalıyız
Özellikle sokak köpeklerine bayılan biriyim. Acaip tatlı oluyorlar
Şu hayattaki en masum canlılar :) İnsanlarda bile olmayan vefa ve sadakat onlarda var :)
Hiç denemedim ama duyduğuma göre çok iyiymiş almayı düşünüyorum...
Güzel içerik olmuş. Umarım farkındalık olur minik dostlarımızı görmeyenler için
Bende istiyorum ya bunlardannnnn... Puffy love hayvan dostlarımız gibi pufuduk harika bir şey.
türlü doslarımız en iyi arkadaslarımız oldu uzun zamandır
Başını okşamak
Güzel söz söylemek
İlgi göstermek
Onun konuşmak
Karnını kaşımak
Minik dostlarımız her şeyin en iyisini güzelini hak ediyor.
Benim bir kedim var aşırı huysuz bir şey yapmıyorum sanki düşman olmuş bana😹
yiia köpüşler çok tatlı bende minik yavru köpüş istiyoruum
Evde hayvan bakmıyoruz maalesef ama bakanlar için baya yararlı olmuş
Tüylüleri patilileri kanatlıları hepsini seviyorum :)
Minik dostlarımız için çok iyi bir paylaşım olmuş 😻
Bende göz gezdireceğim 🤫
dostlarınızın onlar için özel olarak geliştirilmiş ürünlerle bakıma ihtiyacı var.
Okuyunca içim ısındı tebrikler eline sağlık güzel bir yazı olmuş ☺️
Benimde var 2 tane kedim böyle içerikleri görünce mutlu oluyorum ((:
Benim de favorim ve her zaman en iyisi tabiki de PUFFY LOVE. 😎👍
Yaa benimde evde kedim var hayvanları çok seviyorum♥️
Evcil hayvan edinirsem eğer burayı tekrar gelip okuyacağım
hayvanlardan çok insanları mutlu etme amaçlı paylaşım olmuş
Merhaba çok güzel ve aydınlatıcı bilgiler olmuş teşekkür ederiz
Evcil hayvan çok seviyorum ama sevdiğim türleri de hep evde beslenmeyecek olanlar
Çok teşekkürler özellikle paraben ve boya kullanmadığınız İçin paylaşım İçin ellerinize sağlık
Ay ben bunları yeriiim. Can feda onlara ya ❤️ Kedim olsa neler neler alırdım ona ahh
Aslında iyi ve disiplinli bir eğitimle bunların üstesinden gelebilirsiniz
Hayvan dostlarımızın bakımını özen gösteriniz siz onu anlayan tek kisisiniz?
Hayvanlar ve çocuklar gerçek sevgiyi sergileyen yegane canlılardır
Puffy Love ı ve bukadar bir ürün çeşidi varmıydı bilmiyorum. Yeni öğrendim
Evimde Reşko isminde terier köpeğim ve 2 kadim var.
Patili dostuna mutlu ve sağlıklı bir ortam için Puffy Love
Kedim ve köpeğim gayet iyi anlaşıyor ben olmasam hayatlarına beraber devam ederler bir arada sürekli oyunlar koşuşturmaca lar kaçışlar yakalamacalar kavgaları eksik olmaz ama birbirlerine asla zarar vermezler
Benim de tatlis mi tatlis bir minigim bayılıyorum ona her istediğini de alıyorum mutlu etmek hoşuma gidiyor bebeğimi
Hayvanlardan aldigin sevgiyi geri verecek kadar degerli bisey bulunca yazin
Boya, paraben, fosfat, silikon ve klor içermeyen, cilt pH’larına uygun, %100 doğal kaynaklı temizlik aktiflerinden oluşan ürünleriyle evcil hayvan bakımı için ihtiyacın olan her şey Puffy Love için teşekkürler
1 ödül maması 2 yürüyüş 3 ödül maması 4 park 4 ödül maması 5 tekrardan ödül maması
Gerçek dostlar 👍👏👏👏
Güzel çalışma, teşekkürler.
👌beğendim çok iyiydi hayvanlar lütfen zarar vermiyelim
daha önce kedimiz için kullandığımız bir üründü fakat ithal olması ve fiyatların uçması sebebiyle alternatiflere yöneldik. ülke şartlarına göre fiyatlandırma olsa çok iyi olurdu
Evde beslendiği sürece evet güzel ama iş sokakta mama verince değil.
Çok tatlı bir yazı olmuş okurken keyif aldım patisever olark
Onlar savunmasız sevip ve sahiplenmek gerek. Beslicek imkanım olsa alır beslerim. O kadar sevgi ve ilgiye açlarki geçen köpek sevdim mutluluktan ne yapacağını şaşırdı
onları düzenli tuvalete çıkarmak
mamalarını eksik etmemek
bol bol oyun oynamak
yaptıkları güzel davranışlarda onları ödüllendirmek
ve en önemlisi onları bol bol sevmek
onlara eşya gibi değil evin ferdi olarak yaklaşmalıyız
hayvan sahiplenmek değil dost aile üyesi edinmek esas amaç.
onlara iyilik yapmıyoruz karşılıklı hayatı paylaşıyoruz
Puffy Love inanılmaz güzel. Denemenizi tavsiye ederim.
Puffy love ne kadar da samimi bir dil olmuş. Ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum.
Bize koşulsuz bir sevgiyle bağlı olan patili dostlarımızı çok seviyoruz! Hâliyle onlardan aldığımız bu koşulsuz sevgiyi onlara geri vermek, sevgimizi hissettirmek istiyoruz. 🥰
Ben evcil olsun, olmasın tüm hayvanları seviyorum
Bazılarından korkuyorum evet doğru, ama bu onları sevmediğim anlamına gelmez :)
Canlarım onlar da bu gezegenin bir üyesi onlara hoşgörülü olmalıyız
evcil hayvan insanın sinir ve stresini alır kesinlikle alerjiniz yoksa alıp bakabılırsınız. mutluluk kaynagı kendılerı. ben hep bir sincabım olsun istemişimdir inş bir gün olur. dd
kedi falan alsana ya da köpek madem
@Lunicular sincap daha hoş geliyor bana tercih ve sevme meselesi
Kediler çok tatliş ve aşığım onlara. Teşekkür ederim öneriler için <3
Çok iyi. Köpeğim pırıl pırıl oluyor yıkandıktan sonra. Kokusu ve köpük miktarı da gayet iyi.
Hayvan beslemediğim için bu konuda eksiğim ne yazık ki.
Biraz sevgi biraz özenle dünyanın en mutlu canlısı olabilen ve hayatımızı güzelleştiren canlılar.
Bilgiler çok faydalı olmuş.
@Puffy Love