Hayatı paylaştığımız evcil dostlarımız bizim için her şeyden daha kıymetli! 🐶🐱🐰🐭
Onları çok düşünen patili ebeveynleri olarak elimizden gelen her şeyi yapmaya varız! Eğer, “Kedim evde mutlu mu?”, “Köpeklerin mutlu olduğunu nasıl anlarız?” diye düşünüp duruyorsan önerilerimizi keşfetmeye hazır ol!
Ailemizin patili üyelerine sağlıklı ve mutlu bir ortam yaratmak için gereken ipuçlarını saydık; görüşünü bekliyoruz.
Yorumlarınla ve like’larına diğer patisever KScanlar’ın yanında olmayı da unutma. 💙
1. Evcil hayvanların yaşam tarzı insanlardan farklıdır! Patili dostunun özüne saygı duymanın en önemli konu olduğunu hep aklında tutmalısın.

2. Sevgi dolu bir ev mutlu yaşamaları için şart! Dostuna sevgini pati dilinde göstermenin bir yolunu bulmalısın.

3. Onlara özel bir dünya inşa etmek gerek! Evcil arkadaşına eşyalar alarak istediğinde evdekilerden bağımsız, kendi yaşam alanına sahip olmasına olanak sunmalısın.

4. Kimyasallara hayır! Ev temizlik ürünleri seçerken patili dostunun sağlığına zarar verecek boya, paraben, fosfat, silikon ve klor gibi içeriklerden uzak durmalısın.

5. Patililer için de kişisel hijyen çok önemli! Tamamen onlar için üretilmiş hijyenik ürünlerle temizlik ihtiyaçlarını karşılamalısın.

6. Biricik ev arkadaşın için tüm ürünleri hayvanlar için özenle formüle edilmiş ve veterinlerler tarafından onaylanmış Puffy Love’a güvenmelisin!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
264Cevap
Elinize sağlık hayvan dostlarımız için herşeyin en iyisi olmalı ❤️
Çok teşekkür ederiz çok güzel bilgilendirme olmuş çok şey öğreniyorum.
😃😃😃😃
Hayvanları seviyorum, harika ve iyi bir bence paylaşımı olmuş. emeğinize sağlık teşekkürler..
3 kedim var hepsinin ayrı ayrı yatağı, oyuncakları, mama kapları, tırmalama eşyaları var. Mübarek var da ya dizimde uyurlar, ya bardak tabakla oynarlar, ya kutuya yatarlar, ya da birbirleri ile kavga ederler. Oyuncaklarla ben oynuyorum onların yerine :d
Şampuanını kullanıyorum küçük dostumda gayet başarılı güzel paylaşım olmuş
Buraya not düşmek istiyorum
Bu soğuk kış günlerinde herzamankinden daha fazla besin ihtiyacı olan sokaktaki patili dostlarımızı elimizden geldiğince besleyelim 🥰👍
Evcil hayvanlarda bizim birer evladımızdır. Onlara kendi çocuğuna baktığın gibi bir bakıma elbette ihtiyaç vardır. Dahası sadece sahiplendiğin hayvanların değil sokakta yaşayan tüm canlılara şefkatle yaklaşmak ve ilgilenmek gerekir.
Hayvan sevmeyen bir insan, hiçbir canlıyı sevemez.
İki çocuğum var diye herkes kedi sahiplenmeme aşırı derecede karşı. Şimdi hepsine teker teker bu paylaşımı atacağım. Her şey çok basit aslında... sadece biraz emek vermek lazım. Açıklamalarınız için çok teşekkürler, cesaretlendim yeniden :)
Sağlık durumum dolayısıyla henüz bir kedi veya köpek evlat edinemiyor olsam da, geçmişte birlikte yaşadığım hayvanların mutluluğundan artık şüphe etmeme gerek kalmadı. Bir çok şeyi doğru yapıyormuşum. Sevindim :)
#SelamGençlik 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀
Gerçekten mühim ayrıntılar. Kedime mükemmel bakmak için bu bilgiler ışığında not alıyorum, teşekkürler, net...#SunIsUp #Amazing #TubaSueda 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀
Evcil hayvanına sarılarak uyumak kadar güzel bir şey olabilir mi ıslak burnundan öpmek ve komik hallerine gülmek ! Bunlar hayatı hayat yapan en önemli şey bence
köpek şampuanı mükemmel rahatsız etmiyor gün geçtikçe hafiflediği için güzelleşiyor. Kalıcılığı en az 3-4 gün. Kedimizi öptüğümüzde 4. Günün sonunda bile güzel kokuyordu. Temizlemesi de güzel, ayrıca tüyleri gerçeken yumuşacık yapıyor peluş gibi. Tereddüt etmeden alınır. Sadece bundan sonra bu kokusunu değil çileklisini alacağım :)
Şampuanını kullanıyorum küçük dostumda gayet başarılı güzel paylaşım olmuş
Buraya not düşmek istiyorum
Bu soğuk kış günlerinde herzamankinden daha fazla besin ihtiyacı olan sokaktaki patili dostlarımızı elimizden geldiğince besleyelim 🥰👍
Kendilerine ait yaşam alanı , sahiplerinden uzak değil ama bahçe içi felan.
Güvende hissedecek kulübeler ,
Düzenli veteriner kontrolü ,
Düzenli mama yemek vs, aklıma gelen bunlar 🙄
Faysal dört aydır bizimle birlikte ama evin reisi oldu bile! Bizde paşamızı rahat ettirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Öneriler çok işimize yarayacak o yüzden, teşekkürler :)
Şampuanları gerçekten güzel ve hoş. Tüyleri pamuk gibi oluyor 🥰🥰🥰
Evde bakımı kolay olan hayvanları tercih ederim. Kuş balık gibii... diğerleri bahçe de beslemeyi tercih ederim
Çok seviyorum o tüylü, minnoş canlıları. Yaşam enerjisi onlar. Kediler her şeyin en güzelini hak ediyor kesinlikle 💖
Kedi köpekleri çok seviyorum kendi evimde onlar için bı oda yapıp büyütmek istiyorum çocuk gibiler ya anne baba olmaya hayvan sahiplenil büyütmek le başlamak lazimki iyi anne Baba oluruz oylelikle
Aşılarını zamanında yaptırırım. Mamanın kaliteli olmasına özen gösteririm. Taramaları sık sık yapar, bol oyun oynar ve sevgisiz bırakmam.
Patili dostlarımız herşeyin en iyisini hakediyor. Bu faydalı ve güzel çalışmanız için teşekkür ederim.
Onlarda bizim aile üyelerimizden biri ve kıymetli dostlarımıza iyi bakmamız gerekiyor sunduğunuz hizmet için teşekkürler!
Dünyayı bizle beraber paylaşmaya çalışan sessiz kullar. Hayvan sevmeyen insan sevemez. İnsan olabilmenin en büyük etmenlerinden birisi hayvan sevgisi
Selamlar. Boya, paraben, fosfat, silikon ve klor gibi içeriklerden uzak olması inanılmaz güzel bir şey. Denemeyi çok isterim.
Nasıl ki insanoğlu kendi çocuğuna şefkatli, merhametli, sevgi dolu davranıyor ise patili canlara da o sevgiyi göstermeli kesinlikle.😊
Ev hayvanları atmamda sokak hayvanları ićinde bir şeyler yapmak lazım.
Gelirin bir kısmı ayrılabilir
Partili bir dostum yok ma severim kendilerini. Kendime zor bakıyorum sorumluluğunu alamıyorum bu yüzden alıp bir çok kişi gibi sokağa atamam. Şnede bu dostları gördükçe kendi yalnızlığımı da onlarla paylaşıyorum.
evime bir tane minnoş kedi alasım var ya da köpek bunları gördükten sonra :) teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş hayvan dostlarımızı düşünelim lütfen.
Bir sürü köpek ve kedim var denemeyi çok isterdim... @Puffy Love
Hayvan beslemek çocuk büyütmek gibi bir şey olsa gerek büyük önem ve sorumluluk gerektirir
Elimize sağlııııııkkkk😂😂😂😂🧚♀️🧚♀️🧚♀️🙊🙊🙊
Bahçede besliyorum. Bence için çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.
Kaktuslerimden ötürü biraz tedirginim kediler için.
Evde beslemek zor ya.. Çok severim bunda bir sıkıntı yok ama ev içinde, bilemiyorum.
Fındık aşkların en güzeli bu arada oğlum dıye demıyorum bi başka
Hayvanlar samimi dostlar onlarla iyi ilgilenmek lazım
Güzel tebrikler umarım onlar çok daha fazla değeri görürler
Herkes bilinçli olmalı bu konuda yazık o canlara hoyvanlara
Abi kedileri bilmem ama bir ortama Köpek girdiği zaman bile yüzüm güler, sevmemek elde değil.
Güzel klavuz için teşekkürler ,,, patili dostlarımızı çok seviyoruj
Teşekkürler emeğinize sağlık patili dostlarımızı çok seviyorum
E çok iyi bence böyle bişey olması baya iyi yani aşırı ya
Harikasınız gerçekten çok güzel yararlı bir yazı olmuş
Hayvanlar özeldir.
Benimde bir köpüş dostum var.
Miss gibi kokan sağlıklı patili üyler için ortam yaratmak adına harika bir paylaşım <3
Eveeet benimde 5 kedim var kendiniz eğiterek büyütunce daha da akıllı oluyorlar 🐈🐈🐈🐈🐈
Hayatımıza kattıkları neşe ve sevige karşılık herşeyin en iyisini hakediyorlar.
Uzun süredir bir şampuan arayışı içerisindeydim. Markanın diğer ürünlerine de göz atacağım.
İnanılmaz güzel bir ürün. Buradan görüp aldım. Almak isteyene tavsiye ederim.
onların da sevilmyeye ihtiyacı vardır siz sevginizi onlar da karşılıksız bırakmaz
Canlılarımıza sahip çıkalım. Sonuçta onlarda bizim gibi yaşamayı hakediyorlar.
Kediler ve köpekler iyi ki var. Karşılıksız sevgi kesinlikle...
Bşr zamanlar benim de evcil hayvanım vardı ama öldü
Eline sağlık, onlarda can onların da mutluluğunu düşünelim lütfen 🤗
Güzel bilgiler patili dostlarımıza faydalı olmak için. Teşekkürler
Evcil hayvan beselemek gibi güzel bir his yok ama yapabilenlere
Kaliteli mama ve imkan varsa bahçede yuvası olsa çok daha sağlıklı olur
Kisaca kulubeled en iyisi bu olur şuanda kış ayindayken
Başarılı bir yazı olmuş. İleride bir gün bir hayvan sahiplenirsem dikkate alacağım yazılanları.
Başka şehirdeyim kedimi çok özledim umarım keyfi yerindedir her ihtiyacı var benimse kedime..