Bize koşulsuz bir sevgiyle bağlı olan patili dostlarımızı çok seviyoruz! Hâliyle onlardan aldığımız
Evcil Hayvanlar Tüylü Dostlarımızdan Aldığımız Koşulsuz Sevgiyi Onlara Geri Vermenin 5 Yolu (Sayfa 3) Puffy Love Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1926 Tüylü Dostlarımızdan Aldığımız Koşulsuz Sevgiyi Onlara Geri Vermenin 5 Yolu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
begummxc Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl puffy love u bi arkadaşım kullanıyor köpeği için. çokda memnun. şampuanı çok iyimiş. 1 0 Yorumla
BerFin0001 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl köpeğimde kullandım kokuları gerçekten çok güzel tavsiye ediyorum 1 0 Yorumla
MassiveStroke_s Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Kimyasal içermemesi bence en iyisi sağlık ve hijyen açısından 1 0 Yorumla
cenk042 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Çok güzel ya çok iyi de kullandım artık çok rahatım 1 0 Yorumla
katarina_78 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Tam da kedi sahiplenmiştim teşekürler bu bilgiler çok faydalı oldu 0 0 Yorumla
Cemreninbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Koltuklardaki ve yataktaki tüyler artık dert değil! Patili dostunun dökülen tüylerini tüy tutmaz spreyle kolayca ortadan kaldırabilirsin 0 0 Yorumla
Conisis94 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Tuylu doslarimizin sevgisine sadakatine karsilik kuçükcük şeyler yetiyo aslinda onu evine alman karnini doyurman sevgi gostermek yetiyo 0 0 Yorumla
Unsullied_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bazı kötü insanlara havyan gibi vs. diyoruz. Aslında hayvanlara hakaret sayılır. Hayvanlar insanlardan daha iyiler. 0 0 Yorumla
GazYağıAlamadııhh Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hepsini de yapıyorum ben. Sevgi şefkat ne varsa veriyorum ve onlar da sevildiklerini biliyorlar zaten 0 0 Yorumla
ceydacevikkk Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bize koşulsuz bir sevgiyle bağlı olan dostlarımızı onlardan aldığımız bu koşulsuz sevgiyi onlara geri vermek, sevgimizi hissettirmek istiyoruz. 🥰 0 0 Yorumla
Emmigeldi Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Şahsen benimde kedi köpek ve birçok hayvanım var bazen kızsam da onlara yinede hayatımın vazgeçilmezi oldular 0 0 Yorumla
MasörBurakACAR Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Öldü olarak köpek maması çok iyi ve bizim hakkımızda sokak hayvanları da beslese daha çok iyi olacak bence 0 0 Yorumla
blckbla Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl sadece sevgisini verse bile yeter insanoglu birde aç bırakmasa sokakta yanından gecerken merhametli olsa yeter 0 0 Yorumla
Ayşenur108 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Çok güzel ve faydalı bilgiler var gerçekten. Dostlarımız en iyi şekilde bakım konusunda tüm faydalı bilgiler anlatılmış. 0 0 Yorumla
PeggingGaye Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Hayvanları seviyoruz onlara battaniye tasma yer ve yatak en azından temel ihtiyaçlarını karsılasak yeter ayrıca faydalı paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
anonimous31102021 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl tam olarak içimden geçen şeyleri yazıya dökmüşsünüz sizin gibi hayvan sever insanlar bize lazım olduğunuz yoldan şaşmayın 🥰 0 0 Yorumla
muhammetAlbayrak Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Geçen sene köpeğim vardı maalesef geçen sene rahmetli oldu bir evcil hayvanınızın olması güzel ama kaybedince çok acı oluyor 0 0 Yorumla
Mustafa5644 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl En başta onlara sevgi vermekiİyi davranmak Yanına bir arkadaş köpek Güzel mamaGüzel giysi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Terk etmeyen tek şey o sevgiye karşılık veren tek canlı köpeğim herseye razıyım onunla 0 0 Yorumla
Nilunl Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Onlara verebileceğimiz en güzel sevgi onların bizlere verdiği değerin fazlasını vermek 1 0 Yorumla
Hcybjn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Sevgili dostlarımız için en iyisini düşünmek hepimizin görevi teşekkürler 🤎 0 0 Yorumla
Kucukahmet Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Çok güzel bir paylaşım emeğine sağlık sağlık sağlık 0 0 Yorumla
Emirinhayaldünyası Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Kapınızın Önüne Mama Koyun Mama Olmasa Bile Su Koyun 0 0 Yorumla
captanmurat Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Onu sevdiğinizi gerçekten gösterin gözlerine bakin.. mama vermek sahiplenmek çözüm değil 0 0 Yorumla
Selos1o2 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl İlgi abi ilgi çocuk gibi davranacaksın ona göre karşılık ver işte 0 0 Yorumla
Hktor Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Bu kış gününde sokak hayvanlarını qz veya cok elimizden geldiğince beslemek gerekir. 0 0 Yorumla
Auurora Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Çok çok çok memnunum hayatınızı kurtardı teşekkürler 💪🏻 0 0 Yorumla
uskudarlıcıft Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Malum kış oldu arkadaşlar kapımızdan mama larımızı eksik etmeyelim nolur onlarda canlı lütfen 0 0 Yorumla
elif_kayaa Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Dünyadaki en saf sevgiyi hak eden en güzel varlıktır minik dostlarımız 0 0 Yorumla
samba5 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl tüylü dostlarımızın tüyleri harika ve yumuşacık bakım şart 0 0 Yorumla
haticeincja Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Köpeker insanı yaratıcı sanarmışlar ama kediler herzaman allahcc. Bilirler 0 0 Yorumla
businessman35 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl köpeği sevdiğini belli etmenin en iyi yolu ona kemik vermektir🤪 0 0 Yorumla
Canıtekin Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Havyan Severlerimiz Bol Olsun Emeğinize Yüreğinize Sağlık Helal Olsun 0 0 Yorumla
darkgirll38 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Güzel ve kaliteli marka, tavsiye ederim ürünü çok güzel.. 0 0 Yorumla
Rugbrød Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Onları çok seviyorum bebek gibiler tek istedikleri ilgi ve sevgi çok tatlılar 0 0 Yorumla
Kafkas3434 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl İnsanlardan iyiler, sadece sevgi ve mama istedikleri 0 0 Yorumla
Aloness0 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bende bu ürünün sampuanı var daha kedime kullanmadım ama kokusu bir harika 0 0 Yorumla
Oyuncu_1 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kedim var kumu yok kumunu buradan almayı düşünüyorum 0 0 Yorumla
rönesansikkadın Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Evde hayvan beslemek iyi bir yol arkadaşı almak gibi hayatına 0 0 Yorumla
Zamanın_Akışı Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bunlar hep hikaye. Gündü kedi-köpek sev akşam da et ye. Hani nerede kaldı hayvanseverliğiniz sizin? 0 0 Yorumla
Premsessee Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Hayvanlara aşık olan bir tek ben değilimdir inşallah 0 0 Yorumla
cilginuyee Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Benim de bir köpeğim var ve gerçekten onu çok seviyordum 0 0 Yorumla
Ruzgarkutlay007 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ödüllendirmek lazım hayvanları sonuçta insanlardan daha iyi oldukları kesin 0 0 Yorumla
ElifTasket Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Barınaktan almak en güzeli, ve sokağa terketmeyin lütfen 0 0 Yorumla
prensescordelia Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ellerinize sağlık harika bir içerik hazırlamışsınız 0 0 Yorumla
Daddy_35 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl Hayvan olduklarını untumadan ona göre davranılırsa bu başarılabilir. 0 0 Yorumla
Pekcanbey Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl ayy kopek cok iyi eskıden benim de bir kopegım vardı ama verdik 0 0 Yorumla
_FourLeafClover_ Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Dostlarımıza iyi bakmamız gerekir onlar bizim sadık dostumuz 0 0 Yorumla
freecon Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Sahiplenmeyi düşünüyorum karşıma çıktığına sevindim 0 0 Yorumla
Aysun404 Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl puffy love köpek şampuanın kokusu mükemmel. komşum köpeğini puffy love la yıkıyor ordan biliyorum. 0 0 Yorumla
Aslında2006lıyım Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Hayvanları çok seviyorum koşulsuz sevhiyi bir tek onlar veriyor 0 0 Yorumla
muratkelebek Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kendilerini koyamaz, isteklerini ve korkularını dile getiremezler. Korumak ve anlamak lazım. 0 0 Yorumla
___Mertbey___ Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Her yönü güzel paylaşım önemliler hayat İçind e arkadaşlar 0 0 Yorumla
LadyPirates Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Lutfen tuyle dostalrimizin canlarini yakmayalim teki istedikleri sevkat 0 0 Yorumla
alparslan557 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl benim de bir kedim vardı. onların insaf ve duyguları insanlardan bin kat daha iyi 0 0 Yorumla
Sedatdogrul Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Hayvanları çok seviyorum benim için çok iyi bir hayvanlar 0 0 Yorumla
Heavenc Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Hayvanlar çok masumlar. Zararsız , çıkarsız, içten canlılar. Onlar iyi ki varlar ❤ 0 0 Yorumla
blacklion99 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ayrı eve çıkınca yapacağım ilk iş bi kedi almak olucak 0 0 Yorumla
şapşalbirnaz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl benim henüz bir tüylü dostum yok ama her zaman yardım etmek için herseyi yaparım 0 0 Yorumla
çılgın-_-adam Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu marka gerçekten güzel iyi ki varlar tavsiye edilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
346Cevap
puffy love u bi arkadaşım kullanıyor köpeği için. çokda memnun. şampuanı çok iyimiş.
köpeğimde kullandım kokuları gerçekten çok güzel tavsiye ediyorum
Kimyasal içermemesi bence en iyisi sağlık ve hijyen açısından
Çok güzel ya çok iyi de kullandım artık çok rahatım
Tam da kedi sahiplenmiştim teşekürler bu bilgiler çok faydalı oldu
Koltuklardaki ve yataktaki tüyler artık dert değil! Patili dostunun dökülen tüylerini tüy tutmaz spreyle kolayca ortadan kaldırabilirsin
Tuylu doslarimizin sevgisine sadakatine karsilik kuçükcük şeyler yetiyo aslinda onu evine alman karnini doyurman sevgi gostermek yetiyo
Bazı kötü insanlara havyan gibi vs. diyoruz. Aslında hayvanlara hakaret sayılır. Hayvanlar insanlardan daha iyiler.
Hepsini de yapıyorum ben. Sevgi şefkat ne varsa veriyorum ve onlar da sevildiklerini biliyorlar zaten
Bize koşulsuz bir sevgiyle bağlı olan dostlarımızı onlardan aldığımız bu koşulsuz sevgiyi onlara geri vermek, sevgimizi hissettirmek istiyoruz. 🥰
Şahsen benimde kedi köpek ve birçok hayvanım var bazen kızsam da onlara yinede hayatımın vazgeçilmezi oldular
Öldü olarak köpek maması çok iyi ve bizim hakkımızda sokak hayvanları da beslese daha çok iyi olacak bence
sadece sevgisini verse bile yeter insanoglu birde aç bırakmasa sokakta yanından gecerken merhametli olsa yeter
Çok güzel ve faydalı bilgiler var gerçekten. Dostlarımız en iyi şekilde bakım konusunda tüm faydalı bilgiler anlatılmış.
Hayvanları seviyoruz onlara battaniye tasma yer ve yatak en azından temel ihtiyaçlarını karsılasak yeter ayrıca faydalı paylaşım için teşekkürler
tam olarak içimden geçen şeyleri yazıya dökmüşsünüz sizin gibi hayvan sever insanlar bize lazım olduğunuz yoldan şaşmayın 🥰
Geçen sene köpeğim vardı maalesef geçen sene rahmetli oldu bir evcil hayvanınızın olması güzel ama kaybedince çok acı oluyor
En başta onlara sevgi vermeki
İyi davranmak
Yanına bir arkadaş köpek
Güzel mama
Güzel giysi
Terk etmeyen tek şey o sevgiye karşılık veren tek canlı köpeğim herseye razıyım onunla
Onlara verebileceğimiz en güzel sevgi onların bizlere verdiği değerin fazlasını vermek
Sevgili dostlarımız için en iyisini düşünmek hepimizin görevi teşekkürler 🤎
Çok güzel bir paylaşım emeğine sağlık sağlık sağlık
Kapınızın Önüne Mama Koyun Mama Olmasa Bile Su Koyun
Onu sevdiğinizi gerçekten gösterin gözlerine bakin.. mama vermek sahiplenmek çözüm değil
İlgi abi ilgi çocuk gibi davranacaksın ona göre karşılık ver işte
Bu kış gününde sokak hayvanlarını qz veya cok elimizden geldiğince beslemek gerekir.
Çok çok çok memnunum hayatınızı kurtardı teşekkürler 💪🏻
Malum kış oldu arkadaşlar kapımızdan mama larımızı eksik etmeyelim nolur onlarda canlı lütfen
Dünyadaki en saf sevgiyi hak eden en güzel varlıktır minik dostlarımız
tüylü dostlarımızın tüyleri harika ve yumuşacık bakım şart
Köpeker insanı yaratıcı sanarmışlar ama kediler herzaman allahcc. Bilirler
köpeği sevdiğini belli etmenin en iyi yolu ona kemik vermektir🤪
Havyan Severlerimiz Bol Olsun Emeğinize Yüreğinize Sağlık Helal Olsun
Güzel ve kaliteli marka, tavsiye ederim ürünü çok güzel..
Onları çok seviyorum bebek gibiler tek istedikleri ilgi ve sevgi çok tatlılar
İnsanlardan iyiler, sadece sevgi ve mama istedikleri
Bende bu ürünün sampuanı var daha kedime kullanmadım ama kokusu bir harika
Kedim var kumu yok kumunu buradan almayı düşünüyorum
Evde hayvan beslemek iyi bir yol arkadaşı almak gibi hayatına
Bunlar hep hikaye. Gündü kedi-köpek sev akşam da et ye. Hani nerede kaldı hayvanseverliğiniz sizin?
Hayvanlara aşık olan bir tek ben değilimdir inşallah
Benim de bir köpeğim var ve gerçekten onu çok seviyordum
Ödüllendirmek lazım hayvanları sonuçta insanlardan daha iyi oldukları kesin
Barınaktan almak en güzeli, ve sokağa terketmeyin lütfen
Ellerinize sağlık harika bir içerik hazırlamışsınız
Hayvan olduklarını untumadan ona göre davranılırsa bu başarılabilir.
ayy kopek cok iyi eskıden benim de bir kopegım vardı ama verdik
Dostlarımıza iyi bakmamız gerekir onlar bizim sadık dostumuz
Sahiplenmeyi düşünüyorum karşıma çıktığına sevindim
puffy love köpek şampuanın kokusu mükemmel. komşum köpeğini puffy love la yıkıyor ordan biliyorum.
Hayvanları çok seviyorum koşulsuz sevhiyi bir tek onlar veriyor
Kendilerini koyamaz, isteklerini ve korkularını dile getiremezler. Korumak ve anlamak lazım.
Her yönü güzel paylaşım önemliler hayat İçind e arkadaşlar
Lutfen tuyle dostalrimizin canlarini yakmayalim teki istedikleri sevkat
benim de bir kedim vardı. onların insaf ve duyguları insanlardan bin kat daha iyi
Hayvanları çok seviyorum benim için çok iyi bir hayvanlar
Hayvanlar çok masumlar. Zararsız , çıkarsız, içten canlılar. Onlar iyi ki varlar ❤
Ayrı eve çıkınca yapacağım ilk iş bi kedi almak olucak
benim henüz bir tüylü dostum yok ama her zaman yardım etmek için herseyi yaparım
Bu marka gerçekten güzel iyi ki varlar tavsiye edilir