- Evim evim güzel evim. İnsanın evi gibisi yok. Peki sence ev kışın mı daha çok sevilir, yazın mı? Hangi mevsimde daha çok "ben burdayım" der?

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #ev&yaşam

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #ev&yaşam
Evimi çok seviyorum ya yaz kıs cok samimi bir evim var ya da benim olduğu için öyle geliyor bir kahve kösesi birde yoga kösesi yaptım hic evden cıkmak istemiyorum
Maaşallah 😍
🙏🙏🌸
Her mevsim ayrı güzel sonbaharda yapraklar sarıyken peynir şarap keyfi kışın hava soğukken evde kahve çay keyfi yağmurluyken bilgisayar oynamak felan yazında klimanın karşısında serin serin oturup buzlu birşeyler içmek
Sonbahar mevsimini tüm mevsimlerden daha çok seviyorum, bence en nostaljik mevsim olur kendileri🍂
Teşekkür ederim güzel cevabınız için.
İki mevsimde de huzurlu
Çok teşekkür ederim. Allah artırsın huzurunuzu.
Sen de bana dua et.
Cevap
6Cevap
Evimi kış aylarında apt dairemi seviyorum yazın müstakil evimi seviyorum..
Ooo her yer ev maaşallah
Evet
Son bahar
Cevap için teşekkür ederim. 🙏🙏
yaz kış seviyorum , kışın loş ışık mumlar tarçın kokuyor evim , yazinda güneş civil civil renkler özelikle balkonum
Tarçın nasıl kokuyor
Yazı çok sevdiğim için yaz diyorum kapı pencere açık en azından
Teşekkürler 🙏
Rica ederim
Yazın daha çok seviyorum çünkü evin en sevdiğim bölümü terası. O da yazın keyifli oluyor.
Keyfe gelll
Yazın. Çünkü pencereler açık, balkona çıkma imkanı var.
Teşekkür ederim.
Mevsime göre bakmıyorum. Ruh halime göre değişiyor ama iki şekildede iyi😄
Teşekkürler 🌹
Ricalar🙂
Manzara hepsinde güzel fakat kis insaniyim yazi sevmem
Teşekkürler.
Yaz gelmesin.
Gelmesin nefretlik
Yazlar kapatılsın
Yazın daha güzel oluyor penceler açık hep havalanıyor
Teşekkürler. O açıdan iyi evet.
Yani yaz aylarında daha güzel seviyorum ama yaz aylarında Ankara 'da değilim zaten
Teşekkür ederim. : )
Rica ederim ne demek
Evimi her mevsim seviyorum huzur dolu oluyor sadece yazın ferah ve enerjik, kış sakin ve dingin oluyor.
Kışın sakin olduğu için çok seviyorum. Ama yazında Güneş alıyor ve için aciliyor
Kışın daha seviliyor ev bence
Teşekkürler.
Yazın daha çok
Teşekkürler
Kışın daha huzurlu oluyor bence
Kış iyidir. Cevap için teşekkür ediyorum
Rica ederim
Yaz kış seviyorum
Ne güzel. Teşekkürler 🌹
Her mevsim huzurlu çok şükür
Her mevsimde
Ne güzel, teşekkürler.
Yazın seviyorum.
Teşekkürler
Kış mevsiminde
Teşekkürler : )
Yaz daha iyi
Teşekkürler.
Yazın
Teşekkürler 🙏
Yazın
Neden Atiye Hanım.
Kışın Soğuk Oluyo Donuyorum Üşüyorum şu an Bile
Yazın Daha İyi
: )
: ))
Hasta olma bakalım.
Merak Etme Olmam
Tamam
Yazın
Evimi seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?