Evinizi yazın mı daha çok seviyorsunuz yoksa kışın mı, sizce hangi mevsimde daha huzurlu 🏡?

  • Evim evim güzel evim. İnsanın evi gibisi yok. Peki sence ev kışın mı daha çok sevilir, yazın mı? Hangi mevsimde daha çok "ben burdayım" der?
Evinizi yazın mı daha çok seviyorsunuz yoksa kışın mı, sizce hangi mevsimde daha huzurlu 🏡?

#SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #ev&yaşam

Evinizi yazın mı daha çok seviyorsunuz yoksa kışın mı, sizce hangi mevsimde daha huzurlu 🏡?
Cevapla