Ev aldım diye ailemden tepki ve kıskançlık görüyorum, ruh sağlığımı nasıl koruyabilirim 🥺?

Herkes bize para yemeyin ev alın diyordu bizde para zar zor biriktir kredi milletten borç aldık şimdi herkes yüzümüze vuruyor 0 aldık evi ablamlar annemler yeğenlerim küçük onlar bile tripli herkes üzerimize geliyor aklımızla öyle oynuyorlar işten çıkarıldım iki sene önce sanki ben çıkmışım gibi davranılıyor çalış çalış deniliyor yani kadınım çalışmak istemiyorum cidden ruh sağlığımı basıl koruyacağım bilmiyorum

Ev aldım diye ailemden tepki ve kıskançlık görüyorum, ruh sağlığımı nasıl koruyabilirim 🥺?
Cevapla