Aile içi ilişkilerde sınır koymak ve kendi mutluluğumu korumak için ne gibi adımlar atabilirim, tavsiyeleriniz nelerdir?

Merhaba benim abim evleneli 3 yıl oldu yakın zamanda çocukları olacak, nedendir bilmiyorum babam abime anneme vermediği değeri gelinine veriyor, evlendiği günden beri onun bir dediği iki edilmiyor onun yanında başka tavırlar şimdi birde doğum yapacak diye bir ilgi bir ilgi, aynı zamanda birde çocuğuna babamın adını verecek kurnaz, yarın da doğum günü kendimde engelliyim sözde benim de evlilik yapabileceğimi söylüyorlar bana da ev alacaklarını beni de evlendireceklerini söylüyorlar ama hiç inandırıcı gelmiyor hastaneye götürüyorlar peşinde dolanıyorlar ve bu çok sinirime dokunuyor. evlenirken evine varana kadar alındı eşyasına varana kadar yapıldı varsa yoksa hayat onların etrafında dönüyor 3 yıldır, artık sinirden kafamda saç kalmadı sanki bir de çocuk kandırıyorlar.

Herşeyi geçtim her yıl doğum günü kutlamak zorunda mıyım ben onun yok hediyesi yok bilmem neyi sıkıldım bıktım..

Güncellemeler
+1 yıl
Yapmadığı kalmadı evlenirken evlendikten sonra da hep kıymetli çalışmıyor iş desen yok oh ye iç yat
Aile içi ilişkilerde sınır koymak ve kendi mutluluğumu korumak için ne gibi adımlar atabilirim, tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevapla