Merhaba benim abim evleneli 3 yıl oldu yakın zamanda çocukları olacak, nedendir bilmiyorum babam abime anneme vermediği değeri gelinine veriyor, evlendiği günden beri onun bir dediği iki edilmiyor onun yanında başka tavırlar şimdi birde doğum yapacak diye bir ilgi bir ilgi, aynı zamanda birde çocuğuna babamın adını verecek kurnaz, yarın da doğum günü kendimde engelliyim sözde benim de evlilik yapabileceğimi söylüyorlar bana da ev alacaklarını beni de evlendireceklerini söylüyorlar ama hiç inandırıcı gelmiyor hastaneye götürüyorlar peşinde dolanıyorlar ve bu çok sinirime dokunuyor. evlenirken evine varana kadar alındı eşyasına varana kadar yapıldı varsa yoksa hayat onların etrafında dönüyor 3 yıldır, artık sinirden kafamda saç kalmadı sanki bir de çocuk kandırıyorlar.
Herşeyi geçtim her yıl doğum günü kutlamak zorunda mıyım ben onun yok hediyesi yok bilmem neyi sıkıldım bıktım..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar