Ev & Yaşam Hayatınızda benim kadar hamarat, titiz ve becerikli birini gördünüz mü? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 56 İşe gittim, spora gittim, eve geldim yemek yaptım (yetmedi salata bile yaptım) günü bitirdim. Yarın aynı döngüyü tekrarlamam üzere beklemedeyim 🫡 Hayatınızda benim kadar hamarat, titiz ve becerikli birini gördünüz mü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 5 ay Ev & Yaşam konusunda 4,5b cevap paylaştı. Var var ama senin tabaklarda harika görünüyor gadası 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 5 ay Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. Senin kadarını görmedim. 1 2 Yorumla Soran 5 ay Doğrudur🥲 u Barış_LonelyForever 5 ay 🥺
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 5 ay Ev & Yaşam konusunda 451 cevap paylaştı. Bunlara bakarak yorum yapıyorum... evet daha iyilerini gördüm 1 2 Yorumla Soran 5 ay Dürüstlüğünden dolayı kazandın Yorumla ahhbukizlar 5 ay Ne kazandım Yorumla
Flankes1 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 5 ay Köfte; kömür olmaya ramak kaldım hamarat diyor 🙄 1 8 Yorumla Soran 5 ay Sen hayvanı direkt ısırıp yiyebilirsin ben pişmiş severim dndndkd Yorumla Flankes1 5 ay 🤦🏻 ver o kolunu ısırayım derdim de demiyorum 😒 Yorumla Soran 5 ay Yarın karşına çıkan ilk aslana de Yorumla Flankes1 5 ay Aslan mı 🙄 Aslan ne arar bizim burada Yorumla Soran 5 ay Eşek mi var allah için yemeee nolur Yorumla Flankes1 5 ay 🙄🙄 yok bizim burada ondan da yok. Sizin orada var mı Yorumla Soran 5 ay Birkaç eşek diye tanımladığım kişi var ama günün sonunda insanlar Yorumla Flankes1 5 ay Yok ben normal insan ısırayım 😒 Yorumla
münferit-vaka Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 5 ay servis tabağına bir kaç dokunuş daha yapılabilir miydi evet yapılabilirdi ama bu tempoya rağmen bu hamaratlık takdir edilesi, afieed. 1 0 Yorumla
Ezgyl Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 100% 5 ay Harikasınn.. Yemek te harika olmuş ellerine sağlık 🌸🌹👏🏻👏🏻 1 0 Yorumla
İslamkaragöz Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 5 ay Bir an kısır zannettim 😂şu kısır o ne özlemişim ya 😂 1 0 Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 5 ay Ev & Yaşam konusunda 483 cevap paylaştı. Herkesin kendine göre titizliği hamaratligi vardır Becerekliligide öyle vardır.Tabaklar enfes görünüyor..Köfte pilav salata severim bu menüyü 0 0 Yorumla
ıforyou_06 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 5 ay Neler neler gördü bu gözler ama en azından bunları yapabildiğin için hamarat sınıfına alabiliriz. 0 0 Yorumla
Ayağakalkınefendiler Takip Et Guru Yaş: 101 , eic 100% 5 ay Yarında içli köfte gelir mi 1 1 Yorumla Soran 5 ay Yok gelmez ama pazar belki gelir dkdk Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 5 ay Tam karsında duruyorr 1 1 Yorumla Soran 5 ay Aaa teoman bey merhaba Yorumla
AsyanınBiSorusuVar Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Sadece kendinden sorumlusun yap bi zahmet 1 1 Yorumla Soran 5 ay Nerden biliyosunnnn Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% 5 ay Harbi köfte varmış. Yoldayım 🚙 1 1 Yorumla Soran 5 ay Biz de yalan olmaz Yorumla
Rüyayenidengeldi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 5 ay Ev & Yaşam konusunda 587 cevap paylaştı. Yarışalım zalımcan 1 4 Yorumla Soran 5 ay Olmaz sen börek falan yapıyorsunn Rüyayenidengeldi 5 ay Sen seç yapılacakları, bir de Jüri üyemiz olsun Soran 5 ay Köfte o zsmsn Rüyayenidengeldi 5 ay Tamam, varım
emre00488 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 5 ay O yaptıklarını ben de yapabiliyorum. 1 4 Yorumla Soran 5 ay Yapamazsın demedim zaten aferin sana Yorumla emre00488 5 ay Ama köfteler fena gözüküyor Yorumla Soran 5 ay Bu kadar erken bir itiraf beklemiyordukk Yorumla emre00488 5 ay Tamam şımarma Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 5 ay Ev & Yaşam konusunda 609 cevap paylaştı. Gördüm annem 🤤 1 3 Yorumla Soran 5 ay Annem artık bizde. Rehin aldım Yorumla emre00 5 ay Beraber yemek yapın Yorumla Soran 5 ay Ben işten geldiğimde yemek hazır olursa anca yemeği yemeye yetişirim Yorumla
Besiktas7834 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% 5 ay Masallahhh ahahsh Canımız çekerse napiyoruz 1 0 Yorumla
KaraaŞövalyee Takip Et Xper 1 Yaş: 38 5 ay Buna beceri diyorsan benim yaptığım yemekleri görmen lazım 😐 eline sağlık güzel gözüküyor 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 5 ay Görmedik, ben şok. 1 4 Yorumla Soran 5 ay Gel hemen bir tabak koyuyorum Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 5 ay Görsele ekmek bandığımı mı gördün 😅 Yorumla Soran 5 ay Hissettim🥹 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 5 ay Şifa olsun, afiyet olsun.. 🌸 Yorumla
beyazkentliii Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 45% 5 ay Masaallah diyelim nazar değmesin. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Ev & Yaşam konusunda 855 cevap paylaştı. Kendim varım 😂 1 0 Yorumla
VegetaXx Takip Et Xper 7 Yaş: 29 5 ay Aynılarını ben de yapıyorum xjdjms 0 3 Yorumla Soran 5 ay Aferin sana Yorumla VegetaXx 5 ay Sana da aferin Yorumla Soran 5 ay Eyw Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Var var ama senin tabaklarda harika görünüyor gadası
Senin kadarını görmedim.
Doğrudur🥲
🥺
Bunlara bakarak yorum yapıyorum... evet daha iyilerini gördüm
Dürüstlüğünden dolayı kazandın
Ne kazandım
Köfte; kömür olmaya ramak kaldım hamarat diyor 🙄
Sen hayvanı direkt ısırıp yiyebilirsin ben pişmiş severim dndndkd
🤦🏻 ver o kolunu ısırayım derdim de demiyorum 😒
Yarın karşına çıkan ilk aslana de
Aslan mı 🙄 Aslan ne arar bizim burada
Eşek mi var allah için yemeee nolur
🙄🙄 yok bizim burada ondan da yok. Sizin orada var mı
Birkaç eşek diye tanımladığım kişi var ama günün sonunda insanlar
Yok ben normal insan ısırayım 😒
servis tabağına bir kaç dokunuş daha yapılabilir miydi evet yapılabilirdi ama bu tempoya rağmen bu hamaratlık takdir edilesi, afieed.
Harikasınn.. Yemek te harika olmuş ellerine sağlık 🌸🌹👏🏻👏🏻
Bir an kısır zannettim 😂şu kısır o ne özlemişim ya 😂
Herkesin kendine göre titizliği hamaratligi vardır
Becerekliligide öyle vardır.
Tabaklar enfes görünüyor..
Köfte pilav salata severim bu menüyü
Neler neler gördü bu gözler ama en azından bunları yapabildiğin için hamarat sınıfına alabiliriz.
Maşallah sana afiyet olsun
Yarında içli köfte gelir mi
Yok gelmez ama pazar belki gelir dkdk
Tam karsında duruyorr
Aaa teoman bey merhaba
Sadece kendinden sorumlusun yap bi zahmet
Nerden biliyosunnnn
Harbi köfte varmış. Yoldayım 🚙
Biz de yalan olmaz
Yarışalım zalımcan
Olmaz sen börek falan yapıyorsunn
Sen seç yapılacakları, bir de Jüri üyemiz olsun
Köfte o zsmsn
Tamam, varım
O yaptıklarını ben de yapabiliyorum.
Yapamazsın demedim zaten aferin sana
Ama köfteler fena gözüküyor
Bu kadar erken bir itiraf beklemiyordukk
Tamam şımarma
Gördüm annem 🤤
Annem artık bizde. Rehin aldım
Beraber yemek yapın
Ben işten geldiğimde yemek hazır olursa anca yemeği yemeye yetişirim
Masallahhh ahahsh
Canımız çekerse napiyoruz
Köfteyi biraz daha az kızartmalısın😅
Ne güzel böyle hamarat bir kız gördük. 🦩
Ellerine sağlık
tamam bi cay icelim vsgafsga
Görmüş oldum ellerine sağlık
Buna beceri diyorsan benim yaptığım yemekleri görmen lazım 😐 eline sağlık güzel gözüküyor
Görmedik, ben şok.
Gel hemen bir tabak koyuyorum
Görsele ekmek bandığımı mı gördün 😅
Hissettim🥹
Şifa olsun, afiyet olsun.. 🌸
Evet çok gördüm ellerine sağlık
@ mk yaşam döngüsü bu zaten
Bi domat bi kac biber kizartmasi
Masaallah diyelim nazar değmesin. Afiyet olsun
Kız seni alan yaşadı 😃
Ellerine sağlık
Gördüm
Görmedim
Kendim varım 😂
Aynılarını ben de yapıyorum xjdjms
Aferin sana
Sana da aferin
Eyw
Eline sağlık
Gördüm
Nerdesin kiii
Görmedik
düzenli bir düzen
daha iyisini gördüm