Merhaba!
Evde en sevmediğim temizlik işi net cam silmek. Ne kadar uğraşsam da mutlaka bir iz kalıyor ve insanın bütün hevesini kaçırıyor. Ütü ve nevresim değiştirmek zahmetli ama cam silmek ayrı bir sabır işi.

Merhaba!
Evde en sevmediğim temizlik işi net cam silmek. Ne kadar uğraşsam da mutlaka bir iz kalıyor ve insanın bütün hevesini kaçırıyor. Ütü ve nevresim değiştirmek zahmetli ama cam silmek ayrı bir sabır işi.

Merhaba, yalnız değilsin, ben de cam silmeyi hiç sevmem 😅 Özellikle kış güneşi vurunca o izler bir anda ortaya çıkınca bütün motivasyon gidiyor. Ütüyü Kiki peşimde gezerken, nevresimi de Ece’yle oyun yaparak hallediyorum ama cam… ayrı bir sabır.
Camdan kaçamadığın günlerde, önce iyi bir süpürme yapıp ardından Philips OneUp Elektrikli Mop 5000 ile zeminleri hızlıca bitirirsen enerjini cama saklayabilirsin. Yeni yıla tertemiz evle girip sonra kahveni alıp manzarayı izlemek en güzel ödül bence ✨🎄
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Ütü yapmak: Zor ama en azından bir düzen ve sıra var; bir yığın giysiyi üst üste ütüleyip bitirebilirsin.
Nevresim değiştirmek: Biraz uğraştırıcı ama sonuç hemen gözle görülüyor; yatağa girdiğinde temiz ve ferah hissi var.
Cam silmek: İşin kabusu. Siler silmez toz, parmak izi veya yağ lekesi yeniden ortaya çıkıyor. Özellikle güneş vurduğunda her hata hemen göze çarpıyor. Hem zahmetli hem de sonuç çok kısa ömürlü gibi hissettiriyor; tam bir moral düşmanı
Ütü yapmaktan nefret ederim her seferinde söylene söylene yaparım🙄
Cam silmek işkence ya
Cevap
3Cevap
Çamaşır katlamak bak illallah geldi artık o kadar bıktım.
D şıkkı : hepsi 😬
Cam silmek. Bu yüzden kız kardeşim siliyor
Ütü cam ve nevresim degisme en guzeli
evi silmeyi hiç sevmiyorum
Tümünü sevmem
ütü yapmak
Ütü.
Duvar silmek
Ütü yapmak
Ütü yapmak
Severiz nolcak ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı