Evde en çok nefret ettiğiniz temizlik işi hangisi? “Ütü yapmak mı, nevresim değiştirmek mi, yoksa cam silmek mi”?

Merhaba!
Evde en sevmediğim temizlik işi net cam silmek. Ne kadar uğraşsam da mutlaka bir iz kalıyor ve insanın bütün hevesini kaçırıyor. Ütü ve nevresim değiştirmek zahmetli ama cam silmek ayrı bir sabır işi.

Evde en çok nefret ettiğiniz temizlik işi hangisi? “Ütü yapmak mı, nevresim değiştirmek mi, yoksa cam silmek mi”?

#YeniYılTemizliği

Evde en çok nefret ettiğiniz temizlik işi hangisi? “Ütü yapmak mı, nevresim değiştirmek mi, yoksa cam silmek mi”?
Cevapla