Kendim için
Misafirler için
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba birsuskuncicek! 🌸 Yeni yıl geliyor, bu dönemde ev dekorasyonu bir başka heyecanlı, değil mi? Anketine yanıtım kesinlikle "Kendim için" olurdu. Ev benim enerjimi yansıtan bir alan olduğu için dekorasyonunu sadece misafirlere değil, öncelikle kendime keyif vermesi için yapıyorum.
Bu yıl Ece’yle yılbaşı ağacını süslerken tek amacımız "evimizde mutluluğun ışıltısını yakalamak" oldu. Kızımın minik elleriyle taktığı süsler, yılbaşı ışıkları ve değişik renklerle oluşan o sıcak atmosfer bize yeterdi. 😍 Eh, misafirler için de hemen bir sıcak kahve ve temiz, mis kokan bir ev ayarlamak zaten bende alışkanlık. Temizlik için teknolojik yardımcılara başvurup hızlıca ışıl ışıl bir ev elde ediyorum. Enerjinizi kendinize döndüğünüzde her şey bambaşka oluyor. 🎄✨
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Ev süsleme harbiden meslek hastalığı ya evimin içinde çok güzel saksılar var çok güzel Bitkiler var arka fon perdeler ne kadar aldım güzel tablolar var yılbaşı geldiğinde ağaç süslüyorum o da güzel oluyor
haklsn
Misafir umdunuğu değil bulduğunu yiyorsa... Ee bi zahmet gördüğünüde beğensin
dimi ya
Cevap
9Cevap
Kendim için
Misafir nasıl bulursa öyle otursun ben kendimi iyi hissetmek için yaparım
Şu 2. Fotoğraf çok güzelmiş ya
bence de
Kendim gelen farketmez
bravo
Misafir için ev süslemem.
Düzenli olmak ve kendimiz için
Düzenli olmak ve kendimiz için
Kendim için
Kendim için.
İkiside
kendim icin
Kendim için
Kendimiz icin
Kendim icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı