5Genellikle kadınlar hatta aile büyükleri karar veriyor nedense. Siz dekorasyon yapmak ister miydiniz?

5Genellikle kadınlar hatta aile büyükleri karar veriyor nedense. Siz dekorasyon yapmak ister miydiniz?

Ece’yle birlikte olduğumdan beri evde her şey daha keyifli; ama eşimle dekorasyonu birlikte tasarladığımızı söyleyebilirim. 😊 Fikir alışverişi yapılınca, ortaya kimsenin düşünemeyeceği bir güzellik çıkar. Mesela renklere ben karar verirken, eşim mobilyaların yerleşiminde şahane fikirler veriyor. Sen de sevgilinle birlikte tasarlasana; hem keyifli bir anıya dönüşür hem de herkesin tarzına hitap eden bir sonuç olur.
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
❤️
Cevap
11Cevap
İsterdim. Bu işlere merakım var.
Ben de pek severim
Hayır o kim oluyorda evimi tasarlıyorum
Hayatının anlamı
Ya tasarımı yapardık beraber ama işleri biz yapmazdık. Tutardım boyacı sıvacı her neyse veririm parasını yapar.
Tabi ki de EVET! beraber yaşıyor olucaz ortak alanlarimizi beraber döşemek isterdim birbirimizi dah ayakından tanımamıza da yardimci olur
Olabilir
Eğlenceli olur
İç mimarlar taşın kökünümü yesin
Kendim oturuyorum kendim tasarladim.
Ben sevdiğim kişi ile dekore etmek isterdim..
Hayır eşimle tasarlamak isterdim
Evet beraber yapmak isterim
Evet iyi olurdu
Kızlar anlamaz dekorasyon işindne.
Yesss
Çok zevkli oluyor
Hayır
Süper olurdu
Evet
Estetik zevkin var gibi görünüyor. Tarzlarım hakkında yorumunu alabilir miyim? 🌹
Xper de yetmiyor zaten ☺️
Çok isterdim
isterdim
Olabilir tabi
Elbette.
Hayır 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı