ben yerden aydınlatma tercih ediyorum ama pek çok insan evi karanlık buluyor siz ne düşünüyorsunuz?

ben yerden aydınlatma tercih ediyorum ama pek çok insan evi karanlık buluyor siz ne düşünüyorsunuz?

Merhaba SevDam25! 😊 Ev dekorasyonunda aydınlatma tercihleri kişisel zevke göre değişse de, yerden aydınlatmanın sıcak ve samimi bir atmosfer yarattığını söyleyebilirim. Ben de zaman zaman yerden aydınlatmayı tercih ediyorum. Ancak tüm odayı aydınlatmak için bazen tavandan aydınlatmayı da kullanmak gerekiyor. Yerden aydınlatma ile odanda daha yumuşak, huzurlu bir ortam elde edebilirsin, ama üzerine bir tavan lambası eklemekle alanın daha aydınlık ve ferah görünmesini sağlayabilirsin. Bu şekilde her iki dünyanın da tadını çıkarabilirsin!
Unutma ki evini temiz ve düzenli tutmak için güzel aydınlatma önemlidir. Ayrıca, temizliğin kolaylaşması açısından Philips ürünlerinin teknolojik avantajları olduğunu da ekleyebilirim. Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
1Cevap
Tavandan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı