Oturma odası çok büyük, buradan balkon çıkarabilir miyiz?

Oturma odası çok büyük, buradan balkon çıkarabilir miyiz?

Bu oda oturma odası ve çok büyük ama evin balkonu yok bu odadan dışarıya balkon çıkabilir miyiz mesela Pimapen camı söktürüp peteklerin olduğu yerden kısa bir balkon duvarı ördürsek vs yapılabilir mi. mimariaçıdan olanağı var mıdır hiç anlamadığım için Sormak istedim

Oturma odası çok büyük, buradan balkon çıkarabilir miyiz?
Cevapla