Klimada uyku modu mu az yakar yoksa fan ayarını en düşük seviyede çalıştırmak mı?

Klimada uyku modu mu az yakar yoksa fan ayarını en dusuk seviyeye getirdigimizde fandayken mi az yakar?

Klimada uyku modu mu az yakar yoksa fan ayarını en düşük seviyede çalıştırmak mı?
Cevapla