Aparta taşındım da eski model bir çamaşır makinesi var ve nasıl kullanılıyor bilmiyorum. Bugün de bayram o yüzden birilerini rahatsız etmek istemiyorum. Ki sadece müdürün numarası var sizce napmam kazım

Aparta taşındım da eski model bir çamaşır makinesi var ve nasıl kullanılıyor bilmiyorum. Bugün de bayram o yüzden birilerini rahatsız etmek istemiyorum. Ki sadece müdürün numarası var sizce napmam kazım

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Buradan kapsamlı kullanım kılavuzu nu okuyarak kullanabilirsin.
Basınca hiç bişi acilmadi
kucuk olandan sıcaklıgı buyuk olandan programı seciyorsun, yukarda da hangi programın ne yaptıgını yazmıslar. b yi sec on yıkamasız yıkasın
Peki soldaki düğmeler ne oluyor
800 500 yazan sıkma deviri basarsan 500 devirde sıkar, 1/2 daha az suyla yıkama , digerinden emin degilim
Yani basayım mi onlara yoksa kalsınlar mi kendi halinde. Ayrıca makine kirli gibi bir kere deterjan koyup cskistirsam x e getirip temizlenir mi
duzeltme 1/2 yarım yuk, digeri de suda bekletme, onlara cok ihtiyacın yok bence bırak oyle, bosta calıstır madem, f te kısa programdı sanırım
Ya bastım ama açılmadı bir türlü. Kırmızı ışık yandığı halde. Bayram sonrası müdüre tekrar söylerim de değiştirme ihtimalleri var mıdır acaba
su almaya baslaması lazim, sorun var demek ki, dene sansını da bunca zaman degistirmediyse zor, servisi cagırır muhtemelen
Yani öğrenci apartinds da eski model bırakmaması lazım otomatik olmalıydı. Neyse en azından servis falan çağırsınlar duzelsin
İlk çamaşır makinesi mi bu
Sanırım öyle dnskjd bide içi temiz değil gibi napcam ben önce bi kez falan kendi kendine temizlensin diye açayım mi
Lan bu hangi yıldan kalma 😂😂😂
Milattan önce knk jsjsj ya apartta öğrenciler ne bilsin bunu kullanmayı otomatik almaları gerekiyordu
Bence de canım çözebildin mi?
Emekli olmuş o çalışmaz
Müdüre söylesem yenisini alırlar mı ki sanmıyorum da
Milattan kalma mı bu ne 😄
Jsjsjs sanırım öyle ya. Temiz mıdır onu da bilmiyorum napcam ki ben
Kolay da anlatması zor 😂
Ya hadi söyle iste
Bak o sağdaki büyük düğmeyi çevirip üste yazan A B C diye bişe var ya ona getirecen hangisinj istiyorsan artık o küçük beyazı da o dereceye göre ayarlayacaksin
Peki soldaki düğmeler. Ayrıca ABC ne oluyor
Ağartta makine mi varmış
Ee yani
Hallettin mi
Yok kanka ya
Napıyosun şu an
Kafanı içine sokacan
Mal mısın ya
Sorduğun soruya bak sen m@lsın
Off çöp şey seninle ugrasmicam alginda sorun var belli
Çöp şey 😂😂😂😂😂