Rabbim Bana bu güzel, Otantik evleri alanları nasip et.
Hayalim benim buralarda yaşamak, sanki benim ruhum buralarda geziyor.


Hayalim benim buralarda yaşamak, sanki benim ruhum buralarda geziyor.






Hayat maalesef tam da o şekilde istediğini insana vermiyor.
Veriyorsa da; yere düştükten sonra paraşütün açılmasına benzer bir ironide geliyor bize, hayatımıza istediğimiz şeyler
Allah demmeki sevmiyor bizi kul kayiriyor ancak böyle düşünme deme sakina evet kayiriyor
Evet. Hayalimde bu zaten. Gönende denize biraz uzak bir yerde bir arsa alıp kendi evimi inşa etmeyi çok istiyorum. Herşeyden ve herkesten uzakta yalnız bir hayat yaşamak gibisi yok bence.
Cevap
20Cevap
Evet isterdim böyle yerler insana çok huzur veriyor ama teknoloji de olsun :D
Bilgisayar telefon wifi, Araban ve bisikletin köpeğin, kedin. spor aleti çok muhteşem olurdu, sinema odası ☺️
Ne zaman istersen abur cuburlari unutmayalım, skot yapalım yiyecek içecek, çok eğlenceli olur du ya
Maalesef vermiyor ama hayallerimizi satmadık
Rica ederim asıl ben teşekkür ediyorum
Yakında böyle bir planımız var eşimle birlikte. Sen de bizimle yaşamak ister misin? 😂😂🤔
Beni de araya evlat niyetine alında tam olsun
Nono belesciyim, altimi sen temizle Baba sütümü annem versin yemeği de sen yap bana, ninimi karın olan annem söylesin 😝
Bir süre sonra sıkılırım gibi geliyor ama sevdiğim insanlarla olursa böyle bir yerde yaşamayı çok isterim. Allah isteyene nasip etsin.
Ara sıra kafa dinlemeye gitmek isterim ama sürekli yaşayamam.
İsterdim tabi kafa dinlemek yeni sayfa acmak cok iyi gelirdi
Otantik ne demek? Sende benim gibi doğayı seviyorsun. Yalnızlık sever misin
Evet çevrede kimse olmadığı için rahatça türbanını çıkarırsın rahat gezersin
Arada dinlenmelik olarak güzel ama devamlı olması insana kafayı yedirtir
bayılırım da bize o şans verilmemiş
Çünkü Allah bizi disliyor
Arada yapıyorum bunu iyi geliyor
Nerede yapıyorsun
Madem dua ettin bizede amin demek düşer.
Teşekkür ederim kalbi güzel amcam ❤️❤️❤️
Güzel ama yaşamak için uygun değil bence
Ben Yaşar'ım tatlım
Umarım isteğin gerçek olur
Teşekkür ederim ❤️
Bir kaç gün evet sürekli hayır
Evet daha iyi ve güzel olur
Ben buralarda yaşasam da mutlu olmam
Hayırr o kadarını istemem
Güvenlik sıkıntıları olmasa en büyük hayalim...
İsterim tabi ama asla olacağını sanmıyorum
alanları nasip et nedir yahu ndndndn
Gerçekten çok güzelmiş
Evet güzel ama tercihim değil :).
En büyük isteğim bu
Yaşarım ama iki kamyon alkollü içki ılıcak öyle
Bazen.
Amin amin keşke keşkeeee
Evet
Sanırım evet
Hayır istemem
Benim ve sevgilimin
İsterdim
Çooookkkk
Şu an tek istedğim
Deli gibi
Tabiside
Evet isterdim
Benin değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?