Doğma büyüme Istanbulluyum ancak bu şehir beni çok yoruyor, bana iyi gelmiyor, çok kötü kalpli, iyi niyetli olmayan insanlar tanıdım burada..
Başımı alıp farklı bir şehre gitmek isterdim, biraz birikim olsa... inanın köşe bucak kaçmak istediğim, selam vermek istemediğim, yüzüne tükürsem tukurugume bile değmeyecek insanlar görmekten yoruldum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Nereye kaçarsan kaç hep aynı. O insanlar her yerdeler
İnanın istanbuldaki çoğu insan tahammulsuz ve kalpleri katılmamış
Tatilde bile insan muamelesi gördüğün yerlere gidince sasiriyorsun
Ege de Akdeniz'de insanlar daha munis mesela daha az stresli hayatları var.
Sence neden böyle?
İstanbul icinde yanliz kalmak nerdeyse imkansiz ama sana kafa dinleyeblcegin yerler önerebilirim
Neresi, yakında orman var bizim oraya gidiyorum genelde
Ormn varsa anadoludasin sen:) biz bakirkoyde orman gormek can atiyoruz, ya da belgrada 2 saat gidiyoz,
Sana denizin tam ortasinda bir yer tarif edimmi sadece metro kullanacaksun, ve senden baska kimse yok
ya da tum istanbulu ayaklarin altinda gormek istersen bir yer daha var
Yoo Anadolu da değilim
Gittiğim yer Florya Atatürk Ormanı.
Orayi biliom. ama hic gitmedim, goturursen belki:)
Dedigm gibi tarif etmemi istersen mesaj atman yeterli
Dünyanın en basit yeri.
Basit olmasi degil mesele, mesele basitligin anlam kazanmasi, butun gaye bu hocam:)
Bu arada un kapani metroda inip duragin sonunda cam balkona cikip denizn ortasinda manzaraya dalabilirsin:)
Ve herkesede paylasma bence orayi:)
Unkapani deyince bile içim daraldı, kalabalık üzerime geldi.
5 dk bu keyif için 40 dk yol gidemem gibi.
5 dk insanlarda uzak kalip bu kadar rehabilite olabilecegimiz baska yer varsa ogrenmek isterim:) ve ayrica orada fazla insan yok yinede sen bilirsin,
Gece ozellikle tam yanliz kalmak ve denizin sesini dinlemek isterse idealdir,
Ben hep bir sırdasimla gidip dertlesmek istemisimdir oraya
Anladım teşekkür ederim
Ama florya Atatürk ormanini da denemelisin.
Bilmiyorum hic girmedim, surekli acıkmı ve cok insan var mı?
Bilmedigim icin cekiniyorum acikcasi
Hafta sonları biraz yoğun oluyor,
Hafta içi daha sakin. Hem temiz hava hem orman girişte ücretsiz. Çok buyuk bir orman olduğu için müsait yer bulmama şansın yok..
E 5 üzerinde zaten Koru Florya evlerinin arkası. Cennet Mahallesinin karşısı.
Oyleyse ben bakirkoy sadi konuk hastanesinin icindeki ormana gidiyim :) insan yok ve sessiz sedasız :)
Tesekkur ederim bilgi icin kalabalik banada uygun degil:) sizi bakirkoy hastanesine davet ediyorum buyrun deneyin:D
Ara sıra geliyorum zaten hastaneye de orası nanay.
Burası daha sakin. Neyse siz bilirsiniz.
Herkesin bilmesini istediğim bir yer değil zaten afssvsbsj
:) bu durumda ben herkes olmamis oluyorum hocam:))) nasilda kendi kendime statü olusturuyorsam hayret bana:)) bir cay ısmarlayip eslik ederseniz orayida ogrenmis olurum:)
Ben insan sevmiyorum teşekkürler
Ben tesekkur ederim)
Cok iyi hissetiren bir yorum yaptiginiz icin:) iyi geceler
Her şehirde aynı nereye gidersen git.
İnanın istanbuldaki çoğu insan tahammulsuz ve kalpleri katilasms
Tatilde bile insan muamelesi gördüğün yerlere gidince sasiriyorsun
Ege de Akdeniz'de insanlar daha munis mesela daha az stresli hayatları var.
Ben Mersinliyim sizin orası kadar olmasada burası da aynı