Yaz döneminde kiralık apart için sözleşme yaptım, kontratım haziranda bitiyor. Ev sahibi temmuz için ödeme istiyor, ne yapabilirim?

Yaz döneminde kiraya girdim aparta 2900 ödüyorum dönemlik oluyormuş benim kontratım haziranda bitiyor. ama adam bana temmuzdada 2900 ödiceksin diyor böyle iş olur mu? Ağustos ayında başladım güz dönemi böyleymiş sözde? daha önce bu durumu yaşayan var mı?

Yaz döneminde kiralık apart için sözleşme yaptım, kontratım haziranda bitiyor. Ev sahibi temmuz için ödeme istiyor, ne yapabilirim?
Cevapla