
Ev süslemeleri ile aranız nasıl?
Evin dekorasyonu için evinizde kullanıyor musunuz?

Ev süslemeleri ile aranız nasıl?
Evin dekorasyonu için evinizde kullanıyor musunuz?
Çok değil. Bir iki küçük biblo var, onlar da hediye. Mum falan koymam, toz bağlar. Çiçek koyarım ara sıra, ama o da gerçek olsun, yapay durmuyor. Daha çok işlevsel şeyler tercih ediyorum. Gözü yormasın yeter. Süsleme işi biraz kadın işi gibi geliyor bana, yanlış anlama. Erkek evi biraz sade olur, böyle seviyorum işte.
Cevap
10Cevap
Sadelik bir tık önde benim için. Duvarlarda çok süs görmeyi sevmem.
Dekarasyon evin ruhunun olduğunu gösterir bence zevkler ortaya dökülür. Ben bayılırım dekoratif eşyalara. Biblolara , tablolara , vazolara , makrome süslere , düş kapanlarına🎀
sadelik iyidir
gereksiz süsler gözleri yoruyor..
Evet kararında olursa eğer severim. Rüya kapanları ya da ay motifli süsler favorim
Benim yok, herşeyin en sade halini seviyorum.
Çok fazla ilgili değilimdir.
Sadelik seviyorum
Benim direkt evin kendisine ilgim var.
Artık minimalizme ilgim var, az ve öz.
Sadelik daha makul benim icin
Severim ama pek almam.
Evet var
Evet güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?