Bunlar biraz artık her evde olan eşyalar kendine has çizgileri yok. Maddi imkan varsa biraz farklı çizgili şeyler alırdım
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Olsun ben çokta öyle şeylere önem veren bir insan değilim. Ucuz ve güzel olduğu için seçtim. Çokta zorlayıp ileride evlenirsem huzursuzluk olsun istemem. Karşımdaki insanın belki maddi bir imkanı olmayabilir
Ya niye bilmiyorum, beyaz MDF mobilyalar kabarma, dökülme yapmaya daha müsait. Bir de en küçük şey üzerinde leke olarak kalıyor ve çıkmıyor. Yani niye bilmiyorum, beyaz kaplama ço çok daha dayanıksız oluyor.
Benim odamda beyaz bir sürü eşya var. Raf, masa (ders için), aynalı dolap kapakları dışında full beyaz, gece lambasının durduğu sehpa, vazo, çekmecemin kapakları, perde. Ama hiçbirinde bir sorun olmadı 2 sene oldu neredeyse. Bu bence kullanan kişilerden kaynaklı. Hiçte öyle özen göstermem. Sadece kuru bez ile silip geçiyorum.
Ha özel yaptırılanlarda kullanılan malzeme daha iyi oluyor evet. Benim kitaplığın yarısı hazır alındı, yarısı marangoza yaptırıldı. Hazır alınanlar durduğu yerde çürüyüp eğrildi 🙄
150 tutsun ya da 200 önemli değil artık bu rakamlar bana pahalı gelmiyor paranın bir değeri kalmadı çünkü tabi şöyle zaten mevcut evi değiştirmek değilde evlenirken mesela alınabilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence gayet güzel ayrıca neden kıro olsun ki gayet normal görünüyorlar
kıro falan değil bu arada gayet hoş ve modern duruyo
Teşekkür ederim
rica ederim: )
Bunlar biraz artık her evde olan eşyalar kendine has çizgileri yok. Maddi imkan varsa biraz farklı çizgili şeyler alırdım
Olsun ben çokta öyle şeylere önem veren bir insan değilim. Ucuz ve güzel olduğu için seçtim. Çokta zorlayıp ileride evlenirsem huzursuzluk olsun istemem. Karşımdaki insanın belki maddi bir imkanı olmayabilir
Daha adayda mı yok 😄 o zamana kadar ne modeller çıkar. Zorlanmaz hem. Sen o mobilyaları en az 10 yıl kullanacaksın güzel şeyler al
Ömürlük istiyorum 🤣🤣eski insanlar gibiyim ben biraz. Yenilikten hoşlanmıyorum.
Aday olabilir de olamayadabilir gibide bilemedim. Ne desem boş
kıro değilde ilk iki resimdeki mobilyalar böyle ruhsuz gibi. beyaz ve sade yani biraz renk katılmalı, ahşapcıyım ben her daim, sıcak tonlar eklenmeli.
koltuk takımı dışındakiler idare eder koltuk takımı çok kötü ben hiçbirini almazdım daha iyilerini alırdım
Mesela ne alırdın
Güzel bence sade hafif nekadar çok az kullanılır eşya pkadar iyi
Eskiden neydi öyle vitrin vitrin kocaman devasa dolaplar dairenin boyu kadar şimdiler daha iyi
Ben birde öyle çok detay sevmem. Bir sürü düzen için eşyalar hurçlar filan var her şey düzgünce konsa sorun olmayacak yer olmadığı için vitrin vardı
Ben dekor olarak beğendim hem güzel duruyo hem dekoraktif buarada 😀biraz kararsızmıyız?
Nasıl yani
Az eşya görüntü güzel 👍
Kıllanışlı yani renk olarakta okadar kötü değil dekor olarak güzel
Kıro diyemem ama beyaz mobilya çabuk deforme oluyo.
Deforme derken ne mesela
Ya niye bilmiyorum, beyaz MDF mobilyalar kabarma, dökülme yapmaya daha müsait. Bir de en küçük şey üzerinde leke olarak kalıyor ve çıkmıyor. Yani niye bilmiyorum, beyaz kaplama ço çok daha dayanıksız oluyor.
Benim odamda beyaz bir sürü eşya var. Raf, masa (ders için), aynalı dolap kapakları dışında full beyaz, gece lambasının durduğu sehpa, vazo, çekmecemin kapakları, perde. Ama hiçbirinde bir sorun olmadı 2 sene oldu neredeyse. Bu bence kullanan kişilerden kaynaklı. Hiçte öyle özen göstermem. Sadece kuru bez ile silip geçiyorum.
Belki bana denk gelenler kalitesiz olmuştur. Ben yemin ettim artık beyaz eşya kullanmaya.
Özellikle beyaz çok kirleniyor diyorlar ama ben insandan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Olabilir. Benim yaptırdığım kişi marangoz. Gidipte yerinden almadım hiçbir şey.
Ha özel yaptırılanlarda kullanılan malzeme daha iyi oluyor evet. Benim kitaplığın yarısı hazır alındı, yarısı marangoza yaptırıldı. Hazır alınanlar durduğu yerde çürüyüp eğrildi 🙄
Hepsi özel yapım. Mağazadan bir şey almıyorum ben.
Mdf ağırlıklı mobilyalara para vermek bana çok savma geliyor. Çok daha farklı ev tasarımları var. Less is more ❤️
Güzel ama sade yani alınabilir ben daha avangart seviyorum bu yüzden sade dedim ama hoş...
Sade seviyorum. Çünkü detaylarla güzelleştirilebilir.
Zevkler tartışılmaz keyif senin...
Güzel Sportif Sadece Gözlerimi Açıyor Kör Etmiyor😄
Böyle istemiyorum ben daha rahat anne evi gibi olmasın daha genç vs djfhf
Mutfak eşyasının da mı krosu olurmuş? Bir yaşıma daha girdim
Cok modern ne guzel göstermis bence cok guzel
Teşekkür ederim
Gayet güzel ya
Teşekkür ederim knk 😂
Rica ederim. Bir soruma görüş paylaştın bende yardımcı olayım dedim 🤣
Hangi soru.
Gizli sorum tabiki söylemem arkadaşım 🤣
😂😂😂
Rigbii
Rigbinin şifresini unuttum 🤣
Püüü sana
97lisin dimi ben yaşıtlarımla anlaşamıyorum 🤣
Evet
Bilirim ya 🤣
Gayet hoş
Teşekkür ederim ❤️
Sade ve güzel bence
Teşekkür ederim
Çok şık ve sade.
Teşekkür ederim
Gayet güzel bence
Teşekkür ederim baby
Rıca ederim
Güzel duruyor
Teşekkürler babym. Kürt kraliçe seni korusun 💙
O kim kız 😄
Nurdisina
Eşyalar güzel zatende evde güzel bence
Mağazanın yeri sanırım. Benim değil
Yok onu anladım zaten de eşyalara focuslanmışsın ama evde güzel manasında demek istedim öyle değil mi sence de 🙂
Evet çok güzel. Şanslı olanlar yaptırabilir, yapabilir aynısını. Ben o kadar şanslı biri değilim
Benimde içim gitti maalesef
Şanslı değilim derken maddiyat açısından mı anlayamadım
Yani kim böyle bir ev alır yapar ki bu zamanda ekonomi böyle iken
İnsanlar artık başını sokacak evi zor buluyor
Ev için bir şey diyemem dediğin gibi gereksiz pahalılar ama eşyalar alınır ya. Baktım şöyle bir uber pahalı değil bu modeller
Zaten 3 resim toplam en fazla 80 bin tutuyor.
Tüm detaylarını alırsanız. Resimlerin altındaki yazılar var onları alırsanız 53 bin tutuyor. Ama bunun perdesi, lambası, halısı vs var.
150 tutsun ya da 200 önemli değil artık bu rakamlar bana pahalı gelmiyor paranın bir değeri kalmadı çünkü tabi şöyle zaten mevcut evi değiştirmek değilde evlenirken mesela alınabilir.
Aynen.
Her tür esya