Sizce dekorasyonda yapılan minimalizm akımları detayları öldürüyor mu? Kimse ince düşünmeden yüzeysel tasarımlara yöneliyor. Ne el işçiliği ne özenli oyma mobilyalar kaldı. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce dekorasyonda yapılan minimalizm akımları detayları öldürüyor mu? Kimse ince düşünmeden yüzeysel tasarımlara yöneliyor. Ne el işçiliği ne özenli oyma mobilyalar kaldı. Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Minimal olmak güzel ama abartınca ev bomboş görünüyor. Sanki taşınıyormuşuz da bası eşyalar kalmış bazı eşyalar gitmiş gibi.
Böyle çok güzel oldu. Fazla eşyaya, abartıya ve eşyaya hizmet etmeye hiç gerek yok. Sade, ferah, pratik göze çok daha güzel görünüyor. Seviyorum minimalliği, yaşasın minimallik. 🙂
Cevap
5Cevap
Bence güzel
Ablacım boş isler bunlar. G*tünü koyacak bir koltuk varsa tamamdır. Camlara da gazete yapistirdin mi olay bitmiştir.
Minimalistlerin küçük ve az eşya ile daga kullanışlı şeyler ortaya koyuyor bence detay burada asıl
Bence detaycılığı besliyor.
Minimallik her zaman en iyisi
öldürrmez olmaz bişi
Hiç bişey düşünmüyorum
Was sss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?