Basit şeylerde sınır koymak mı gerekir? Detaya bakar mısınız?

Örneğin bugün bir kadın sıra olmasına rağmen önüme geçti, ilkden kızacaktım hatta abla sıra vardı dedim sonra da neyse dedim.
Yaygara çıkmasından korkuyorum ters psikolojiye dönüyor bu sefer de bunda büyüyecek ne vardı meselesine dönüyor.
İnsanlara nasıl yaklaşacağımı şaşırıyorum. kadın duymasına rağmen hiçbir tepki vermedi aldı gitti
Basit şeylerde sınır koymak mı gerekir? Detaya bakar mısınız?
Cevapla