Süs olarak duran kare yastıklardan bahsediyorum. Yıllardır neden orada olduklarını anlamadım. Ne güzel duruyor ne de bir işe yarıyorlar. 😂

Süs olarak duran kare yastıklardan bahsediyorum. Yıllardır neden orada olduklarını anlamadım. Ne güzel duruyor ne de bir işe yarıyorlar. 😂

Selam gadası 🙃
Aslında gereksiz gibi görünüyor. Ama koltuğun üzerinde ayrı bir ambians oluşturuyor. Şimdi ki hemen her koltukta yastıklara rastlamak mümkündür. Demek ki yastıklı koltuklara talep çok fazladır.
Cevap
3Cevap
45-50 den sonra sırtına koyuyorsun o yastıkları. çok işe yarıyor.
Daha zamanım var o zaman. 😂
Hamileykende çook lazım olmuştu 😄 yeri geldi 2 tane koymuştum kdkkdkd
Alayını kaldırıp attım kullanılmayan eşyalar arasına. Gereksız kalabalık bana göre
Ben evimi yaptırıyorum çoğu yeri bitti. Eşya alırsam sadelikten yana olacaktır.
Çook yastık gereksiz.
Bence de.
Kendi ağzın ile demişsin süs işte
Tamam da gereksiz değil mi?
Kafa koyulmuyorsa gereksiz
Sırtımıza alıyoruz yaşlılar olarak 😅
evet zaten atıyorum bi köşeye xd
Ya kullanılıyor onlar da yatarken falan
ben severim kılıfına göre ama
Süs olsun diye mi?
Gereksiz sanki ))
saçma
güzel duruyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?