Genelde kızlara ev işi yaptırırlar, bizimkiler neden bana yaptırıyor?

Annem ve babam evde değil. Bir tane kız kardeşim var onunla ikimiz evdeyiz. O sürekli çizim yapar, sever de çizmeyi, güzel de çizer baya. O çizim yaptığı için de ev işlerini hep benim üzerime bırakırlar. Kardeşim 16 yaşında ben 21 o liseli ben üniversiteli. Mesela şu an annemle babam babaannemin yanındalar, dün gitmişlerdi bugün gelecekler. Evi süpürme ve bulaşıkları yıkama işleri bende kızkardeşiminse her zamanki gibi hiçbir işi yok. Neden çünkü o hep çizim yapıyor oluyor. Ona bakarsanız benim derslerim onunkinden çok daha zor üniversiteli olduğum için ama yok, çizim daha önemli bizimkilere göre. Yeteneğim yok diye niye külkedisi muamelesi görmek zorundayım?
Genelde kızlara ev işi yaptırırlar, bizimkiler neden bana yaptırıyor?
Cevapla