Eğer cevabınız evetse; linke tıklayın ve gelen ülkeyi söyleyin. Herkese farklı ülke çıkacak. Artık o ülkedesiniz sayalım xd Ya da hiç risk almayıp direkt hayır diyebilirsiniz.
Link: https://random.country/
Link: https://random.country/


Kuzey Avrupa ülkelerini severim. Doğa yaşamı üzerine genellikle. Şöyle bir çiftlik olacak ve içinde hayvanların olacak. Hiç bir şeye değişmem. Kafam rahat olsun en azından.
Cevap
11Cevap
Norveç egemenliğindeki bir takımada çıktı. Soğuk oralar ama yaa neyse giderim yine de😅
tek derdin soğuk olsun :D
Hiç hayırlı ülkeler çıkmıyor burada kalam ben en iyisi 😂
İlk çıkan nasibin diğerleri olmaaz :D
B. kta çıkabilir. Pek güvenmiyorum 😂😂
Singapur çıktı. Orası çok sıcak ve nemli. Yaşanmaz valla. Bana kuzey ülkeleri lazım
Kırgızistan. 5 ay kadar yaşamıştım Bişkek’te. Özlerim hala. Ama yerleşmek? Şimdilik hayır.
Anguluia diye bir yer çıktı nüfus 15000 herhalde direkt vatandaşlık verirler xd
Barbuda adaları çıktı Almanya'da yaşıyorum ama oraya da giderdim sakin yerleri severim
Çekya çıktı güzel yer ama bülbülü altın kafese koymuşlar ille de vatanım demiş ben gitmem
evet çekya gayet güzel yer xd
Çekya ya hani bi t gelse sonuna daha güzel yer ister yat ister otur
İlk önce görmem lazım
Görünce herkes seçer görmeden seçmen lazımmm
Ovv İsviçre bekle beni bebeğim 🙃🙃
iyi yer gelmiş sana o zaman xd
Taiwan çıktı, ben gidiyorum.🧳🚶♀️
tam senliktir oralarr
Valla benlik.😎
Evet ya çok isterim😃
nere çıktı ki :D
Afganistan çıktı kddjdk
Uçağın arkasına binip gideceğim. Gelcen mi sen de?
yok orayı istemem be :D
Ama niyeee? Çok aksiyonlu bir yer orası. Taliban amca da var hem
ben artık aksiyon istemiyorm rahatlık istiyorum :D
Peki tamam
Afrika'da bir ülke çıktı "Chad" 😅
Yaşanmaaz :D
Kongo demokratik Cumhuriyeti çıktı bune aw ilk defa duydum xdjd
şu an herşeyi yapacak durumdayım
Sen yine de her şeyi yapma xd
Azerbaycan geldi as bayrakları as as as
Ben ülkem haric farkli yere gitmem
Fransa yaşanır ya
1 ay önceki soruya simdi mi denk geldin xd
Anladim, güzelmiş:)
Moldova. İstemem.
Oradaki kızlar taş gibi diyor arkadaş o yüzden hiç o yarışa girmeyeyim diyorsun diyor sana xd
ben onun dediğini çevirdim fikrimi belirtmedim :)
Maldivler çıktı 😅
idare eder herhalde oralar :D
etiyopya..
daha önce gittim, hayatta yaşamam :)
Maldivler
Dubai
Kabul ederim Norveç
Istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?