Eve gelen misafirlere ayrı özenirim ama ev benim yaşama alanım olduğu için en degerli benim o zaman :)))) misafirlere özel alınan herşeyi kendim de kullanıyorumİlk ben kullandım😂
Misafirleriniz için olan yemek veya çatal bıçak takımlarını günlük olarak da kullanıyor musunuz?
Aile evinde ne yazık ki o işler öyle olmuyor, misafirler için ayrılmış tabaklar bıçaklar hep bir köşede saklanır ve hiç kullanılmaz (anca misafir gelince kullanılır) kendin kullanmaya kalksan ebeveynlerin gazabına uğrarsın. 😂
Kendi evimde ben öyle yapmayacağım için sorun değil. Uzun süre bekletip eskitmektense kendimiz kullanıp yıpratalım ölümlü dünya sonuçta 🙄
Yemek takımlarını ve çatal bıçak takımlarını misafir-gündelik olarak ayırmak aslında baya mantıklı, çünkü mutfak gereçleri çok sık kullanıldığı için diğer malzemelere nazaran daha çabuk yıpranıyor, en basitinden çatal-bıçak setleri elde veya makinede yıkamayla ilk günkü parlaklığını kaybedebiliyor, haliyle eskimiş oluyor. Bu yüzden misafirlere daha şık sunumlar yapabilmek için gündelik yemek takımları ile misafir takımlarını ayrı tutmak en iyisi. Çok açılmanıza gerek yok, misafir için bir takım alsanız yeterli olur ;)
Ya bizim evde ayrı ayrı var ama ben hoc sevmiyorum masayı ben hazırlayinca hep misafir için alınan ürünleri kullanıyorum 🤣 Kendi evimde neden bir şeyi kullanmak için misafir gelmesini bekleyeyim ki
İnanılmaz gerildim şu an, anacığım aklıma geldi, misafir odası misafir yatak odası misafir yemek takımları misafir tuvalet eşyaları Ne bu yahu misafirlere göreni yaşayacağım? Hepsini günlük kullanıyorum oh mis yaşasın kötülük☺️☺️☺️