Bütün erkekler neden Rus kız aşığı ve Türk kızını küçümsüyor?

Siz sanki çok mu iyisiniz de tutturmuşsunuz Rus varken sizi ne yapayım diye. Hatta durum öyle bir hale gelmiş ki bir kızı Rus ile aldatmak bile normal olmuş sizin gözünüzde yuh diyorum artık siz hepiniz kaslı uzun boylu yakışıklı sexy karizmatik centilmensiniz de gelmiş Türk kızına çirkin kezban diye laf atıyorsunuz yahu normal konuşma da bile A desek bu ne ego diye yediremeyen Türk erkeği bir de bize mi laf atıyor siz sanıyorsunuz ki Rus kızı gerçekten sizi seviyor ama bir çok kişi para için olduğunu söylüyor ama tabi siz inanmak istemiyorsunuz ayrıca ben sizin Rus kızı sevginize de inanmıyorum siz istiyorsunuz ki önüne bir ekmek koyayım köpek gibi bana sadık olsun yanımda da güzel kız olduğu için gezdireyim hava atayım diye istiyorsunuz ve bunu da çok kez fark ediyorum ben şimdi ne derseniz diyin bos boş hakaret edeceğinizi biliyorum zaten
Bütün erkekler neden Rus kız aşığı ve Türk kızını küçümsüyor?
Cevapla