Türk erkekleri neden konu Rus kızları olunca bu kadar onursuzlaşıyorlar?

Birçok örnekte bunu gördüm. Örneğin üniversitede rus bi kız vardı ve herkesin zihninde canlanan manken tarzı bi kız değildi falan. Sırf rus diye birsuru erkekle yatıp kalkıyordu ve bu kızın Türk erkek arkadaşı vardı kıza gram ses çıkarmıyordu, o kız Türk olsaydı cümle aleme bişey ilan edilirdi eminim. Başka bir örnek de misal sosyal medyada Türk erkekleri rus kızı ile evlenmek istiyoruz diye yazmışlar, yorumlarda rus kadınları Türk erkeklerini hep aşağılamış falan, Türk erkekleri de anca Türk kızı diye kötüleme peşinde ben bu kadar onursuzluk, kendini küçük düşürme görmedim. Gene başka bir rus tanıdığım ki kendisi turkiyede büyümüş ve asla Rusa benzemiyor, Türk güzellik algısına da asla uymuyor ama sırf rusum dedi diye gene herkesle herseyi yapıyordu (sevgilisi olanlarla dahi) bu Türk erkekleri gram bisey demiyordu, hani avrupali veya rus erkeklere geniş derler, bizimkiler onları da geçti

Türk erkekleri neden konu Rus kızları olunca bu kadar onursuzlaşıyorlar?
Cevapla