Hepsi farklı fiyat sunuyor. Birkaç gün sonra kuru şekilde teslim ediyorlar.
İşleyişi pek çözemedim.

Bak bizim burada el değiştiren bir şirket oldu. Önceden çok memnunduk sonra halı sanki yıkanmadan geri geliyor gibi. Bıraktık başka yere veriyoruz. Verdiğimiz yere de tembih ettik böyleyken böyle diye onlarda hiç merak etmeyin açıp bakabilirsiniz dediler. Tertemiz yaptı adamlar.
Teşekkürler.
Her şeyin iyisi kötüsü olduğu gibi halı yıkama şirketleri içinde geçerli bu durum.
Daha az önce konuşuyorduk bu konuyu. Çoğu yer güzel temizlemiyor ve üstelik pahalı.
Evet aynı fikirdeyiz.
Kendi halı temizliği kadar olduğunu sanmıyorum 😊
Cevap
10Cevap
Hayır biz ne zaman gondersek geri eve getirdigimizde yıkıyoruz. Temiz yikamiyorlar içimiz rahat etmiyor
Evi merak ettim her odada 2 3 hali mı?
Anladım. Bizim ev tam tersi hali yok
Zodiack 😃uğraşma
Biz bu işle uğraşıyoruz. 4 farklı ilaç kullanıyoruz. Hali şampuanı yumuşatıcı leke sökücü parfümlü deterjan.
Bu zamana kadar şikayet almadık.
Ama yıkama ve kurulama şekli önemli. Şehir için de ise bu dükkanlar, halılar asla temiz olmaz.
Alakasız olucak biraz ama yatağa susuz bol bol çamaşır suyu dökerek sildim 1.5 gün bekledi ve bugün gitti yıkamacıya hem bol suyla yıkayıp hem hem makineyle yıkama yapıcak ama zor kurtulur bu yatak çürür dedi. Sizce ne yapmalıyım yeni yatak alamam kullansam sağlık sorunu oluşur mu? Lütfen cevap verin..
Kullandıkları temizlik maddesiyle de ilgili. Ayni firma bile bazen iyi yıkıyor bazen kötü. Şehirde yıkama ve kurutma şansın pek olmadığından mecburen veriyorsun.
Geçen ay verdik en yeni gayet güzel yıkıyorlar bu zamana kadar kötü diyeceğimiz bir yıkama şirketi görmedik çok şükür halılar da kaybolmadı
Yıllarca çok iyi yıkadılar sonra öyle bir bozuldu ki bir seferde halıyı durulamadan göndermişlerdi. Yeni bir tane bulduk şimdi daha memnunuz biraz pahalı ama olsun
2 3 tane firma denedik en sonunda birisini begendik bayadir ona veriyozz temiz yikiyorlar.
Bir keresinde temiz gönderdik kirli geldi sen düşün
Bizim verdiğimiz yer pırıl pırıl yapmış valla memnunuz
En iyi yere veriyorum 5 liradan alıyor metresini sonuç tertemiz. 🙂
Biraz şans galiba ama genel olarak kimse memnun degil koku fıçısına sokup gönderiyorlar halıyı
Bence iyi yapıyorlar ama Bayanlarımız titiz beğenmiyorlar
Bir keresinde bizim gri bir halimiz vardı yıkar dururduk sonra bir kere gönderdik meğersem halinin rengi kremmiş.
Hayır ya düzgün yıkamıyolar bile sadece parfüm sıkıp yolluyolar annemle tekrardan yıkıyoruz 😒
Ben annemin halılarıñı gönderdim pişman oldum tobe töbe
Sürekli gönderdiğimiz yer var gayet iyiler
Biz sürekli gönderiyoruz gayet temiz geliyo
Mükemmel bir şekilde temizleyen firmalar var.
Temiz yıkayayanına denk gelmedim henüz
En iyisi bile üstün körü yapıyor.
Yuzey temizlik sadece
Hiç halı yıkatmadık bilmiyorum
Güvenilir firma olması gerekir.
Şirketten sirkete degisir bence😐
temizlemezlerse ikinciye yikarlar:)
Her şirket aynı olmaz kiii
Evet cok iyiler
Kesinlikle hayir
Ben memnunum
bazıları evet
Pek değil
Bazıları çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar