Süpürgedeki kablo beni temizlikten soğutan bir şey. Bir de zor boşaltılan süpürge. Ama Dyson kullandığım için uzun zamandır bu sorunlar ile uğraşmıyorum
Dyson V11 kullanıyorum bende temizlik hiç bu kadar kolay ve zahmetsiz olmamıştı diger süpürgelerine ne kadar temizlik yaparsam yapayım hep bir kirli hissi vardı dysonla bitti 🙂☀️
En sevdigim sey temizlik yapmak tek başima muzigi de acarim sonuna kadar akşama kadar temizlik yaparim en son da banyomu yaparim ve bornozla koltuga uzanip neskafemi icerim
1- cam kapı açmak lazım. 2- iyi bir süpürge şart halı varsa döve döve temizleyen bir ucu olmalı 3- tabi ki bir kova biraz sirke biraz çamaşır suyu ve deterjan karışımı
evli erkek olarak neredeyse her hafta sonu yaşadığım rutin.
benim eşim biraz temizlik hastası her gün evi siler temizler ama 6 ayda bir kere büyük temizlik oluyor vitrinler mutfak dolabları halılar parkeler banyo çok zor 2 gün boyunca bitmek bilmeyen bir temizlik oluyor
asdfasdf bekar evinde ki birisi için çok ciddi bir soru asdfasf. Yapıyoruz arada temizlik tabi ( genelde kız arkadaşlarım geleceği zaman, erkek içinde mi temizlik yapalım?) . O zamanda her an herşey çıkabiliyor sadfaf
nerden başlasam nasil temizlerim ben bu evi temizlik icin gerekli her sey var mı her yerimi mi temizlesem ya da bir tozunu alayim yeter yok yok evi dokup bastan asagi mi temizleyim
Yeni eve taşınmada aynı baştan sona temizlik yapıyosun once süpürgeyle sonra silme işlemi camlar falan ama ev yeni ise temizlik gösteriyor ev eski ise :(
Her tarafı aç, tüm halıları kaldır, sonra en ince noktaya kadar kadar her yeri süpür, çamaşır suyu ile sil, tozları al, cam önlerini, balkonları, banyoyu yıka. 4-5 saat içinde her yer mis..
Bir aydır arkadaşın evinde kalıyorum, bulaşıkları ben yıkıyorum, evi supuruyorum yani ne bir çim birşey lan bu bıktım vallaha, yemin ederim kadınları anladım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
511Cevap
Süpürgedeki kablo beni temizlikten soğutan bir şey. Bir de zor boşaltılan süpürge. Ama Dyson kullandığım için uzun zamandır bu sorunlar ile uğraşmıyorum
Dyson V11 kullanıyorum bende temizlik hiç bu kadar kolay ve zahmetsiz olmamıştı diger süpürgelerine ne kadar temizlik yaparsam yapayım hep bir kirli hissi vardı dysonla bitti 🙂☀️
Ev temizliği önemli girerken çıkarken de temizlerim yanii belli süre ayrılacaksam
Camları açıp evi bir güzel havalandırmak şart. Sonra süpür, üstüne bir paspas oh miss. 🧐
Kimse kusura bakmasın bu zamanda bu fiyatla süpürge alınacak bütçe de yok iş de yok 🙄
Oturduğumuz yerden sürekli temizlik yaptık zaten, köşe bucak temizleyelim desek kır çıkmaz
Kanka pandemi yüzünden çılgınlar gibi temizlik yapıyoruz dkdkkdkd
En sevdigim sey temizlik yapmak tek başima muzigi de acarim sonuna kadar akşama kadar temizlik yaparim en son da banyomu yaparim ve bornozla koltuga uzanip neskafemi icerim
Ev temizligini genellikle yaptığım icin henüz sorun yaşamadım
Güzel bir paylaşım tebrik ederim. Değerlendirmek gerekiyor.
Yıllardır Dyson alacağım bir gün diyorum ama kısmet olmuyor.
Başkalarının beklentisini bilmem ama Dyson v8 yetiyor bana
Temiz ve bakımlı bir insanım odamı hep temiz tutarım.
Gayet güzel ve yararlı bir paylaşım olmuş. Titiz insan için sıkıntı yok 😉😉
1- cam kapı açmak lazım.
2- iyi bir süpürge şart halı varsa döve döve temizleyen bir ucu olmalı
3- tabi ki bir kova biraz sirke biraz çamaşır suyu ve deterjan karışımı
evli erkek olarak neredeyse her hafta sonu yaşadığım rutin.
Bir şekilde altında kalan herhangi önemli bir ufak eşya 😅
Tatilden dönünce evin kiri pası umrumda olmuyo direkt dinlenmek istiyorum
benim eşim biraz temizlik hastası her gün evi siler temizler ama 6 ayda bir kere büyük temizlik oluyor vitrinler mutfak dolabları halılar parkeler banyo çok zor 2 gün boyunca bitmek bilmeyen bir temizlik oluyor
Heryeri böcek basıyor veya havasız kalıyor perdeleri yıkıyorum bizim yazlıktan bahs ediyorum
asdfasdf bekar evinde ki birisi için çok ciddi bir soru asdfasf. Yapıyoruz arada temizlik tabi ( genelde kız arkadaşlarım geleceği zaman, erkek içinde mi temizlik yapalım?) . O zamanda her an herşey çıkabiliyor sadfaf
Evde birilerinin olması beni bu durumdan kurtarıyor 😂
Dışarıdan gerekli Firmaları arattırıyorum sürmüyorum elimi bekar el değmez
nerden başlasam
nasil temizlerim ben bu evi
temizlik icin gerekli her sey var mı
her yerimi mi temizlesem
ya da bir tozunu alayim yeter
yok yok evi dokup bastan asagi mi temizleyim
siz hangisisiniz
kimi insana yaradı ama ben 3 katlı evin dekorunu değiştim tamamen :)
Eve donus konulu hikayenin disinda kalanlardan biride benim🤔
Ev temizliği başlı başına yoruyor insanı evi temizliycek kimsemiz bile yok.
Sabahtan başlayıp her yer cillop gibi olana kadar temizlik yapıyorum
Öncelikle evin bütün camlarını açarak havalandirmakla başlarım eğer kedi kumu kirliyse onu temizlemekle ve o odanın temizliğiyle başlarım
Bunları yaşamamak için dyson seçelim rahat edelim ama biraz fiyatını düşürün de insanlar alsın tabiki.
Yani resmen sıkıntıdan temizlik yapiyorum bu karantina gunlerinde bu yuzden tam bana gore diyebilirim
Başak burcuyum temizlik yapmakla uğraşmayı hiç sevmem ama yaptım mi en mükemmel haliyle bir temizlik olmalı
Sürekli evde olup temizlik yaptığım için şimdilik sorun yok 🤭
Allah başka dert vermesin paramı var ki tatile gidelim
Temizlik yapmayı sevdiğim için sorun olmuyor. Takıyorum kulaklığı zevkle temizliyorum
Temizlik imandandır .. virüs döneminde daha titiz bir şekilde ortamlarda durmalıyız
Örümcek ağları ve rutubetle karşılaşıyorum çoğu zaman
Her hafta dip köşe temizlik yaptığım için sorun olmuyor
Normalde de evden dışarı çıkmıyorum şimdilik sorun olmuyor benim için temizlik
Bos evde tuvalet kokuzu orumcek ağları olusan tozlar
Dip köşe olmazsa olmazım... tabii motivasyon ve uygun ürünler şart.
Ev temizlemeyi çok sevdiğim için hep yapjuyroum zaten
Dyson çok teşekkürler böyle mükemmel bir paylaşım yaptığınız için
Dyson çok teşekkürler bu tavsiyeler için çok teşekkür ederim canım
Canım sıkkın olduğunda kendimi temizliğe veriyorum 😂 mutluyken temizlik yapmak ise zulüm
Yeni eve taşınmada aynı baştan sona temizlik yapıyosun once süpürgeyle sonra silme işlemi camlar falan ama ev yeni ise temizlik gösteriyor ev eski ise :(
Uzun zamandır kapalı kalan evdeki en büyük sıkıntı evdeki havasızlıktır. Temizliğe başlamadan önce bütün camlar açılıp ev iyice havalandırılmalıdır.
Her tarafı aç, tüm halıları kaldır, sonra en ince noktaya kadar kadar her yeri süpür, çamaşır suyu ile sil, tozları al, cam önlerini, balkonları, banyoyu yıka. 4-5 saat içinde her yer mis..
Bir aydır arkadaşın evinde kalıyorum, bulaşıkları ben yıkıyorum, evi supuruyorum yani ne bir çim birşey lan bu bıktım vallaha, yemin ederim kadınları anladım.
İlk önce kapı ve pencereleri açıyorum ki kötü koku evden çıksın
Kesinlikle temizlik önemli bende fotolardaki gibiyim
pandemiden dolayı bir yere gitmediğimiz için öyle sorunumuz yok
Tatile gidemedik ki eve dönüş olsun şu an tüm geçmişi deştin kırıldım
Temizlik herşeyden önce gelir. Temizlik bir yaşam bir çimi
Nereden başlayacağını bilememek üşenmek ama sağolsun dyson var işi kolaylaştırıyor
Muhteşem bir ürün 🦸 kullananlar çok memnun bende tanıştım kendisi ile
hepsini de yapıyorum makine güzel görünüyor ama ayrı eve taşındığımda falan belki ilgilenirim
Valla dyson gibi bir makinamız olsa çk iyi olacakta bununla idare ediyiz bir şekilde işte
Ben kullanıyorum ve gerçekten kaliteli ve güzel
Ben kullanıyorum bu süpürgeyi cok güçlü bir motoru var özellikle seçtim çünkü başak burcuyum 😉
Ahh para olsa gözümü kırpmadan alicam onu var bir hayalimiz...