Gerçekten bir çocuk gibi bakım gerekiyor her yiğidin harcı değildir birçok hayvan edindim hepsinin ayrı bir sorumluluğu ve zorluğu var gerçekten özellikle köpek
Benim kedim var her hafta tüylerini eldivenle tarar toplarım kırıkları, tırnaklarını keserim , sadece yere uzanıp oynayacağında döküyor oda çok bir sıkıntı degil
hareket ettiğinde vücudundan dökülen tüyler ve ölü deriler eve dağılır. Daha kapsamlı temizlik için geniş hazneye, yüksek emiş gücüne ve kablosuz oluşu sayesinde kolay manevra kabiliyetine sahip Dyson Cyclone V10
Evcil hayvan bakmanın en kötü yani sanırım bu tüyler bunun yüzünden eve annem aldırmıyor astımı da var zaten onun için Bu tüy meselesi de olunca istemiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
383Cevap
Kedim var açıp tüy döküyor kim bilir ne kadar yuttuk anlamadan.. tras ettiriyoruz normalde geç kaldı bu sene
Hayvanları çok severim ama yine de evde bakamam, çok titizim o konuda. Bahçemizde kedilerimiz var onları besliyorum o sebeple.
Tüylerden hoşlanmıyorsanız ve onları temizlerken eziyet çekiyorsanız acilen hayvan bakmayı bırakınız.
Kedi demek tüy demek. Tüylerini toplamak icin sevme eldiveni var bir de kıyafetten çıkarmak için ıslak mendil yeterli oluyor.
Evde köpek besleme ye karşıyım hem de şiddetle kedi beslenebilir kedi de kendi tüylerini topluyor Bildiğim kadarıyla diliyle yalayarak
Gerçekten bir çocuk gibi bakım gerekiyor her yiğidin harcı değildir birçok hayvan edindim hepsinin ayrı bir sorumluluğu ve zorluğu var gerçekten özellikle köpek
Sırf tüyler yüzünden evde hayvana sıcak bakmadım, artık ben de hazırım, tüyler de bu şekilde aza inecek.
Vatoz balığının yapışması gibi evcil hayvanların üzerine yapıştırmamaya dikkat edin. Hafif ve narince süpürün hayvanları 😂
Bir ev hayvanım yok. Onun için çok bir şey söyleyemem. Ben hayvanları seviyorum ama sadece uzaktan seviyorum. :)
Benim kedim var her hafta tüylerini eldivenle tarar toplarım kırıkları, tırnaklarını keserim , sadece yere uzanıp oynayacağında döküyor oda çok bir sıkıntı degil
Evde evcil hayvan beslemenin böyle zorlukları var fakat gelişen teknoloji sayesinde riskler azalıyor, eline sağlık
Kedi köpek tüyleri süpürge ne kadar kuvvetli olsa da tamamen temizlenmez yapışkanlı ruloyla bile zor temizleniyor.
İnsan habitatında hayvan olmaz. Hayvan doğaya aittir. Hayvanları eve hapsetmek hayvanseverlik olamaz. Hayvanları rahat bırakın.
hayvanları severim ama evime almam. çünkü uğraş isteyen bişey ve benimde onunla ilgilenecek zamanım yok.
Köpeğim var ama asla evde beslemem evde olmaz cok aşırı titiziz ve köpek eve girmez kedi olsa gene almam cok kedide baktim evde degil ama
Benceniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben de kedi beslemek istiyorum astımımız var diye besleyemiyorum
Evcil hayvan candır ya tüğ dökmesi önemli değil böyle icatlar varken
hareket ettiğinde vücudundan dökülen tüyler ve ölü deriler eve dağılır. Daha kapsamlı temizlik için geniş hazneye, yüksek emiş gücüne ve kablosuz oluşu sayesinde kolay manevra kabiliyetine sahip Dyson Cyclone V10
Hayvan sahibi olmak güzel şey ama fobisi olanlar napsın uzaktan seviyoruz
Dyson Cyclone evcil dostum için yeter de artar bile...
Sırf tüyler ve tirmiklar yüzünden hayvan sevdiğim halde eve alamıyorum.
Balıklarım bana hiç öyle bir sorun yaratmıyor çok şükür jfkwdkshs
ayoll ben kendi tüylerime savaş açıyorummmm sürekli :)
Evcil hayvan bakmanın en kötü yani sanırım bu tüyler bunun yüzünden eve annem aldırmıyor astımı da var zaten onun için Bu tüy meselesi de olunca istemiyor
Ben de isterdim bir minik dostum olsun 🥰 ama anne faktörleri her şeyin önüne geçiyor
bu ilgi çekici ve faydalı içerik için teşekkürler :)
Şu aletin göründüğü kadar kullanışlı olduğuna emin olsam hemen alabilirim :D
Benimde köpeğim var ve çok tüy dökmüyor ama ağzı kokuyor ne yapalım ona?
Bir rottweiler ablası olarak diyorum ki: Evde hayvan beslenmez.
Hayvanlara hapis hayatı yaşatmayın artık özgür bırakın ve doğal yaşam ortamlarında bulundurun. Bahçesi olmayanlar evcil hayvan edinmesin
Hayvanlar candirr sevmeyenler kendinde sorun aramali
keep off kulanıyorum çoğunlukla. düzenli de azaltıyor dökülmeyi
Evcil hayvanlara sahip çikalım. Benim de kedim var.
Tüysüz hayvan alın, boşuna masrafa gerek yok ne yapsam dökülüyor.
Bu bilgili hayatıma çok şey katacak mı bilmiyorum ama saol :d
Furminator tarağı kullanıyorum düzenli kullanınca tüy dökme oranı ciddi derecede azalıyor
şayet zengin bir koca bulursanız dyson ürünlerini satın alabilirsiniz kızlar 😁😁
Dyson alabilmek için zengin bir kocaya ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum. Kadınlarda çalışıp kazanabilir görüşünüz hiç hoş değil
Bende muhabbet kusu var evcil hayvan olarak. Ondan bu ürüne ihtiyac yok ama kedi köpek sahipleri icin ideal
Daha olmadığı için öyle bir sıkıntım yok :) ama olmasını isterdim
Evet ürün güzel ancak fiyatını biraz daha uygun yapsanız çok güzel olacak.
Bu cidden çok iyi aşırı iyi ama fiyatı fa bir o kadar iyi
O kadar para vereceğime elle temizlemeyi tercih ederim. 😂
Köpeklerin tüyleri ile savaşmıyorum.
Aksine seviyorum kıyafetime bile gelse yine sarılırım.
Baş edemiyorum. Peşinden gezip tüyleri topluyorum. Bazı sevgilerin bedeli bar arkadaşlar 😂
2 yaşında American Staff pitbull um var her hafta traş makinesiyle 3 numaraya vuruyorum. En rahatı bu oluyor.
Muhabbet kuşlarım var tüyleri genelde kafesin içinde oluyordu yemleri dışarı atıyorlar
Muhabbet kuşu besliyorum döktüğü tüy kafesinde kalıyor 😊
Valla benimde Sadece muhabbet kuşum var gayet mutluyuz onunla 😂
Hem çok temizler çok minicik birşeyler ama insani kocaman mutlu ediyorlar
Bence bir çok insandan daha çok mutlu edebiliyorlar 😂👊
Kesinllikle 😊
Ya bir şey sorcam benim profil kız olarak mı gözüküyor erkek olaraktmi bilmiyom anlayamıyorum
Kız olarak gözüküyor
😂😂😂😂😂😂😂
Bunu degistirmenin yolu var mı
Bilmiyorum malesef🤷♀️
Senin ismin Gamze değil demi
Hayr
Aynı kullanıcı adında instada bir arkadaşım vardı 😂 ondan sordum
Satın alma sahiplen neden millet satın alıyor anlamış değilim yaaa
Düzenli tras ediyorum tüy sorunu pek olmuyor... Bu kadar abartmaya gerek yok
Düzenli tras ettirmeli bence o zaman belki en aza indirgenebilir
keşke bir iran kedim olsa da sonra böyle dertlere düşsem
Bizim kedicik bizi fazla yoruyor bu aralar bunları deneyecegim teşekkür ederim
en iyisi beslememek :) . böyle zorluklarla uğraşmak zorunda kalmazsın
Tüylerle hiç aram yok bu yüzden hayvan beslemiyorum
yaz geldi mi tüylerini kırpın sorun olmaz. hem hayvancıklar da rahatlar.
Sanırım hayvanlar için özel üretildi. Öyle olmasa sadece minnoşlar kullanılmazdı. 👍🏽 🤣
teşekkürler Dyson! minik dostlarımızla daha temiz bir ortamda yaşamak çok güzel olur
Annem de sırf bu yüzden eve kedi köpek koymaz tüyleri dökülür diye 😢
gülü seven dikenine katlanır lafı boşuna değil seviyorsak katlanacağız yapacak birşey yok
Yapıştım çıkmıyordu. Yek tek toplamada zor ama mecburum.