Diş hekimi asistanlığı yapıyorum. Bölümle alakam yok ama hemen hemen herşeyi öğrendim sayılır. Ben daha önce aynı yerde 1 ay kadar çalıştım ayrıldım. Ama onlar birkaç defa beni çağırdılar gel diye en sonunda başladım yeniden. Önceden girdiğimde benden 1 hafta önce giren bir kız vardı şu an 6 - 7 ayı var orada o kadar kaytarıp iş yapmamış o yüzden çoğu şeyi bilmiyor o da ben onu geçtim sayılır 3 haftada. Şimdi bana takmış durumda sürekli bana iş öğretmeye üstünlük taslamaya çalışıyor, ben kimle çalışsam onunla çalışmak istiyor, ben ne yapsam onu yapmak istiyor, benim öğrenmemi de geciktirmeye başladı. Yapacağından da değil sırf laf olsun diye. Her fırsatta ortalıktan kaybolan biri. Sürekli beni zor duruma sokuyor herkes onun huyunu biliyor neyseki... Ne yapacağım ben bununla sürekli baş asistana şikayet edip duruyorum onlar da bıkmış durumda...
Dün hocayla yalnız çalışıcam dedi önceki işlemin aletleri ortada, yerlerde peçeteler rezalet durumdaydı 30 dk boyunca onlar hastadayken heryeri ben temizledim. Kızı gram umursamazken şu an bütün sinir sistememimi çökertti iş değil o yoruyor.
Dün hocayla yalnız çalışıcam dedi önceki işlemin aletleri ortada, yerlerde peçeteler rezalet durumdaydı 30 dk boyunca onlar hastadayken heryeri ben temizledim. Kızı gram umursamazken şu an bütün sinir sistememimi çökertti iş değil o yoruyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer