İşyerinde ruh hastasının biriyle uğraşıyorum nasıl hakkından gelirim?

Diş hekimi asistanlığı yapıyorum. Bölümle alakam yok ama hemen hemen herşeyi öğrendim sayılır. Ben daha önce aynı yerde 1 ay kadar çalıştım ayrıldım. Ama onlar birkaç defa beni çağırdılar gel diye en sonunda başladım yeniden. Önceden girdiğimde benden 1 hafta önce giren bir kız vardı şu an 6 - 7 ayı var orada o kadar kaytarıp iş yapmamış o yüzden çoğu şeyi bilmiyor o da ben onu geçtim sayılır 3 haftada. Şimdi bana takmış durumda sürekli bana iş öğretmeye üstünlük taslamaya çalışıyor, ben kimle çalışsam onunla çalışmak istiyor, ben ne yapsam onu yapmak istiyor, benim öğrenmemi de geciktirmeye başladı. Yapacağından da değil sırf laf olsun diye. Her fırsatta ortalıktan kaybolan biri. Sürekli beni zor duruma sokuyor herkes onun huyunu biliyor neyseki... Ne yapacağım ben bununla sürekli baş asistana şikayet edip duruyorum onlar da bıkmış durumda...
Dün hocayla yalnız çalışıcam dedi önceki işlemin aletleri ortada, yerlerde peçeteler rezalet durumdaydı 30 dk boyunca onlar hastadayken heryeri ben temizledim. Kızı gram umursamazken şu an bütün sinir sistememimi çökertti iş değil o yoruyor.
İşyerinde ruh hastasının biriyle uğraşıyorum nasıl hakkından gelirim?
Cevapla