Güncellemeler
1 yıl
Güncelli
Ne zaman el kremi ile ilgili bir şey görsem hep aklıma eski bir reklam geliyor norveçli balıkçıların tek tercihi diye sloganları vardı diyeceklerim bu kadar 😂😂
Cevap
2Cevap
Her sabah ve her akşam sürerim vücuduma, tatilden geldim yanık tenime iyi geliyor kaslarımı belirgin hale getiriyor parıldayarak nemlendirici.
Yüz nemlendirici sipariş etmem lazım iyi hatırlattı soru :)
Evet kullanım amacım o Zaten
Evet duştan sonra çok iyi oluyor yumuşacık
Evet çok önemli
Bence önemli..
Evet canım
önemli
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?