Cildimin nem dengesini sağlamak için düzenli olarak nemlendirici krem kullanıyorum ve çok faydasını görüyorum. Hatta Bepathol kremi kullanıyorum ve çok memnunum. Sen cilt nemlendirme konusunda ne yapıyorsun?

Cildimin nem dengesini sağlamak için düzenli olarak nemlendirici krem kullanıyorum ve çok faydasını görüyorum. Hatta Bepathol kremi kullanıyorum ve çok memnunum. Sen cilt nemlendirme konusunda ne yapıyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yüz yıkamak
Krem kullanıyorum ben
Yazın her sabah buz gibi soğuk çeşme suyu, kışın ise ılık çeşme suyu kullanıyorum. 😂
ne satiyorlarsalar alioz işte
Soft krem