Güzellik & Bakım Hangi el kreminden memnun kalmadınız? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Hangi el kreminden memnun kalmadınız en son?#EdamedaVücutBakımı 🌼#L’Occitane 💚 Güncellemeler+1 yıl Bimden angel marka el kremi aldım, berbat 🤣 Hangi el kreminden memnun kalmadınız? Cevapla Memnuniyet Soruları Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 650 cevap paylaştı. Hiç kötü bir kreme denk gelmedim 0 0 Yorumla
ᖇaskolnikov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl El kremi kullanmıyorum ya ellerim zaten çok güzel :D 1 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤦♀️😂 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl öyle bir el kremi pek yok. bir tane vardı da adını unuttum ama sevmedim çok yapış yapış oluyor ben sevmiyorum öyle kremleri 1 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kôtü denk gelmedi hiç ama bazı markalar gereksiz pahalı. Fiyat performans ve içeriğe göre. 1 0 Yorumla
Besiktas_JK Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Ben marka olarak ayırt etmiyorum annemiz seçimlerine güveniyorum. 1 0 Yorumla
by_kowboy Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Netrugena mı 😄 yazamadım İngilizcem yok ama anlamışsındır 1 0 Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl şu an da kullandığım bir el kremi yok 1 20 Yorumla SkrErd37 +1 yıl Fiyatına değmedi heralde djdjdd neyi vardı 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Zaten ucuzdu hdhhd anında emilip nemlendirmesi çabuk bitiyor Yorumla SkrErd37 +1 yıl Ucuz maldan fazla hizmet beklemeyeceksin işte dkdkdd Yorumla Edameda06 +1 yıl Öyle 😂 Yorumla SkrErd37 +1 yıl Bu arada BİM ne ya fjdkd aldığın yerden bile belliymiş aslında Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 Zaten öylesine almıştım :d Yorumla SkrErd37 +1 yıl O da öylesine dercesine çabuk gitmiş 🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet anneme verdim 🤣 Yorumla SkrErd37 +1 yıl Genelde beğenmediklerimizi atmak yerine alternatif seçenektir bu zaten 🤣🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😂😂😂 Nasıl olsa annem benim gibi çok detaya takılmıyor o konularda Yorumla SkrErd37 +1 yıl Di mi ver gitsin 😂 telefonun mu eskide onu da ver gitsin 🤣🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl Jddkkdkdk Yorumla SkrErd37 +1 yıl Ardından güncelliyeah ürününü fjdkdkd Yorumla Edameda06 +1 yıl Ne anlamadım Yorumla SkrErd37 +1 yıl Eldekinin yerine güncelleme getirirsin yani demek istedim 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🙄🙄 Yorumla SkrErd37 +1 yıl Hani beğenmediğini veriyorsun ya annene onun yerine daha iyisini alarak güncelleme gelmiş oluyor anlamında Yorumla Edameda06 +1 yıl Hıı şimdi anladım hxjdjdj Yorumla SkrErd37 +1 yıl Nihayet fjdkdkd Yorumla Edameda06 +1 yıl 😆. Yorumla
TantuniSultanSülüman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Al sen sarı kantoronlu zeytin yağını ne kremi :) 1 7 Yorumla Edameda06 +1 yıl Sarı kantoron yağı var zaten Yorumla TantuniSultanSülüman +1 yıl İşte onu kullan elinde bak nasıl ediyor pambik gibi Yorumla Edameda06 +1 yıl Ellerim aslında zaten pamuk gibi 😄 Yorumla TantuniSultanSülüman +1 yıl O zaman sen o sari kantoronun içine birada domuz yağı ilave et cildi dahada yumuşatıp purussuz hale getirir gözenekleri açar sana siyah noktalardan bile kurtarır amcam Yorumla Edameda06 +1 yıl Domuz yağı mi jjsjs Yorumla TantuniSultanSülüman +1 yıl Evet amcam :) arastir biraz madem nemlendirici pururssuzlestirici arıyorsun en iyisi odur :) Yorumla Edameda06 +1 yıl Ben bir şey aramıyorum ki, onu nerden çıkardın amca Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl yüzüme sürerken o da nasibini aliyor iste 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl soruyla alakasiz givi gorunebilir kb Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hiç kötü bir kreme denk gelmedim
El kremi kullanmıyorum ya ellerim zaten çok güzel :D
🤦♀️😂
öyle bir el kremi pek yok. bir tane vardı da adını unuttum ama sevmedim çok yapış yapış oluyor ben sevmiyorum öyle kremleri
Kôtü denk gelmedi hiç ama bazı markalar gereksiz pahalı. Fiyat performans ve içeriğe göre.
Ben marka olarak ayırt etmiyorum annemiz seçimlerine güveniyorum.
Netrugena mı 😄 yazamadım İngilizcem yok ama anlamışsındır
şu an da kullandığım bir el kremi yok
Fiyatına değmedi heralde djdjdd neyi vardı 😂
Zaten ucuzdu hdhhd anında emilip nemlendirmesi çabuk bitiyor
Ucuz maldan fazla hizmet beklemeyeceksin işte dkdkdd
Öyle 😂
Bu arada BİM ne ya fjdkd aldığın yerden bile belliymiş aslında
🤣 Zaten öylesine almıştım :d
O da öylesine dercesine çabuk gitmiş 🤣
Evet anneme verdim 🤣
Genelde beğenmediklerimizi atmak yerine alternatif seçenektir bu zaten 🤣🤣
😂😂😂 Nasıl olsa annem benim gibi çok detaya takılmıyor o konularda
Di mi ver gitsin 😂 telefonun mu eskide onu da ver gitsin 🤣🤣
Jddkkdkdk
Ardından güncelliyeah ürününü fjdkdkd
Ne anlamadım
Eldekinin yerine güncelleme getirirsin yani demek istedim 😂
🙄🙄
Hani beğenmediğini veriyorsun ya annene onun yerine daha iyisini alarak güncelleme gelmiş oluyor anlamında
Hıı şimdi anladım hxjdjdj
Nihayet fjdkdkd
😆.
Al sen sarı kantoronlu zeytin yağını ne kremi :)
Sarı kantoron yağı var zaten
İşte onu kullan elinde bak nasıl ediyor pambik gibi
Ellerim aslında zaten pamuk gibi 😄
O zaman sen o sari kantoronun içine birada domuz yağı ilave et cildi dahada yumuşatıp purussuz hale getirir gözenekleri açar sana siyah noktalardan bile kurtarır amcam
Domuz yağı mi jjsjs
Evet amcam :) arastir biraz madem nemlendirici pururssuzlestirici arıyorsun en iyisi odur :)
Ben bir şey aramıyorum ki, onu nerden çıkardın amca
Pek kullanmıyorum :D
arko ve nivea iidir
Memnun kalmadığım olmadı hiç
yüzüme sürerken o da nasibini aliyor iste
soruyla alakasiz givi gorunebilir kb
Kauçuk gres yağı 🖤