
El kuruluğuna iyi gelen krem markası sizce hangisidir?

El kuruluğuna iyi gelen krem markası sizce hangisidir?
Bepanthol krem. Ben ellerim için kullanıyorum o kadar yumuşak yapısı var ki çok memnunum. Özellikle kış aylarında çok iyi geliyor. Kuruyan ve çatlayan ellerin bence en önemli kurtarıcı kremi bu krem.
Isparta'dan gül vazalini geliyor bana.
Hem soğuktan koruyor hem çatlak yara vs. varsa iyileştiriyor hem yumuşatıyor hem etkisi gün boyu sürüyor hemde bir katman oluşturduğu için kir pis cildine temas etmiyor sabunla yıkadığında çıkmayan bir leke kalmıyor kokusuda güzel ve ucuz. Çok bilindik markalara iyi paralar ödeyip kullandığım da oldu, bi halta yaramaz. Ne varsa eskilerde var diyorum.
Cocukligumdan beri icindeyim sevemedim nedense
Yaramiyo heralde
Cevap
12Cevap
Nivea olabilir bence..
Arko UltraMED cilt bakım kremi
Ben bunu kullandım aşırı memnunum
Orijinal zeytinyağı
Aloe vera yaprağından çıkan gerçek aloe vera
Kantaron yağı
Ellerim çok kurumaz ama Gratis bee&beauty markası kokusu aşırı güzel ve beğendim nedense
Arko eski tip tüp olan inanılmaz güzel
Creave kullanıyorum çok iyi ve ferah 😌
Kullanıyoruz biseyler
Frudia küçük ama bereketli.
Vazelin. Çok emeği var üzerimde
Bence eyüp sabri tuncer
Lure cotton touch kesinlikle
Bu markayı kullanmadım. Dove kullanıyorum.
Arko
Gliserinli güzel
En en en iyisi Bepanthol
Nivea
Nuxe
nivea
nivea devam ke
vazelin 😂😂😂
Arko iyi bnce
Neutragona
En iyi Nivea.
Arko iyi
Arko krem
Nivea
Arko
Frudia
Cerave
Neutrogena genelde
Bepantol derma
Farmasi ve arko nem
Loccitane
Vazelin
fenjal
Nuxenin
Niveanın oldu
Himalaya
Vazelin
Orjinalin
nutrigina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?