Güzellik & Bakım Duş yağının verdiği yumuşaklık için vücut bakım rutininize duş yağı mutlaka var mı? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 45 Yapay Zekaya Sor Verdiği yumuşaklık çok güzel 🤎#EdamedaVücutbakımı 🌼#L’Occitane ✨ Güncellemeler+1 yıl Süper soru Duş yağının verdiği yumuşaklık için vücut bakım rutininize duş yağı mutlaka var mı? Cevapla Güzellik Soruları Bakım Soruları Vücut Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
SenacCc Takip Et Master Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Hayır sürekli yok amaaa bunu da listeme alayım ✍🏻 1 0 Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 , eic 99% +1 yıl Ben şu zamana kadar vücut yağı hiç kullanmamıştım. Bu markayı ilk defa denicem bakalım 1 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kışın evet ama yazın çok gerekli görmüyorum.☺️ 1 0 Yorumla
1AyParçası Takip Et Xper 5 Yaş: 125 , eic 93% +1 yıl Duş yağı değilde duş sonrası losyon kullanırım vücuduma. 1 0 Yorumla
_elifce_ Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 94% +1 yıl Duş yağı ben hiç kullanmadım ayrıca bu markayı hiç denemedim. 1 0 Yorumla
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 650 cevap paylaştı. Pek tercih etmem ben 0 0 Yorumla
Frezya_sex Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Olmasını ne kadar istesede yok 2 1 Yorumla Benzersiz_zevkler +1 yıl @Frezya_sex nasıl yani 🤔 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır sürekli yok amaaa bunu da listeme alayım ✍🏻
Ben şu zamana kadar vücut yağı hiç kullanmamıştım. Bu markayı ilk defa denicem bakalım
Kışın evet ama yazın çok gerekli görmüyorum.☺️
Duş yağı değilde duş sonrası losyon kullanırım vücuduma.
Duş yağı ben hiç kullanmadım ayrıca bu markayı hiç denemedim.
para mi aliyon sen bu firmadan hayirdir ovup duruyon
Böyle yağımsı şeyler sevmem duşta
Hayır kullanmam.
Başka şey için kullanırım
Yarın cilt kanseri olursun
Çokselll değil mi yaaa 😇
Pek tercih etmem ben
Olmasını ne kadar istesede yok
@Frezya_sex nasıl yani 🤔
yok hayır
Bebek yağı yeter
Hayır yok
Olabilir
Kullanmadım.
Hiç kullanmadım
Hiç kullanmadım
Hayır yok 😂
geceleri var