2 gün önce ağda yaptım hala yanıyor acıyor. Soğuk kompres, hametan, nemlendirici krem sürdüm çok işe yaramadı. Rengi de biraz kızardı ve koyulaştı. Kendiliğinden rengi açılır mı zamanla yoksa bir şey yapmam gerekiyor mu?
Anim Ben plastik cerrahim istersen yardımcı olabilirim endişelenmene gerek yok yanık gibi kalkiklar oluştu mu
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biraz kabardı sanki ama ciddi bir kalkıklık yok. Sadece yanıyor haraket ettirince kolumu. Rengi de kırmızı kahverenk gibi bir şey oldu. Ne yapsam geçer?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bepanthol ya da madacastral diye bir yanık kremi var. İyi geliyor
Rengini de açar mı şu an yanık gibi olmuş
Madacassal krem yaz çıkıyor. Dışı beyaz kenarları kırmızı gibi
Bebanthol merhem kullan geçer dip not eski kuaförüm.
Knk bepantol krem sür ve de askılı giy pamuklu felan giyme sürtündükçe daha çok tahriş eder seni
Öne agdadan önce yapacaktın.. cildi kuru kuru agdaladin kıydın nasıl dayandin
Anim Ben plastik cerrahim istersen yardımcı olabilirim endişelenmene gerek yok yanık gibi kalkiklar oluştu mu
Biraz kabardı sanki ama ciddi bir kalkıklık yok. Sadece yanıyor haraket ettirince kolumu. Rengi de kırmızı kahverenk gibi bir şey oldu. Ne yapsam geçer?
Teşekkür ederim
sprem diye duymuştum :)
Nemlendirici krem
Yuh, nerene ysptın
Koltuk altı
Valle çözümüm yok
Alovere jel sür
yoğurt iyi gelebilir
Soğuk tampon
Pudra dök ama sakın su değdirme
Vajinaya yapmadın mıııı
Koltuk altı
Neden tek ora 😂
Kendinmi yaptin
Evet
İlk mi yaptin
burada misin
Tahriş kremi sür
Bebe yağı
Nereye yaptın