Tenim aşırı derecede kuru, kuru olduğu için de çok fazla soyuluyor mat duruyor pul pul hangi krem iyidir mümkünse büyük boy olsun tüm vücut için özellikle kol ve bacaklar için

Tenim aşırı derecede kuru, kuru olduğu için de çok fazla soyuluyor mat duruyor pul pul hangi krem iyidir mümkünse büyük boy olsun tüm vücut için özellikle kol ve bacaklar için

, Ben bunun için doktora gitmeni önereceğim sana Çünkü belki de içinde bilmediğim bir sorun var ve o dışarıya bu şekilde vuruyor da olabilir bir test falan yaptırmanı öneririm Bir de belki doktorun vereceği nemlendirici krem sana daha iyi gelecektir Benim de Cildimde kuruluk vardı aynı senin anlattığın gibi Hani çok olmasa da vardı Bana 200 milimlik bir krem verdi sıvı bir krem onu Banyodan sonra sürmeme söylemişti Doktor iyi geldi aslında yani o yüzden diyorum hani doktorun görmesi bence daha iyi olur Daha iyi bir tavsiye verebilir Doktor sana bunun
Cildiye doktoruna gitmeni öneririm. Doktorun verdiği krem iyi geliyor. 2 yıldır kullanıyorum. cildin kurduysa hergün kullanman gerekir. Doktorun verdiği krem diğer kremler gibi yanma alerji de yapmıyor. Fiyat olarak da hesaplı.
Cerave nemlendirici kremi kullanabilirsin. Bu kremden çok memnunum oldukça güzel bir nemlendirici krem. Diğer önerim ise nivea nemlendirici krem oda baya etkili ve güzel bir nemlendirici krem tavsiye ederim güzel nem sağlıyor.
Made pantol yüz ve vücut için su bazlı kremi önerebileceğim en iyi markalardan hiçbir şekilde yağlanma olmuyor, herhangi bir sivilce oluşumuna yol açmıyor, fiyat olarak da uygun 300-400 TL arası, kullanmanı tavsiye ederim.
Cevap
13Cevap
Elbette var mesela nivea'nın ürünlerini deneyebilirsin
Nivea var Cerave nemlendirici de var
L'Occitane Shea Butter Ultra Rich Body Cream 🤎
@edameda06 bu konuda daha iyisini bulamazsın
Benim de cok var kuruluk hepsi kremlerin bir sure sonra etkisinolmuyjr ya
isana nemlendirici. kesinlikle almalısın hem fiyatı diğer nemlendiricilere göre uygun hem de içinde üre olduğu için batıklara ve tavuk derisi görüntüye iyi geliyor.3 kutu bitirdim

tek geçerim. bende de aynı şikayet var çok iyi geliyor dene istersen
Pek bilmem ama sivilce tedavisi gören ablama doktor hametan kullan diğer kremlerin içeriği cilde zarar verir demişti bi şans ver istersen
Bimde vs satiliyor Eyüp Sabri Tuncer in vücut losyonu ben onu yüzüme bile sürüyorum al kullan sonra da bana dua et olur mu
Eyüp Sabri Tuncer kullanıyorum zeytinyağlı kokusu da çok hoş
Benimde kaşırken bembeyaz oluyor dökülüyor ama her kremde işe yaramıyor ve sürekli kullanmak gerekiyor unutuyorum kuru ciltler cidden zor
Hacı Şakir sabunla yıka teyze
Teyze neyse demiyorum bir şey 😅sabun daha da kurutur diye düşünüyorum
Çok resmi ıh sevmedim ok by
bioderma atoderm serisi
Mümkünse fiyat da uygun olsun 700 tl civarı baktım da şimdi
cerave diyorum o zaman.
Ona bakabilirim
laroche baume b5 pahalı ama nemlendiricisi iyi.
Eyüp sabri tuncer guzel bence 250ml
Bioderma sebium yoğun nemlendirici çok iyi
Ersağın vücut kremi güzel. Ben tüm vücuduma kullanıyorum ve çok memnunum.
Yves Rocher vücut losyonu
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi
O degilde ismin yani nickin güzelmis
Eğer bulursanız bana da haber edin
Sağlıklı beslenmek yeterli
İşte o da bana ters sağlıklı olan her şeye antipatim var
Sorun da o ya ben peynir yemem zeytin tadına bile bakmam bal pekmez reçel hiç sevmem hele kaymak görmek dahi istemem
Kahvaltı için ya menemen yaparım ya da mantarlı yumurta ya da börek yaparım
Oldukça zayıf biriyim ve yapım gereği kilo almam aksine hızlı kilo veririm
55 gayet iyiyim
163 ama kilom orantılı olduğı için kimse benim 55 olduğuma inanmaz hatta boyumun 163 olduğuna bile inanmaz
İnanmak zorunda değilsin yan yana gelmicez sonucta
Tercih
Tamam sen söyledin ya hemen iftardan sonra beslenscem
Tabiii
7 de
Hangi ülke
Püffff aşırı uzak
Wtf 😱
Düşünemiyorum bile 😅
O kadar anladım çok fazla uzun ve çok uzak
Yani doğrudır 😅bu arada sağlikli beslenme biri dedi diye yapmam öyle olsaydı annem yıllardjr yalvarıyor peynir zeytin süt tüketim diye
İnanırsan tamam
25 yıldır ilk defa biri bana bu kadar inanıyor onda da 😅olmayacak şeye inanıyor
Yok öyle değil yemek kısmınds dedim
Kaç yaşindayım 25 olscam değil mi imkansız yiyemem
Bak sana söyle söyleyim açlıktan öleceğimi bilsem dahi yemem yiyemem işkence gibi
Yoooo ben kimsenin elinden zaten yemek yemiyorum gittiğim yerde kendim yemek yaparım 😅
Avustralya da mi, 😅
Teşekkürler 😅
😅aynen kaç bin TL uçağa verecem pasaport vize verecem 1 kebap uğruna
burada nusrete giderim o paraya
Aynen vizeyi de kebap yemeğe gidiyorum diye alırım
Aynen öyle değil mi
Cok itici bi ten okurken midem bulandi
Nivea el yuz vucut icin olandan
The purest nemlendirici
Bioderma
Isana kullan çok güzel
Cerave, ziaja
Zeytinyağı yoğurt
Tereyağı
Arko nem kullansana
solante
Vazalin
Noutregins çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?