Sorular: Eğitim & Kariyer
2. dönem devlet okulundan özel liseye geçmek hata mı, zorbalıkla nasıl baş ederim?
Devlet okulunda çok olay yaşadım diye özel okula geçtim orada daha da zorbalamaya başladılar her şeyimi zorluyorlar yargılıyorlar resmen kendilerini o ergen lise dizilerindeki zengin zorbalar sanıyorlar şaka gibi nasıl...
İş bulamıyorum ne yapabilirim?
Lise mezunuyum, çalışabileceğim bir yer arıyorum ama bulamıyorum nasıl bulabilirim işsiz olmaktan ve parasız olmaktan aşırı bunaldım?
3 gün çalıştığım işten utanmadan nasıl hakkım olan maaşımı isteyebilirim?
Tekstilde 3 gün çalıştım hem uzaktı yetişemiyordum hem de sevmedim uzaklık bahane oldu çıktım yalnız 3 gün çalıştım ve paramı gelecek ay maaş günü vereceklerini söylediler arıyorum ulaşamıyorum söylemeye onlar aramadı...
ÖSYM nin kaçıncı kalem kutusunu aldınız?
2 kutu eskittim 5. 6. kutusunu alacağız hayırlısıyla
Para ödemeden, gönüllü olarak gönderen bir kurum var mı?
Ben İngilizce öğrenmek istiyorum ve cebimden para ödemeden bir ülkeye gidip orada gönüllü çalışarak İngilizcemi geliştirmek istiyorum. Var mı böyle kurumlar bildiğiniz?
Hemşirelikten mi daha çok mutlu olurum, ebelikten hemşireliğe geçiş yapmalı mıyım?
Merhaba arkadaşlar Ben 1. Sınıf ebelik öğrencisiyim yks de tercih sıralamam da hemşireliği en çok yazmama rağmen ebelik geldi ve 1. Sınıfın ilk dönemini yüksek not ortalaması ile tamamladım şimdi 2. Dönemdeyim ama...
Sizce Türkçe zor bir dil mi?
Gelip de "kolay" demeyin. Daha yazmasını bilmiyorsunuz. 😂 Bu kadar Türkçe yazmayı bilmeyen buraya nasıl toplanmış? 😄 https://www.instagram.com/reel/DRI24aRiJwy/?igsh=dGkxMWRocWFqdGF6 #SymrnaCityStyIe
Liseyi ve bana zorbalık yapan grubu neden bu kadar çok özlüyorum, bu duygu nasıl geçer?
Tuhaf gelebilir ama özellikle bana zorbalık yapan grubu çok özlüyorum
YKS’ye hazırlanırken evden ne iş yapabilirim, tarot ve fal bakarak para kazanmak mantıklı mı?
Arkadaşlar bu sene YKS dönemim biraz da çalışmak istiyorum açıkçası evden. Siz ne önerirsiniz? Nokta atışı tarot, katina, harita vs bakıyorum ilgi alanlarım daha çok bu alana yönelik açıkçası boş durmak da istemiyorum.
Sevdiğiniz işimi yapıyorsunuz?
Bir insan işini severek yaparsa iş ona mutluluk ve huzur verir.. Ben sevdiğim işi yapıyorum ve mutluyum.
İlk maasi almak nasil bir duygu?
27 yaşındayım, daha sigortam yatırılmadı hiç. Çok merak ediyorum çalıştığın işten maaş almak nasıl bir şey
Uluslararası İlişkiler bölümü okunur mu, okursam iş ve kariyer imkanları nasıl olur?
Nasıl bölüm okunur mu?
164-165 boyla polis, jandarma, subay, astsubay olunur mu, hangi mesleklere boyum yeter?
164 boyla olunabilecek var mı? Jandarma, polis meslek yüksekokulu , subay, astsubay (jandarma subay astsubay da olur) Veya bunun gibi asayiş anlamında yapılabilecek bir meslek var mı hangisine boyum tutar 165...
Sizce patronlar bizim işe ihtiyacımız olduğunu biliyorlar ama kendilerinin de bize ihtiyacının olduğunun farkında olmuyorlar?
Patronlar da işe alırken sanki iyilik yapıyormuş, sevabına para veriyorlarmış gibi davranıyorlar ama işlerinin ilerlemesi ve kazanması için iyi çalışanlara ihtiyacı var...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer