Ablam hemşire, ben mimarlık okuyorum diye küçümsüyorlar, ataması yokmuş, kim mimara gerek duyuyormuş falan
19 gü
boş ver onlar memurluğu kafaya takmışlar ne dersen de bişe anlatamazsın he he deyip geçeceksin. Kendini yorarsın anca.
İlerde sen ablandan beş kat fazla kazanırken canım kızım yaparlar sana
Onlar hiçbir zaman bana öyle yapmazlar ama beklemiyorum zaten öyle bir şey
Cevap
2Cevap
duymamazlığa gel okumamıs insanların küçümsemesine izin vemre
Boş bölüm olsa haklılar diyecem onunkinden daha ağır zor dersler
Hemşire mi seni küçümsüyor 😅
Aynen en iyi bölüm hemşirelik sanıyorlar ablam yıllardır öyle abartıyor ki hemşireliği ben mimarlığa gittim diye olsun hayirlisi diyorlar sjdjdk
Hayatını inceleyelim
Nasıll
Tamam
Boş ver sen oku
Okuyorum zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?