Ailem mimarlık okumamı küçümsüyor, ablam hemşire diye beni yargılıyor, bu tutuma nasıl karşılık vermeliyim?

Ablam hemşire, ben mimarlık okuyorum diye küçümsüyorlar, ataması yokmuş, kim mimara gerek duyuyormuş falan
Ailem mimarlık okumamı küçümsüyor, ablam hemşire diye beni yargılıyor, bu tutuma nasıl karşılık vermeliyim?
Cevapla