Özel üniversiteye gidiyorum diye tum akrabalarım beni eleştiriyor neden?

Bu sene özel üniversiteye baslicam 4 yıllık bir bölümde ve tüm akrabalarım keşke 1 sene mezuna kalsaydin nasıl odiyceksiniz diyorlar tıp dışında para verilmez özel üniversiteye okuyamazsin diyorlar ve benim çok ağrıma gitmeye başladı çok üzülüyorum hep ailemi doldurusa getiriyorlar keşke özele vermeseydiniz diye ve çok canım sıkılmaya başladı bu konuda ne yapmalıyım?
Özel üniversiteye gidiyorum diye tum akrabalarım beni eleştiriyor neden?
Cevapla