Sorular: Eğitim & Kariyer
Merhaba kendimi nasıl geliştirebilirim okumuyorum da çalışmıyorum da gün içinde hep telefonla vakit geçiriyorum?
Telefondan soru falan çözüyorum onun da olumsuz etkisi olur mu başka neler yapabilirim
Neler yapıyorsunuz?( bir süredir kendi işlerime bakıyordum yoktum ) Devamı ayrintilarda?
Sistem kurup kitlemi genişletim daha çok kadına ulaşıp satış yapmak hedefim. 200-230 kişilik bir wp grubum var. Şu an 10'u kişi gelse minikte olsa gelir artışı oluyor. Bu kişi sayısını ay ay artırmak hedefim.
Grafiker olmak isteyen biri olarak kariyer değişikliği yaparken nelere dikkat etmeliyim?
Kariyer değişikliği yapacağım, tavsiyeler verir misiniz
İstemediğim bölümde okuyorum, YKS’ye odaklanamıyorum ve bunalımdayım, sizce ne yapmalıyım?
İstemediğim bölüme geldim tekrar YKS çalışırım diye sonra altı ay kala başlarım dedim işe girdim çıktım tabi hiç sosyalleşmedim de bölümde okumak istemiyorum YKS'ye de az çalışıyorum ondan da ümitli değilim eve de dönemem...
Çalışmayan gençler hakkında düşünceniz nedir?
Özel sektöre yiyici patronlara gençlik vereceğinize yatın evde daha iyi
25 yaşında üniversite okumaya başlamak için çok mu geç, sizce değer mi?
Şu an 23 yaşındayım açık lise okuyorum bu sene 24 olacağım açık lise de seneye anca biter yaş olur 25. Sizce çok mu geç
DGS ile çocuk gelişimi için 4 ayda sıfırdan 45 net yapmak bu tempoyla mümkün mü?
DGS'de 35 net Türkçe 10-8 net matematik yapmayı istiyorum şu an konularda sıfırdan alacağım baştan bu kalan son 4 ayda çalışıp kısa sürede çocuk gelişimi bölümü için en az 100 soruda toplam 45 net çıkarmak mümkün mü ,...
Lisede hiç zorbalandınız mı?
Ben zorbalanmıştım ve zorbam yüzünden okul değiştirmek zorunda kalmıştım o okulda da dışlanmıştım şükür o zamanlar geçti gitti
23 yaşındayım açık lise okuyorum sonra da hedefim üni en hızlı üni bitirmek için hangi bölümü seçmeliyim?
2 yıllık mı okumalıyım yoksa 4 yıllık mı bunun dışında hangi bölümü seçmeliyim sizce kadınlara hangi meslek daha çok yakışıyor
Özel ders verebilir miyim sizce?
Yani ilanları da görüyorum ilkokul 3. sınıf 4. sınıf falan ama bilmiyorum Kendimi yetersiz hissediyorum 4 yıllık üniversite okudum işletme iktisat ama yani KPSS'den 65 70 alan biriyim ilkokul konuları öğretmenleri bile...
Üniversitede kimse benimle konuşmuyor, neden bu kadar yalnızım ve ne yapabilirim?
Sınıfta gruplaşma oluşmuş zaten ben dışlarında kaldım ve kafa dengim yok zaten. Bakıyorum benden soğuk sessiz kızlar başka bölümlerden sevgili buluyo benle konuşmaya çalışan beğeni duyan dahi yok yapayalnız kaldım
Hiç tecrübem yok, manuel motor ehliyeti almak zor mu, stop etmeyi nasıl azaltırım?
Manuel alacağım hiç tecrübem yok bugün ilk kez eğitim aldım dur kalkta sürekli stop ediyorum
Şu an mezunum yksye hazırlanıyorum ve genelde günüm dersten sonra bomboş geçiyor bi ek gelirim olsun istiyorum neler yapabilirim?
Uzaktan veya evden yapabileceğim şeyleri araştırdım. Bionluk, fiverr, clickworker, upwork bunların hepsini denedim ama genelde onlar bile deneyim veya bi miktar ücret istiyor neler yapabilirim bunlardan başka?
Gece bu saatte ne yapıyorsunuz, sabaha kadar ders çalışan var mı?
Ben bütün gece ders çalıştım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer