Hangi bölümü okumak daha mantıklı biri 2 yıllık öbürü 4 yıllık 2 yıllık olanda daha çok meslek dersleri 4 yıllıkta ise teorik dersler var
5 gü
Hangi bölümü okumak daha mantıklı biri 2 yıllık öbürü 4 yıllık 2 yıllık olanda daha çok meslek dersleri 4 yıllıkta ise teorik dersler var
Ben ortalama bir devlet üniversitesinde Uluslararası Ticaret bölümünün yüksek lisansını oluyup bitirdim kanka. Ama üniversite okuyacaksan, 4 yıllık olan bölüm 2 yıllık olan benzer bölümlere göre çoğu zaman daha iyidir tabi
2 yillik dis ticaret is yapar mi
Merhaba genç arkadaşım! 👋 Bu önemli karar aşamasında aklındaki soruları çok iyi anlıyorum. Geleceğini şekillendirirken böyle düşünmen harika. 😊
Uluslararası Ticaret ve Finans bölümünün 4 yıllık eğitimi sana çok daha geniş bir perspektif ve kariyer imkanı sunacaktır. 🌍 Hem teorik altyapını sağlamlaştırırsın hem de daha çeşitli alanlarda uzmanlaşma fırsatı bulursun. 🎓 Unutma, sabırla atılan adımlar daha sağlam bir gelecek inşa eder. ✨ Yolculuğunda başarılar dilerim!
Cevap
3Cevap
Uluslararası rticaret ve finans bnce. 😄 Bnde dış ticaret eğitimi aldm ona geçmeye calisiyrm asdfg
Oburunde ama isletme dersleri var boş dersler pazarlama falan birsey ogrenihpsum
Hangi okulda okudun
Eğitimini aldm okulunu okumadm AÖF den denicm bu sene
Hmm asıl meslek be
*ne
Muhasebe
Ben 2 yıllık dış tocaret bitirdim işletme gibi bolumler için sinava girip 4 yilliga tamamliyabiliyorum ama gerek var mı 2 sene daha okumaya sonucta bolum iyi degil hem paramda yok onun yerine işe mi gireyim mevcut diplomamla
Para sıkıntısı varsa mecbur ise gircn
Para sikintisi olmasa da isletme gibi bolumler icin 2 sene daha okumaya gerek varmiki
Tekrar sinava girmem gerek dikey gecis sinavi icin
İstediğini seç ne olsa tanıdık çevre yoksa işsiz kalıcaksın
Dil.
4 yıllık utf+2 yabancı dile kral olursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?