Çok cahilim hiçbir şey bilmiyorum bu yaşıma kadar boşça yaşadım artık kendimi geliştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

Okumadım arkadaşlar açıköğretimden lise okuyorum kendimi geliştirmek istiyorum artık ne yapmalıyım üniversite oku demeyin bilgim temelim yok maalesef minimum lise mezunu olmak için okuyorum en azından lise diplomam olsun sizce ne yapmalıyım kendimi değiştirip geliştirmek istiyorum :((
Çok cahilim hiçbir şey bilmiyorum bu yaşıma kadar boşça yaşadım artık kendimi geliştirmek istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla