Kendimi geliştirmek için ne yapmalıyım nereden başlamalıyım hiçbir şey bilmiyorum sıfırım bana kılavuzluk edebilecek birisi var mı?

sorduğum diğer soruya bakarak yola çıkar mısınız acaba ben kendimi çok boş yetersiz ya nasıl desem bütün gün yatsam kimse bana karışmasa ağlasam kapkaranlık büyün gün yapayalnız kalsam öyle olmak istiyorum hiçbir şey yapmak istemiyorum böyle içime bir gaz diyeyim gaz geliyor diyorum kendimi geliştiricem odur şudur budur fakat başlamıyorum başlıktan yola çıkarak bana yardımcı olabilir misiniz?

Kendimi geliştirmek için ne yapmalıyım nereden başlamalıyım hiçbir şey bilmiyorum sıfırım bana kılavuzluk edebilecek birisi var mı?
Cevapla