YKS2026 Hayalindeki üniversite hayatını seç! Hayatının en önemli serüveni üniversite hayatını nelerle doldurmak istiyorsun? (Sayfa 2) İstanbul Aydın Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 818 Hayalindeki üniversite hayatını seç! Hayatının en önemli serüveni üniversite hayatını nelerle doldurmak istiyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
buhayattansıkıldım Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Quiz vize quiz final sistemine hazir olun ve çalışın. Ortam yapabilirseniz yaparsınız. Ben orada okudum 1 yil 0 0 Yorumla
Ayişana Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Üniversite hayatim geçti , gitti. Bu kadar sıkıcı olacagini dusunmemistim. 1 1 Yorumla Şaşkın0507 +1 yıl Seni sıkan neydi ve hangi bölümdü Yorumla
yılandoktoru Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Verilen vaatler ne derecede yerine getiriliyor bir ticaret hane olarak görülüyormu 0 0 Yorumla
nurdanbektas Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Pedagog olmak istiyorum ama kesin bir üniversite seçemedim hedef olarak 1 0 Yorumla
Cansu52064 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Sosyal bilgiler ya da edebiyat seçicem sizce hangisini seciyim 1 1 Yorumla Candancinelz +1 yıl Türk Dili ve edebiyatı 👌🏼 Yorumla
sandiskt Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Bitirmek güzel eline de istediğin mesleği aliyo4san daha bir başka 0 0 Yorumla
eminsah00 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl 2 Üniversite bitirdim. :) Zor olduğu kadar'da çok harika ve zevkli bir ortam 0 0 Yorumla
vişnelibörek Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Uygulamalı İngilizce ve çevirmenlik bölümü hakkımda bilgisi olan yardımcı olabilir mi? 0 0 Yorumla
SiyahNeft Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 37% +1 yıl Paralıya paramız yetiyordu da biz mi gitmedik. 3 0 Yorumla
Bilgetufaan Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 87% +1 yıl Grafik Tasarım kazandım hayırlısı olsun 🙏 2 3 Yorumla Cafer123456789 +1 yıl Bende grafik tasarım okurum. Yorumla Bilgetufaan +1 yıl @Cafer123456789 Aydın üni de mi? Yorumla Cafer123456789 +1 yıl Sen nerde okun. Hangi ülkede.. ben 4 sınıfım. Kıbrıs'ta.. uluslararası Kıbrıs üniversitesinde. Okurum Yorumla
tacszkralice Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Üniversite okumayacagm 😄 2 10 Yorumla Denizbahar1799 +1 yıl Çok iyi edersin Yorumla tacszkralice +1 yıl O nıye Yorumla Denizbahar1799 +1 yıl Niye okumuyosun? Yorumla 7 yorumu gör tacszkralice +1 yıl Cünkü okudum bitirdim Yorumla Denizbahar1799 +1 yıl Üniversite bitirince öyle mi denir ona öyle bir diyorsun ki lise bitirmişsin de gerek yok üniversiteye gibi Yorumla tacszkralice +1 yıl 😄sanane ay Yorumla Denizbahar1799 +1 yıl 2 senelik mi bitirdin Yorumla tacszkralice +1 yıl Hayır 4 Yorumla Denizbahar1799 +1 yıl Yaşın 21 olunca öyle sandım Yorumla tacszkralice +1 yıl Site yıl olarak hesaplıyor 22 bıtmk üzere Yorumla
rickin_nenesi Takip Et Xper 3 Yaş: 27 , eic 58% +1 yıl sizin ortaokulda okudu kardeşim :D bilde 1 0 Yorumla
MashedPatato Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Güzel bir ses eğitimi ile. :) 1 2 Yorumla Asafoguzhan +1 yıl Vay muzikle ilgili biri Yorumla MashedPatato +1 yıl Jazz ve opera eğitimi alacağım. Yorumla
Kahveminkokusu Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Zamanı geri alabilsem Oxford olurdu 1 1 Yorumla Şaşkın0507 +1 yıl Gene olabilir Yorumla
MunisMatmazel Takip Et Xper 3 Yaş: 28 , eic 30% +1 yıl Onu 3 yıl önce söylicektin 0 1 Yorumla Şaşkın0507 +1 yıl Sen hangi bölümdesin küçük hanim Yorumla
FirdevsYöreoğluuu Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 39% +1 yıl aydi burslu endüstri yazcaz ins tutar 0 0 Yorumla
serhan_n Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 50% +1 yıl Dil terapistliği bölümünü tercih edin gencler 0 0 Yorumla
septimius_s Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 61% +1 yıl Üniv mi kaldııı 10 yıl oldu bitireli :) 0 0 Yorumla
Bade-Seçil Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 39% +1 yıl İnşallah güzel bir meslek sahibi olma ümidi 0 1 Yorumla sienademir +1 yıl inaşalah Yorumla
EmreCan1881 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Ben barajı geçemedim abi şaka mı yapıyorsunuz :(( 0 1 Yorumla İremg1903 +1 yıl Nasıl becerdin Yorumla
Balkanlı1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 49% +1 yıl Okumayacam ben lise mezuniyeti fazla bile bana 🙂 0 0 Yorumla
SonMuhterem Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl Hayırlı olsun şimdiden kazananlara... 0 0 Yorumla
brtbal Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl YKS2026 konusunda 650 cevap paylaştı. Beklentim yok bazı şeyler de sürpriz olsun. 0 0 Yorumla
izmirlitiramisu Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Paü ye gitmeyi çok isterdim 0 1 Yorumla Bulutsuzlukozlemiii +1 yıl Niye Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Aydın üni. Pişmanlıktık paradan başka bişey düşünmüyolar
Quiz vize quiz final sistemine hazir olun ve çalışın. Ortam yapabilirseniz yaparsınız. Ben orada okudum 1 yil
Üniversite hayatim geçti , gitti. Bu kadar sıkıcı olacagini dusunmemistim.
Seni sıkan neydi ve hangi bölümdü
Verilen vaatler ne derecede yerine getiriliyor bir ticaret hane olarak görülüyormu
Pedagog olmak istiyorum ama kesin bir üniversite seçemedim hedef olarak
Sosyal bilgiler ya da edebiyat seçicem sizce hangisini seciyim
Türk Dili ve edebiyatı 👌🏼
Bitirmek güzel eline de istediğin mesleği aliyo4san daha bir başka
2 Üniversite bitirdim. :) Zor olduğu kadar'da çok harika ve zevkli bir ortam
Uygulamalı İngilizce ve çevirmenlik bölümü hakkımda bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Paralıya paramız yetiyordu da biz mi gitmedik.
Grafik Tasarım kazandım hayırlısı olsun 🙏
Bende grafik tasarım okurum.
@Cafer123456789 Aydın üni de mi?
Sen nerde okun. Hangi ülkede.. ben 4 sınıfım. Kıbrıs'ta.. uluslararası Kıbrıs üniversitesinde. Okurum
Erasmuslu ortamlara lets goooo
Üniversite okumayacagm 😄
Çok iyi edersin
O nıye
Niye okumuyosun?
Cünkü okudum bitirdim
Üniversite bitirince öyle mi denir ona öyle bir diyorsun ki lise bitirmişsin de gerek yok üniversiteye gibi
😄sanane ay
2 senelik mi bitirdin
Hayır 4
Yaşın 21 olunca öyle sandım
Site yıl olarak hesaplıyor 22 bıtmk üzere
keşke sınavsız alsanız :(
Kocaman bir kütüphane
Seneye görüşmek üzere ✋
Neyse ki okumuyorm 😇
sizin ortaokulda okudu kardeşim :D bilde
Güzel bir ses eğitimi ile. :)
Vay muzikle ilgili biri
Jazz ve opera eğitimi alacağım.
Zamanı geri alabilsem Oxford olurdu
Gene olabilir
düşünmüyorum okumak bu ülkede boş iş.
İyi bir dil eğitimi ile
Onu 3 yıl önce söylicektin
Sen hangi bölümdesin küçük hanim
Sınıf öğretmenliği :)
aydi burslu endüstri yazcaz ins tutar
1 Tercih o da ODTÜ bilgisayar mühendisliği ya tutar ya tutar
Zamanı geriye alsam iyi olurdu.
Dil terapistliği bölümünü tercih edin gencler
Üniv mi kaldııı 10 yıl oldu bitireli :)
Akdeniz’e gelin Antalya iyidir
Bunun için biraz geç😁
Bakalim hayirlisi yag
Mezuna kalacağım sanırım
Hedef medet kalmadı be moruk bütün hevesimiz kaçtı :(
nee bilemm yaawww :))9
İnşallah güzel bir meslek sahibi olma ümidi
inaşalah
Ben barajı geçemedim abi şaka mı yapıyorsunuz :((
Nasıl becerdin
Okumayacam ben lise mezuniyeti fazla bile bana 🙂
Hayırlı olsun şimdiden kazananlara...
Mezun bile olduk ey gidi günler :D
Kendimi geliştirmekle
Sınıfları geçsem yeter
Kendime gelinlik bakıyorum :D
Ben hayalimi yaşıyorum zaten.
İyi bir üniversite olduğunu duydum
Dört yıl önce seçtim ben
Gençler dil terapisliği bölümünü seçin.
Zoraki okuduğum bir bölümdü
Maalesef açıktan okucam.
Üniversiteye gitmeyi düşünmüyorum
Beklentim yok bazı şeyler de sürpriz olsun.
Universite biteli 2 yil oldu 😁
Paü ye gitmeyi çok isterdim
Niye
gönlünüzce bir bölüm olsun..
Ok umuyorum okuyanlar basarilar
Hayvan gibi ders çalışmak istiyosanız secin
okuyun okuyun memur olun
Oha bizim okul buraya da mı el attı 😂
Cok Az Zaman Sonra Grsz
En önemli serüven.. ilginçç